بازدید 2374
۲

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی

جلال آفاقی اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ ۸۰۰ هزار یورو معادل ارزش روز ۵۷۰ میلیارد ریال صادر و پرونده به دادگاه ذی‌صلاح ارسال شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 21 April 2024

 به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد.

آفاقی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اختلاس ودزدی کشور رو نابود کرد
با یان دسته افراد باید به شدیدترین نجو ممکن برخورد بشه. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی هست، منابع ارزی کشور که با هزاران دردسر بدست میاد در اختیارشون میذارن تا نیازهای مردمو وارد کنن اینان به این صورت میهوان بخورن. خب همون کالا وارد کنن با سود خوبی هم میفروشن هم واسه خودشون میمونه هم خدا ازشون راضی میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار