بازدید 2624

فصیحی در مراسم رونمایی گراد؛ فعلا رویای رسیدن به المپیک را از من بپذیرید

کد خبر: ۱۲۲۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 14 March 2024

برند بین‌المللی پوشاک ایرانی گراد، دست به اقدام جالبی زد و به عنوان حامی ورزشکاران زن ایران در المپیک و پارالمپیک پاریس پا پیش گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مراسم رونمایی از گراد اسپانسر زنان ورزشکار برجسته ایرانی، بانوی دونده المپیکی ایران گفت: رسیدن به مرحله فینال دوومیدانی المپیک خیلی سخت است و شاید چندین نسل بعد بتوانند به فینال برسند.

 فرزانه فصیحی در مراسم رونمایی از گراد به عنوان اسپانسر ورزشکاران بانوی المپیکی در مورد اینکه می‌توان روی مدال او در المپیک پاریس حساب باز کرد، اظهار کرد: آرزوی هر ورزشکار اول رویای صعود به المپیک است و بعد از آن کسب مدال در المپیک است. من به رویای صعود به المپیک رسیدم ولی رسیدن به مرحله فینال دوومیدانی المپیک خیلی سخت است. شاید چندین نسل بعد بتوانند به فینال برسند. من خیلی برایم با ارزش است که با سهمیه‌ای که خودم گرفتم به المپیک می‌روم. فکر می‌کنم برخی دوستان فراموش می‌کنند که رسیدن به المپیک چقدر کار بزرگی است. مدال برای نسل‌های بعدی باشد.

بانوی دونده المپیکی در مورد اینکه وقتی به مسابقات جهانی اسکاتلند نرفته، رابطه‌اش با فدراسیون دوومیدانی چگونه است، گفت: ۶ سال است که برنامه‌ریزی ورزشی‌ام را انجام می‌دهم. خودم مربی گرفتم و کمپ‌هایم را انتخاب کردم و رفتم. اسپانسر گرفتم یا هر چیز دیگری، خودم تنها بودم. اگر راهی است تا به دیگر دختر‌ها کمک بدهند فدراسیون این کار را انجام دهد. اشکالی ندارد بدهند. فدراسیون هم در همین حد توان دارد و بیشتر از این نمی‌تواند کاری انجام دهد. به بودجه اصلی که در اختیارشان قرار می‌گیرد بازمی‌گردد. ۲۳ ماده در دوومیدانی داریم ولی ورزشکاران المپیکی به نظرم باید در اولویت باشند.

فصیحی در مراسم رونمایی گراد؛ فعلا رویای رسیدن به المپیک را از من بپذیرید

فصیحی در خصوص اینکه بعد از عملکرد ضعیفش در بازی‌های آسیایی هانگژو از او انتقادات زیادی شد و با کسب سهمیه المپیک فشار از روی دوش او برداشته شد، تصریح کرد: در این ۶ سال هر مدالی بود گرفتم. ۵ مدال گرفتم و در بازی‌های آسیایی مدال نگرفتم که یک مدال نگرفتن حق طبیعی من است. وقتی خودم زحمت می‌کشم و می‌دان چقدر زحمت می‌کشم، به هر حال در زمان بازی‌های آسیایی شرایط روحی خوبی نداشتم. نشد که مدال بگیرم و همیشه هم توانایی گرفتن مدال را ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست