بازدید 39942
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و تیتر‌هایی مانند حمله ایران به اسرائیل جنگ ایران و اسرائیل، غزل بدیعی، علت مرگ پرستو بخشی، خورشید گرفتگی ۱۴۰۳ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب کاظم صدیقی و... در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 16 April 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت چشمگیری در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

حمله ایران به اسرائیل

پس از آغاز حملات موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی که بامداد ۲۵ فروردین سال جاری انجام شد، خیلی زود اخبار این حمله به تیتر یک اکثر رسانه‌های جهان تبدیل شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر لزوم تنبیه سخت رژیم صهیونیستی به دلیل اقدام جنایتکارانه علیه کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران با تایید شورای عالی امنیت ملی و در تعامل کامل با ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح حملات کوبنده خود را علیه اسرائیل انجام داد.

ایران چند موشک به اسرائیل زد؟

همانطور که اشاره شد، این خبر خیلی زود به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد و بسیاری از تحلیلگران و مقامات سیاسی جهان نسبت به آن واکنش نشان دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق، حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها حملاتی را به اسرائیل با نام عملیات «وعده صادق» آغاز کردند؛ این حمله با استفاده از پهپاد‌های انتحاری، موشک کروز و موشک‌های بالستیک انجام شد. این حملات در پاسخ به حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق در یکم آوریل که توسط اسرائیل انجام شده بود، انجام گرفت و اولین رویارویی مستقیم نظامی بین دو کشور از آغاز درگیری نیابتی ایران و اسرائیل را رقم زد.

جنگ ایران و اسرائیل

پس از حمله ایران به مواضع رژیم صهیونیستی بسیاری از اندیشکده‌ها و تحلیلگران منطقه و جهان گمانه‌های متعددی پیرامون احتمال آغاز جنگ میان ایران و اسرائیل را مطرح کردند.

بر همین اساس سوال مشخصی که بسیاری پیرامون پاسخ به آن هستند و واقع کلید پاسخ به دیگر سوال‌ها نیز هست، این است که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟

وبگاه آمریکایی «فوربز» درباره توانمندی پدافندی ایران نوشته، سامانه باور-۳۷۳ که در آگوست ۲۰۱۹ وارد خدمت شد، نقش پدافند هوایی ایران ایفا می‌کند. ایران در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که نوع ارتقا یافته آن را ساخته و آزمایش شده است. در این آزمایش، رادار این سامانه یک هدف را از فاصله ۲۸۰ مایلی شناسایی و آن را از فاصله ۲۵۰ مایلی ردیابی و با استفاده از موشک جدید «صیاد-۴» در برد ۱۸۶ مایلی منهدم کرد.

در آن برهه یکی از فرماندهان ارشد ایرانی حتی اعلام کرد که این سامانه می‌تواند با هواپیما‌های نسل پنجم مقابله کند. این وبگاه نوشت، ایران دفاع هوایی لایه به لایه خود را در رزمایش نظامی «ذوالفقار - ۱۴۰۱» به نمایش گذاشت. سامانه «مرصاد» ساخت ایران در جریان این رزمایش یک پهپاد را که در ارتفاع ۲۵ هزارپایی خارج از حریم هوایی ایران فعالیت می‌کرد، ردیابی کرد. ایران همچنین در این رزمایش از پدافند هوایی کوتاه‌برد و ارتفاع کم «مجید» و سامانه‌های برد بلند «۱۵ خرداد» و «تلاش» استفاده کرد.

ایران بر این باور است که سامانه باور-۳۷۳ حتی می‌تواند با «اس -۴۰۰» روسیه رقابت کند. این در حالی است که ایران یک نوع پیشرفته از سامانه «اس-۳۰۰» را که سال ۲۰۱۶ دریافت کرد، استفاده می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد، در صورت حمله مستقیم اسرائیل به ایران، زنجیره‌ای از کنش‌ها و واکنش‌ها، منطقه خاورمیانه را در آستانه شدیدترین تنش‌ها قرار خواهد داد. از این‌ روی، ناظران سیاسی معتقدند امریکا و متحدان اروپایی آن در شرایطی که در جنگ با روسیه در اوکراین هستند، تمایلی ندارند اشتیاق اسرائیل را برای حمله به ایران تحریک کنند و از تمامی کانال‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از ادامه تنش استفاده می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به دنبال اقدامات تروریستی و امنیتی مهمی که هفته گذشته علیه منابع و امنیت کشورمان در منطقه جنوب شرق کشور و نیز کنسولگری ایران در شهر دمشق رخ داد، عناوین و موضوعات نظامی و امنیتی فراوانی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت که از جمله مشخص‌ترین عناوین، نام و عنوان دقیق «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» بود.

 

کاربران فضای مجازی با جست و جوی اخیر پیرامون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از تحولات دقیق منطقه و کشور هستند.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از برگزاری مراسم باشکوه روز قدس، در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت اسرائیل دمشق قدردانی و تاکید کرد که پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن اسرائیل به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

همانطور که اشاره شد، بامداد یکشنبه هفته جاری این اقدام محقق شد و عملیاتی غرورآفرین در این خصوص انجام شد که تا کنون اسرائیل جسارت پاسخ به آن را پیدا نکرده است. 

غزل بدیعی

غزل بدیعی همسر مرحوم رضا داوودنژاد است که پس از فوت داوودنژاد مورد توجه افکار عمومی و رسانه‌ها قرار گرفت.

غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی، در سال ۱۳۸۹ با رضا داوودنژاد ازدواج کرد. ماجرای آشنایی و ازدواج این دو، به دوستی خواهرانشان باز میگردد و آن‌ها برای اولین بار همدیگر را در میهمانی دیدند که خواهران بازیگر آن‌ها تدارک دیده بودند. غزل بدیعی و مرحوم رضا داوودنژاد فرزندی نداشتند.

علت مرگ پرستو بخشی

پرستو بخشی، یکی از پزشکان استان لرستان و متولد سال ۶۸ بود که چندی پیش به طرز مشکوکی جان خود را از دست داد.

همین اتفاق سبب شد تا خیلی زود نام او نیز به یکی از ترند‌های فضای مجازی تبدیل شود.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، علت مرگ مرحومه " پرستو بخشی " پزشک متخصص قلب و عروق بیمارستان ابن سینای این شهرستان، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شده است.

خورشید گرفتگی ۱۴۰۳

وقوع خورشید گرفتگی در فروردین ماه سال جاری، یکی دیگر از موضوعاتی بود که در هفته گذشته مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

خورشیدگرفتگی ۸ آوریل ۲۰۲۴ یک خورشیدگرفتگی از نوع خورشیدگرفتگی کامل بود. این خورشیدگرفتگی در هشتم آوریل ۲۰۲۴ میلادی روی داد که زمان اوج آن، ساعت ۱۸:۱۸:۲۹ به‌ وقت ساعت هماهنگ جهانی بود.

مدت زمان و طول این خورشید گرفتگی ۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بود این خورشید گرفتگی در آمریکا قابل مشاهده بود. این خورشید گرفتگی نخستین خورشید گرفتگی کامل بعد از خورشیدگرفتگی ۲۶ فوریه ۱۹۷۹ بود که در استان‌های کانادا قابل مشاهده است.

این خورشیدگرفتگی نخستین خورشیدگرفتگی بعد از خورشیدگرفتگی ۱۱ ژوئیه ۱۹۹۱ در مکزیک و همچنین نخستین خورشیدگرفتگی بعد از خورشیدگرفتگی ۲۱ اوت ۲۰۱۷ در ایالات متحده نیز بود. خورشیدگرفتگی آوریل ۲۰۲۴ تنها خورشیدگرفتگی کامل در قرن بیست و یکم خواهد بود که در سراسر مکزیک، ایالات متحده و کانادا قابل مشاهده بود. همچنین آخرین خورشیدگرفتگی کامل قابل مشاهده در ایالات متحده تا ۲۳ اوت ۲۰۴۴ بود.

وضعیت سلامتی رهبر انقلاب

با حضور دکتر علیرضا مرندی رییس تیم پزشکی رهبر انقلاب در برنامه برمودا کامران نجف زاده و توضیحاتی پیرامون وضعیت سلامتی رهبری، عنوان وضعیت سلامتی رهبر انقلاب نیز خیلی زود به یکی از موضوعات مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

مرندی با بیان اینکه نزدیک سی سال است که سرپرست تیم پزشکی رهبری است، گفت: خداوند بسیاربه جمهوری اسلامی و همه ما‌ها عنایت کرده و ایشان را سالم و خوب نگه داشته است، سنشان کمک نیست از من ۹ ماه بزرگ تر هستند، اما الحمدالله سالم هستند و واقعا خداوند ایشان را حفظ کرده است، انشالله ایشان را سالم و سلامت نگه دارند. وی گفت: اصلا به سنشان نمی‌خورد، خیلی کار می‌کنند، خیلی کار می‌کنند، همه اش مشغول خواندن و نوشتن هستند، برای سخنرانی‌ها وقت صرف می‌کنند، طبیعتا درباره کار‌های کشور چه داخل چه خارج در نهایت ایشان باید تصمیم بگیرند و گزارش‌ها به ایشان می‌رسد. الحمدالله خداوند خواسته ایشان سالم باشند.

سرپرست تیم پزشکی معظم له گفت: درباره توصیه ها، مثلا می‌گفتیم میوه بخورید و اصرار می‌کردیم که مصرف کنید بعد از چندبار گفتن از بچه‌هایی که آنجا مقدمات را فراهم می‌کنند. پرسیدیم ایشان میوه می‌خورند گفتند، شما که گفتید از ما پرسیدند که میوه‌ها چه قیمتی دارند، وقتی قیمت‌ها را گفتیم ایشان آن چیز‌هایی که شما گفته بودید را نخواستند ارزانترین میوه را خواستند و فراهم کردیم. یعنی برایشان مهم بود همان که مردم استفاده می‌کنند را مصرف کنند.

نجف زاده از مرندی پرسید؛ «وقتی توصیه‌ای می‌کنید می‌پذیرند یا دنبال دلیل هستند؟» که مرندی گفت: همیشه وقتی چیزی می‌گوییم بلافاصله دلیل را می‌گوییم، چون می‌دانیم دلیل می‌خواهند، ولی اگر نگوییم دلیل می‌پرسند و اگر مطمئن شوند که مصر هستیم حتما عمل می‌کنند.

کاظم صدیقی

با وجود گذشت چندین روز از مطرح شدن ماجرای کاظم صدیقی در شبکه‌های مجازی و رسانه ها، هنوز نام کاظم صدیقی در فضای مجازی مطرح و اصطلاحا ترند است.

با حضور اخیر ایشان در نماز جمعه این ماجرا و جریان خبری دوباره تشدید شد.

تابناک در این زمینه نوشت: ستاد نماز جمعه به چه مجوزی حیثیت این گران سنگر انقلاب را برای توجیه عمل ناشایست و خلاف بین یک نفر چوب حراج می‌زند، آیا دست درازی به اموال عمومی حتی اگر باز پس هم گرفته شود که آن هم با فشار افشاگری بود تخلف نیست و آیا همین حداقل مجازات ممنوعیت امام جماعت وجمعه مو منین را هم نباید اعمال کرد؟ آیا قانون و شرع برای دست درازی به بیت المال جز باز پس گرفتن اموال هیچ مجازاتی در نظر نگرفته؟ یا برای بعضی در نظر گرفته و برای بعضی نگرفته؟ اینکه مدعی العموم در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باید پاسخ بدهد، اما انتظار می‌رفت ستاد نماز جمعه تهران اعتبار نماز جمعه را که صحن مطهرش به خون شهدا مزین است، قربانی رفیق بازی نمی‌کردند.

احکام فطریه

با فرا رسیدن عید سعید فطر و پایان یافتن ماه مبارک رمضان، بسیاری از موضوعات و احکام مرتبط با عید فطر همانند فطریه، کفاره روزه، کفاره سادات و... مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به صورت مشخص یکی از عناوین پرکاربرد در این رابطه فطریه به چه کسانی تعلق می‌گیرد، بود.

توضیح اینکه یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است؛ کسانی که در شب عید فطر مکلف باشند و فقیر و نان‌خور دیگران نباشند باید زکات فطریه خود و افراد تحت تکفل را _ولو واجب‌النفقه هم نباشند_ بپردازند. بچه‌ای که هنوز بالغ نشده است، زکات و نماز بر او واجب نیست، ولی زکات فطریه او را باید سرپرستش بپردازد. کسی که فقیر است، زکات فطریه بر او واجب نیست، بلکه می‌تواند زکات فطریه دریافت و خرج کند؛ هر چند فرموده‌اند افراد ناتوان هم اگر مثلا خانواده ۵، ۶ نفره هستند حداقل به اندازه یک صاع، زکات فطریه یک نفر را دست به‌دست کنند و در نهایت همان را بپردازند تا از این اجر و ثواب برخوردار شوند.

وقت پرداخت زکات فطره از شب عید است تا ظهر روز عید و به نظر رهبر معظم انقلاب و برخی فقهای دیگر بنا بر احتیاط باید قبل از نماز عید زکات فطره را بپردازند. اگر کسی برایش این امکان وجود نداشت، یعنی دسترسی نداشت یا امکان پرداختن نبود لااقل جدا کند و کنار بگذارد تا بعداً ادا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸۷
نه دیگه.
در مورد آقای صدیقی: انگار برای مدعی العموم همه در برابر قانون با هم برابرند. اما بعضی ها برابرترند
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
واقعا چرا ایشون و فرزنذانشون و عروسش
محاکمه نمیشوند؟
دست درازی به اموال بیت المال جرم نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بعضی افراد در این مملکت از مصونیت آهنین برخوردارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
کاظم صدیقی مسول امر به معروف و نهی از منکر مملکت هم می باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
نماز جمعه هفته پیش شهر ۹ میلیو ن نفری تهران ‌تنها با شرکت ۹۵ نفر به امامت کاظم صدیقی برگزار شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
چرا باید کسی که متهم است و در هیچ دادگاهی محکوم نشده از امام جمعه خلع شود؟ مگر مرحوم هاشمی با آنهمه حرف که پشتش بود خلغ شد؟ بعدش هم یک جوری نگران نماز جمعه هستید انگار هر هفته شرکت می کنید. حکایت آنهاست که روزه نمی گیرند ولی همیشه نق میزدند که عید فطر آن روز نیست. ملت عجیب وبیکاری هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
دمت گرم ۱۳.۳۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
الان متخصص مغزو میخوام یه چیزی بگه بشوره ببره
کاظم صدیقی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ایضا دمت گرم 13:36
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

متاسفم برای شما و امثال شما. اولا که خودش اعتراف کرده اما حتی اگه فقط اتهام بود بازم کافی بود که پیشنماز نایسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
تابناک ؟؟!!مسخره بازی در آوردی؟؟یه نفر یه نظری میده،بعد خودش میاد زیر نظر خودش،از خودش تشکر میکنه و به و به و چه چه بازی در میاره،خدا را شکر که هستی،به قول امروزی ها مرسی که هستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ناشناس 13.36. درست می فرمایید اما نکته این است که این متهم هرگز محاکمه نمی شود. مشکل این است.توخودت عجیب هستی.
با سلام

مردم دوست داشتن سال جدید رو با خبرهای خوب اقتصادی شروع کنند ولی افسوس .
هرسال دریغ از پارسال
پاسخ ها
ناشناس
| Serbia |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
آرزو بر جوانان عیب نیست ! امثال تو که دنبال معجزه 1 بر چه مبنای منتظر معجزه اقتصادی بودی پسر شجاع ! عشق دولت تدبر و امید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
عزیزان خوشبختی در درون شماست. اگر منتظرید دولت شما به موفقیت برساند سخت در اشتباهید. هر دولتی فقط می تواند درصدی به شما کمک کند ولی راننده زندگی تان شما هستید. من هم مثل شما در این کشور زندگی می کنم هنوز نه وام دولتی و نه هیچ امتیازی استفاده نکرده ام اما فراوان آدمهایی دیده ام که چشمشان به دست دولت است و هیچ وقت هم احساس رضایت ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
آقای راننده زندگی پدر من با سه هزار تومن حقوق کارگری و هفت بچه توانست زمین بخرد و خانه دو طبقه سیصد متری بسازد حالا با ماهی پنجاه ملیون هم نمیشه امیدوار بود بتوان صاحب خانه های میلیاردی شد این چه حرفیست. هر که از قدیم داشت دارد وگرنه بقیه با این تورم و حقوق و درآمد حتی در تهیه مایحتاج زندگی مانده اند توان ازدواج و فرزند اوری ندارند همه مایوس و نا امیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
قبل از اظهار نظر خودت و درمان کن
جنگ همه جانبه نزدیک است و این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
در صورت حمله اسرائیل پاسخ ایران علاوه بر پرتاب موشک و پهپاد باید بصورت زمینی هم باشد.اگر بفهمند که مرز آنها براحتی شکستنی است دست از افکار خیال پردازانه خود برمی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
آره اونا هم نگاه کردن تو زمینی برسی به مرزشون
آمریکا داره تکون خوردن مگس رو هم تو منطقه رسد میکنه فکر کردی دست رو دست میذاری تو بری لب مرز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مثل اینکه یادت رفته 300 کلاهک هسته ای داره در اخرین لحظه که دیگه دراری نابودش می کنی اخرین اسراییلی اخرین کلید را فشار میده
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بهتره که جنگ نشه و در صورت حمله محدود از جانب اسرائیل حمله ما هم محدود باشه ولی اگر حمله اونها همه .جانبه باشه واقعا چاره ای جز حمله زمینی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
جغرافی خوندی ؟ زمینی از کجا حمله کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ناشناس 9:40 26 فروردین امریکا جونت چی کار کرد؟ چون با تکنولوژی آشنا نیستید برای شما بت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
از نظر قدرت نظامی ارتش اسرائیل چهارم تو دنیاست. کمی منطقی فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
کاربر ۱۴:۳۱تا جایی که من میدونم قدرت اسرائیل چهارم دنیا نیست و اون چیزی هستش که خود اسرائیلی ها میگویند
بر فرض اگر هم باشه الان بیشتر از شش ماه هستش که با حماس که گروه بزرگی حساب نمیشه و تجهیزات خیلی کمی داره درگیر هستش و هنوز نتونسته پیروزی بزرگی به جز کشتن بیش از سی هزار نفر افراد بیگناه از جمله کودکان معصوم بدست بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

آشنا به تکنولوژی کی بودی شما؟
ایران ابرقدرته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
جدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
تو چی؟تورم؟گرونی؟نظامی؟سیاسی؟فرهنگی؟ورزشی؟عرزشی!
سکوت مقامات قضایی در مورد چای دبش و کاظم صدیقی میخ های اخر به ادعای عدالت و برابری در جامعه بود!
متروی شهرک مهرگان مشهد چی شد؟!

پل دهرود هم افتتاح شد ولی مشکل ترافیک حل نشد، پس این نشون میده حجم ترافیک به علت وجود تراکم بالای مسکن ملی شهرک مهرگان مشهد، قرقی و شهید کشمیری و عبور این ساکنین از این مسیر همچنان خیلی بالاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
گل گفتی
51 ساله هرسال عید میشنوم که همه می گن سال خوب داشته باشید . اما همیشه و هرسال بدتر از سال قبل بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
لئن شکرتم لازیدنکم. اگر شکرگزار باشید نعمتتان افزون می شود. اگر هر سال اینگونه ناسپاسی می کنید پس منتظر بهتر شدن نمانید. 51 سال است بهتر شدن را در خارج از وجود خود جستجو می کنید.
نماز جمعه مگر میعادگاه وحدت - انسجام نیست ؟ آیا الان هست ؟
قوه قضاییه ( مدعی العموم ) چرا بابت جریه دار شدن افکار عمومی( حداقلی ) علیه ازگل ها وارد عمل نمیشود ؟
چرا باز هم تهمت به ایت الله صدیقی را تکرار کردید؟ از خدا نمی‌ترسید؟ اعتقاد به قیامت و حساب و کتاب ندارید؟
مگر مشخص نشدکه جعل امضاء و کلاهبرداری از سوی اشخاص دیگری بوده و ایشان کلا بی‌خبر بودن و از فرد مورد نظر شکلیت کردند.؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خوابی؟ دفترخانه فیلم ایشان را دارد که در انجا حضور داشته و امضا کرده
کاشف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
کاش یکی ازاین جعل امضاهاقسمت ما بشه انشا ا..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اون شخصی که جعل امضا کرده رو پیگیری کرد قوه قضاییه اصلا دنبالش کردن نکنه خود کاظم صدیقی بوده جوری رفتار کردند که انگار نه خانی آمده نه خانی رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
چی رو بلغور میکنی . جرم اتفاق افتاده مشخص شد جعل امضا نبوده و خودش با پای خودش رفته امضا کرده و هم اعلام کرد غفلت کرده این یعنی قبول جرم . جرم جنبه عمومی داشته و باید مجازات صورت بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
قرصاتو به موقع بخور شاید فرجی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
هر وقت یاد گرفتید وکلا و نماینده قانونی سندها را تنتطیم می کنند و نفرات اصلی بعدا فقط امضا می کنند بیایید جواب این نظر بدهید و عقده گشایی مسخره کنید
# کاظم صدیقی
این جمله طلا است
اینکه مدعی العموم در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باید پاسخ بدهد، اما انتظار می‌رفت ستاد نماز جمعه تهران اعتبار نماز جمعه را که صحن مطهرش به خون شهدا مزین است، قربانی رفیق بازی نمی‌کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
امام جمعه تهران از طرف ستاد نماز جمعه تعیین نمیشه این صد بار
پاسخ غرور انگیز نیروهای مسلح به اسراییل باعث فراموشی موضوع اقای صدیقی نمیشود. از نهادهای نظارتی و قضایی انتظار داریم جهت بازگشت اعتماد مردم ایشان هر چه سریعتر احضار و محاکمه شوند. اگر سیره علی مد نظر ماست همچون ایشان که ببه برادرش هم اغماض نکرد باید رفتار شود
این آقای صدیقی چقد پرو می باشد که می اید نماز جمعه بخواند باور کنید کسی غیر از خودی ها بود الان دادگاه ویژه روحانیت احضارش کرده بود و قبل از محاکمه خلع لباس شده بود
صدیقی
نه میبخشیم نه فراموش میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
نه ببخش نه فراموش کن میخواهی چیکار کنی مثلا ! کاش به فحشای و فساداخلاقی تو جامعه هم همینقدر حساس بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
14.59
مگه چیزی بالاتر از خوردن بیت المال هست ؟؟ این فساد اخلاقیه .میتونی حرف نزنی
مردم می پرسند " سیستم دفاعی شما برای مقابله با اف35 چیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
همین که آنچه داریم بومی شده بدست نیروی جوان و متخصصان داخلی خودمان است جای شکرش باقی است، کشورهای همسایه اگر اف ۱۶ و غیره و ذالک هم داشته باشند چندان بدردشان نمی خورد چون از غرب گرفته اند و هر زمان که کشورهای غربی نخواهند دیگر نمی دهند.
امروز کشوری مستقل و محترم است که پیشرفتش بدست جوانان متخصص خودش باشد و کشورهایی که به جای نگاه به نیروی نخبه جوانشان، نگاهشان به غرب است تا ابد وابسته آنها خواهند بود و این وابستگی به مفت نمی ارزد هر چند در ناز و نعمت باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
دعا و سلام صلوات و دیگر هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
جنگنده کوثر
رادار گریز مافوق صوت عمود پرواز قابلیت حمل و بکارگیری کلاهک اتمی
پرواز دور دنیا با یک بار سوختگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
|۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
جدی میفرمایین؟
صدیقی چی شد ؟ کی محاکمه میشه ؟
کاظم صدیقی
ان چیزی که مردم را ازار میدهد و ناراضی هستند همین نگاه دو گانه به امثال کاظم صدیقی است
البته قدرت خیلی شیرین است و ایشان با همه گریه هایش حاضر به ترک این مقام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
حفظ آبروی مردم در نظام اسلامی بالاتر از هر چیزی است، امام جمعه تهران حجت الاسلام صدیقی هم هزار کار نیک انجام داده که ما نمی دانیم، نباید این طور قضاوت کنیم که در پیشگاه خدا مسئولیم و آنجاست که با خود می گوییم ای کاش قضاوت بی مورد نمی کردیم.
چای دبش بخورید همه چی درست میشه
دمشون گرم با حمله افتخار آفرینشون به شهرهای اسراییل. آرزوی ۴۵ ساله خیلی از مسلمین جهان برآورده شد و‌اسراییل خبیث فهمید که چقدر قدرتش پوشالی هست و حساب کار دستش اومد.
با این زهرچشمی که از اسراییل و‌حامیانش گرفته شد فکر نکنم دیگه جرات تعدی به جمهوری اسلامی رو داشته باشن. مرسی و دستمریزاد به سپاه عزیز.
خدا کنه جرات کنه اسراییل و یه غلط اضافه بکنه که توسط سپاه با حمله بعدی نابود بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
شب دراز است و قلندر بیدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
یه چند روز صبر میکردی بعد نظر میدادی تا ببینی چی میشه
جرم کرباسچی سبک‌تر از کاظم صدیقی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مگه بر اساس جرم محاکمه میشن؟؟؟؟
خجالت بکشید جناب تابناک و اینقدر حرف بی ربط نزنید به امام جمعه که نه دزدی کرده و نه فسادی کرده و بلکه سو استفاده از ایشان شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
یکی نیست از من سواستفاده کنه یه 1000 میلیارد تومن ناقابل بزنه به نامم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
یاد فیلم چند میگیری گریه کنی افتادم بزرگوار با این کامنت شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
طرف برای اینکه بتونه سهمی از زمین ببره و از طرفی موضوع رو عادی جلوه بده اسم صدیقی رو هم به عنوان سهامدار نوشته نه اینکه کل زمین رو به نام صدیقی بزنن
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
۱۳:۵۸
صدیقی خودش رفته دفتر ثبت امضا کرده اثر انگشت زده زمین های عمومی را به نام خودش زده چی داری می بافی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
وحشت داری در سانسور یا چون سیاست زده هستی همانند این گریه و 1000 تای؟!!!
مشكل جامعه اقاي صديقي نيست. انهايي هستند كه پشت سر ايشان نماز خواندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
با شما کاملا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بدتر از این حوادث جنبش فواحشی ها هستن درد ما یکی دوتا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
احسنت
ربنا
| Brazil |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مومن باید باهوش باشد
وقتی کسی امانت‌دار نباشد در جایگاهی باشد باید خودش با حضور در میدان خدمتش پاسخگو باشد حالا اگر آقای صدیقی کاظم کاری کرده است لاجرم در حضور مردم در سنگر نماز استیضاح میشود واین بهترین روش برخورد است پس از اگر کسی ابرو دارد مراقب باشد که دیگران نیز برای خدمت صادقانه هستند که جای آنها اشغال کرده است
هر آدمی جای اقای صدیقی بود الان از خجالت آب میشد میرفت توی زمین، چه رو و جسارتی داره والله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
کاش انقدر به اختلاس حساسی به فحشا و
فساد اخلاقی انسانی تو جامعه هم حساس بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اختلاس یعنی توزیع نا عادلانه ثروت و امکانات و به تبع آن خودش تولید فساد و فحشا می کند. افتاد؟
ما در حمله تلافی جویانه باید مثل پاکستان عمل میکردیم که وقتی چند تا موشک بهشون زدیم انها هم چند تا موشک به ما زدند و قضیه تمام شد. اما ما تاخیر کردیم و تحت تاثیر کشورهای دیگه قرار گرفتیم و احساسی عمل کردیم. اگر زودتر چند تا موشک زده بودیم یا در مرز لبنان به گشتی هاشون حمله می کردیم و تلفات می گرفتیم قضیه تمام شده بود و به اینجا نمی رسید.
آرام باشید نظریه پردازها ,,:هیچ اتفاقق خاصی نخواهد افتاد ،چاینان را بخورید سرد نشه*
خداوندا از صمیم قلب و با دلی پر امید دعا میکنم به درگاهت. رهبر معظم انقلاب. امام سید علی خامنه‌ای و مسؤلین نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروی های مسلح جان برکف ایران اسلامی و عزیز . کلیه آحاد ملت عزیز ایران را سلامت و سر بلند نگهدار دارید. کشور مظلوم ایران را در پناه خود قرار بدهید . روح شهدا را در محضر آقا اباعبدالله الحسین سالارشهیدان قرار بدهید . انشالله قدس عزیز از چنگال شیطان صفت های صهیونیست آزاد گردد .
به فرض که استباه کرده اند.
آیا اشتباه به این بزرگی برای مقام امام جمعه پایتخت کشور ایران، قابل قبول است؟
حداقل باید از این مقام عزل بشوند، حداقل به خاطر مردم باید استفعفا می دادند.
به خاطر آبروی شهدا باید استعفا می دادند.
ادامه فعالیت ایشان دهن کجی به خیلی ها است....
میگن مردم اسراییل هنوز تو پناه گاه هستن و از ترسشون نمی تونن بیرون بیان
مرگ بر امریکا و اسراعیل جانم فدای رهبر عزیزم من ۵۰سالم هست اگه رهبر عزیزم دستور بدهد جانم را فدای کشورم و رهبرم میکنم
امروز روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایرانه - دست بوس تمامی دلاورمردان ارتش و سپاه پاسداران هستم و افتخار میکنم که در کشوری زندگی میکنم رهبرش دغدغه کشورهای اسلامی مظلوم و ستم دیده رو دارن
خیلی خوشحالم از اینکه بعد از سالها تونستیم جواب مشتهای گره کرده مون رو تو موشکهای سپاه بزنیم توی دهن اسرائیل - خدا کنه ادامه دار باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار