بازدید 4730
۱
خبر خوب برای سهامداران نماد دی

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی

مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ 07 May 2024

خبر خوب برای سهامداران نماد دی:بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.

به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد. 

بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
واقعا این سهم سهامدارانش رو خیلی اذیت کرده و خیلی بی صاحبه در صورتی که صاحب این سهم جناب اقای قاضی زاده هاشمی وعده اصلاح بورس در دو روز رو داده بوده از اصلاح سهم خودش در طول دوسال عاجز مانده و این است وعده و وعید کاندیداهای ریاست جمهوری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی