بازدید 2010256
فوری/ در حال بروزرسانی

حمله بی سابقه ایران به اسرائیل با شلیک ده‌ها موشک و پهپاد+ فیلم/ بیانیه مقتدرانه سپاه صادر شد/ اسرائیل: پاسخ قاطعی به ایران می‌دهیم/ انفجار‌های مهیب در سرزمین‌های اشغالی+ فیلم

بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 13 April 2024

حمله بی سابقه ایران به اسرائیل به شلیک ده ها موشک و پهپاد+ فیلم/ بیانیه مقتدرانه سپاه صادر شد/ اسرائیل: پاسخ قاطعی به ایران می دهیم/ انفجارهای مهیب در سرزمین های اشغالی+ فیلم

بین الملل تابناک: بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

نیویورک‌تایمز: کابینه اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۸

منابع اسرائیلی خبر دادند که کابینه این رژیم عصر امروز نشستی برای بررسی گزینه‌های موجود برای واکنش به پاسخ تلافی‌جویانه ایران در عملیات «وعده صادق» برگزار می کند.

طبق این گزارش، در پی مکالمه تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، گزینه پیشنهادی برخی اعضاء کابینه این رژیم برای حمله متقابل به خاک ایران منتفی است.

هشدار رئیس سابق موساد درباره تبعات تقابل نظامی با ایران
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۵

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از نارضایتی «یوسی کوهن» از حمله این رژیم به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه خبر داد و نوشت: کوهن با (حمله به کنسولگری ایران) برای کشتن ژنرال های سپاه که منجر به تشدید تنش بین تل‌آویو و تهران شد، مخالفت کرد.

کوهن درباره به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، گفت که «آیا این کشتار به برداشته شدن تهدیدات از اسرائیل کمک می کند، نمی دانم. امیدوارم!»

وی ضمن تایید تلویحی نقش رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، افزود: ما مجبوریم باور کنیم که درباره پاسخ احتمالی به حمله ما، پیش بینی های لازم انجام شده بود.

این مقام رژیم صهیونیستی درباره تبعات هرگونه تقابل نظامی با ایران، به کابینه حاکم بر این رژیم هشدار داد و گفت: توصیه نمی کنم، اسرائیل به ایران پاسخ دهد.

کوهن با اشاره به پایین بودن احتمال همراهی آمریکا و دیگر متحدان این رژیم با هرگونه تقابل نظامی با ایران، افزود: ما نباید اتحادمان را فدای تقابل (با ایران) کنیم.

دست رد سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست سفیر رژیم صهیونیستی 
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۴

پس از آنکه «سیمونا هالپرین» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو گفت که اسرائیل از روسیه انتظار دارد که پاسخ موشکی گسترده ایران به این رژیم را محکوم کند، این اظهارات با واکنش منفی مسکو مواجه شد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه خطاب به سفیر رژیم صهیونیستی نوشت: «سیمونا، به من یادآوری کن که اسرائیل حداقل یک حمله رژیم کی‌یف به مناطق روسیه را محکوم کرد؟ یادت نمی آید؟ من هم همین طور».

وی ادامه داد: »من بیانیه های منظم مقامات اسرائیلی در حمایت از اقدامات زلنسکی را به خاطر دارم. آن اقدامات بسیار جنایتکارانه و تروریستی که در نتیجه آن، سال به سال، غیرنظامیان کشته می شوند و زیرساخت های غیرنظامی ویران می شوند».

«بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌های وحشت زده و جلوگیری از مهاجرت آنها از سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد پدافند هوایی این رژیم، عملیات ایران را دفع‌کرده‌است.

«بنیامین نتانیاهو» طی پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس(توئیتر سابق) نوشت: ما (عملیات موشکی و پهپادی ایران) را رهگیری و دفع کردیم. ما پیروز خواهیم شد.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز یکشنبه گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک شلیک کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

به گزارش رسانه های فلسطینی، «دانیل هاگاری» افزود: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح های نظامی برای پاسخ به تهدیدهای ایران است.

این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می دهد.

در همین حال، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌های وحشت زده و جلوگیری از مهاجرت آنها از سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد پدافند هوایی این رژیم، عملیات ایران را دفع‌کرده‌ است.

«بنیامین نتانیاهو» طی پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس(توئیتر سابق) نوشت: ما (عملیات موشکی و پهپادی ایران) را رهگیری و دفع کردیم. ما پیروز خواهیم شد.

بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۱

 "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست سنگین توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده ارزیابی کرد و خواهان واکنش به مراتب شدیدتر تل‌آویو شد.

 بولتون ساعتی پیش در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان، در مورد جلسه امروز شورای امنیت که به درخواست رژیم صهیونیستی و برای بررسی حمله تلافی جویانه ایران به این رژیم برگزار خواهد شد، گفت که مطمئناً در شورای امنیت اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی افزود: آنچه که امشب رخ داد، شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل در ابعاد ۲۰۰ فروند موشک بالستیک، کروز و پهپاد بود.

بولتون برقراری دوباره بازدارندگی از سوی واشنگتن و تل آویو را لازم دانست و گفت: واکنش اسرائیل نباید همتراز (حمله ایران) بلکه به مراتب شدیدتر از آن باشد. چرا که زمانی که بازدارندگی از بین می رود، برای برقراری دوباره آن باید برای طرف متخاصم روشن ساخت که هر دستاوردی که امیدوارند در حملات آتی کسب کنند به مراتب کمتر از خساراتی است که متحمل خواهند شد.

مشاور پیشین امنیت ملی دولت ترامپ با بیان اینکه مهمترین رخداد، اقدام امشب ایران و پرتاب موشک های کروز و بالستیک از قلمرو خود به اسرائیل بود، ادعا کرد: گرچه موشک هایی که امشب پرتاب شدند دارای کلاهک هسته ای نبودند، ولی معلوم نیست که چه زمانی این موشک ها دارای کلاهک هسته ای باشند، بنابراین اکنون فرصتی برای نابودی برنامه هسته ای ایران است و امیدوارم که رئیس جمهوری آمریکا، بنیامین نتانیاهو را از این اقدام منصرف نکند.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی نیوزمکس نیز مدعی شده بود: دولت آمریکا از همان ابتدا با حمله حماس با قاطعیت برخورد و فکر نکرد که این حمله بخشی از عملیات بزرگتر به نام حلقه آتش اطراف اسرائیل خواهد بود.

بولتون در این مصاحبه ادعا کرد که اعتقاد دارد حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی نیروهای آمریکایی را وارد عمل کند و حتی تا خاک ایران پیش ببرد.

تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۷

«مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی حمله شب گذشته ایران به سرزمین‌های اشغالی، انتقادهای «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور از رژیم اسرائیل و «بنیامین نتانیاهو» را در جنگ مقابل حماس در این حمله دخیل دانست و خواستار ایستادگی کامل کشورش در کنار این متحد کلیدی (رژیم اسرائیل) شد.

به گزارش روزنامه واشنگتن تایمز، جانسون در ادامه این اظهارات افزود: «همزمان با مواجهه اسرائیل با حمله ایران، آمریکا باید عزم کامل خود را برای ایستادگی در کنار این متحد کلیدی نشان دهد. جهان باید اطمینان یابد که اسرائیل تنها نیست».

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه به تعامل با کاخ سفید برای واکنش مناسب واشنگتن به این حمله متعهد شد و خاطرنشان کرد: تضعیف اسرائیل توسط دولت بایدن و مماشات آن با ایران در وقوع این وضعیت وحشتناک دخیل بوده است.

به نظر می‌رسد انتقادات جانسون در پی اظهارات اوایل این هفته بایدن باشد که مدیریت نتانیاهو را در جنگ با حماس نادرست خوانده و خطاب به دولت یهود گفته بود که باید کمک رسانی به غزه بسیار گسترده شود.

به نوشته این روزنامه محافظه کار آمریکایی، دلیل دیگر انتقاد جانسون از بایدن به لغو مسدود بودن نزدیک به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های نفتی ایران در سال گذشته میلادی برمی گردد؛ موضوعی که برخی مقامات آمریکایی نیز در همان زمان مدعی شدند که می تواند منجر به تقویت تلاش‌های نظامی ایران در منطقه شود.

واشنگتن تایمز در بخشی دیگر یادآور شده است که دلیل حمله شب گذشته ایران به اسرائیل، تهاجم تجاوزکارانه اخیر اسرائیل به کنسولگیری ایران در دمشق است که منجر به شهادت عده ای از مقامات ایران از جمله سردار محمدرضا زاهدی شد.

استیو اسکالیس رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز در همین زمینه مدعی شد: «با توجه به حمله غیرموجه ایران به اسرائیل، مجلس نمایندگان هفته آینده برنامه های از پیش اعلام شده خود را کنار گذاشته و در مقابل قوانینی حمایتی از اسرائیل را به عنوان متحد واشنگتن بررسی می‌کند و ایران و نیابت های تروریستی آن را مسئول می‌داند».

تقاضای چهره‌های هر دو حزب برای واکنش سریع آمریکا 

پایگاه خبری اکسیوس نیز در پی حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی نوشت: اعضای هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره خواستار واکنش فوری ایالات‌متحده به حمله گسترده هواپیماهای بدون سرنشین ایران به اسرائیل شدند.

گفته می شود این حمله که به طور مستقیم از خاک ایران انجام گرفته، نشانگر افزایش بی‌سابقه تنش میان تهران و تل آویو است که تا پیش از این در جنگی نیابتی بسر می‌بردند.

سخنگوی دولت بایدن اندکی پس از آغاز حمله ایران اعلام کرد: ایالات‌متحده در کنار مردم اسرائیل خواهد ایستاد و از دفاع آنها در برابر تهدیدات ایران حمایت خواهد کرد.

مایک لالر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای در همین زمینه خطاب به دولت بایدن، خواستار برداشتن «گام‌های مشخصی برای حمایت از اسرائیل و اقدام فوری آمریکا برای پشتیبانی از هرگونه واکنش اسرائیل شد».

ریچی تورس نماینده دموکرات کنگره و حامی سرسخت اسرائیل نیز اظهار داشت که آمریکا باید به متحد خود در رهگیری حملات موشکی ایران کمک کند.

بایدن: آمریکا در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهد کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۲

یک مقام رسمی آمریکا به سی ان ان گفت جو بایدن رئیس جمهوری این کشور در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ساعاتی بعد از حمله ایران به اسرائیل انجام شد، تصریح کرد که واشنگتن در هرگونه اقدامات احتمالی اسرائیل در واکنش به حملات ایران مشارکت نخواهد کرد.

سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش خود با بنیامین نتانیاهو، با وی مطرح کرده است.

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد امریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه امریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تامل است.

۸۰ پهپاد دیگر در راه فلسطین اشغالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۶:۰۶

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حدود ۸۰ پهپاد دیگر در راه هستند و پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر به فلسطین اشغالی برسند.

آمریکا خطاب به اسرائیل: قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حمله ایران، به ما اطلاع دهید
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۶:۰۵

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواست تا قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حملات موشکی و پهپادی ایران، واشنگتن را در جریان قرار دهد.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بعد از شروع حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، با یوآو گالانتس وزیر جنگ این رژیم گفت و گوی تلفنی انجام داد.

آستین در این تماس تلفنی خطاب به گالانتس تاکید کرد که اسرائیل قبل از هرگونه واکنش و پاسخ احتمالی به حمله ایران، مراتب را با واشنگتن در میان بگذارد.

گالانتس هم در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از حمله ایران، تاکید کرد که اسرائیل برای مقابله با هرگونه حمله بیشتر از سوی ایران آمادگی دارد.

درخواست بایدن از نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۵:۱۰

رسانه عبری می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخ ندهد.

 همزمان با آغاز عملیات گسترده جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله تروریستی تل‌آویو به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا تلفنی رایزنی کردند.

رسانه عبری اسرائیل هیوم خبر داده بایدن از نتانیاهو خواسته به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخی ندهد.

اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: یک فرودگاه نظامی مورد اصابت موشک قرار گرفت
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۴:۲۲

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که یک فرودگاه نظامی در رژیم صهیونیستی مورد اصابت موشک قرار گرفته است.

 هاگاری گفت: فرودگاه نظامی (رژیم) اسرائیل در حمله موشکی ایران مورد اصابت قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این حملات همچنان ادامه دارد و تعداد موشک‌های پرتاب شده از ۲۰۰ فروند عبور کرده است، مدعی شد: تعداد کمی از موشک‌های شلیک شده توسط ایران به خاک ما سقوط کرد.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که چند فروند موشک نیز به صحرای النقب اصابت کرده است.

الجزیره: اسرائیل تاکنون چنین حمله گسترده ای را به خود ندیده بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۴:۲۰

 "روری چالاندس " خبرنگار بخش انگلیسی شبکه خبری الجزیره که اخبار حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین های اشغالی را لحظه به لحظه از شرق بیت المقدس گزارش می کند، در یکی از گزارش های خود گفت: ما اینجا از بالکن ساختمان محل اقامت مان آسمان بیت المقدس را زیر نظر داریم و می بینیم که سامانه پدافند هوایی اسرائیل برای رهگیری موشک ها و پهپادهای ایران، پشت سر هم از نقاط مختلف در حال عملیات است.

«نیروهای پلیس هم با گشت زنی در خیابان ها، مرتب با بلند گو اعلام می کنند و از مردم می خواهند که هر چه سریع تر به نزدیک ترین پناهگاه یا مکان امن پناه ببرند»

این گزارشگر شبکه الجزیره گفت: اکنون زمان امتحان واقعی سپر موشکی و سامانه پدافند هوایی اسراییل است و در لحظات و ساعات آینده باید دید آیا این سامانه پیشرفته می تواند مقابل این حجم و انبوه موشک ها و پهپادها موثر عمل کند یا نه؟ زیرا اسرائیل تاکنون این حجم از حمله با این گستردگی را به خود ندیده بود.

اصابت چند موشک به فرودگاه رامون رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۳:۲۸

چند فروند از موشک‌های شلیک شده از ایران دقایقی پیش به فرودگاه رامون در نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

رسانه صهیونیستی: ۱۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۳:۲۸

فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ۱۵۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین رابطه، رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که آژیرهای هشدار در نقاط مختلف فلسطین اشغالی در پاسخ به موج اول حملات ایران ۷۲۰ بار به صدا درآمده‌اند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که چند فروند موشک نیز به صحرای النقب اصابت کرده است.

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۳:۲۶

 

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشینو تامین مطالبه ی به حق ایرانو به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد :

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

 

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود .

 

لحظه اصابت مستقیم موشک ایران به منطقه نقب در سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۵۰
تعداد بازدید : 9337
تصاویری از برخورد موشک ها به اسرائیل
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۳۷

.

تعداد بازدید : 9338
سی ان ان:نیروهای هوایی آمریکا برخی پهپادهای ایران را رهگیری کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۲:۱۱

 

دو مقام امریکایی به سی ان ان گفته اند که سامانه های دفاع هوایی امریکا در خاورمیانه برخی پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده است.

 

مقام آمریکایی: ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد و موشک به اسرائیل پرتاب خواهد شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۶

یک مقام ارشد آمریکایی عصر شنبه به وقت محلی به شبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکا گفت که «بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد و موشک از عراق، سوریه، جنوب لبنان و حوثی‌ها (انصارالله یمن) به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد، اما بخش عمده آن از ایران پرتاب خواهد شد.»

بیانیه نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۴

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد:

پاسخ نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد.

 با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.

 

واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۸

 ریشی سوناک شنبه شب (به وقت محلی) با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر شد، بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم‌ صهیونیستی در منطقه، تشدید تنش، برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق ادعا کرد: من حمله بی ملاحظه ایران علیه اسرائیل را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنم. ایران بار دیگر نشان داد که قصد دارد در حیاط خلوت خود آشوب به‌پا کند.

وی با بیان این ادعا که «بریتانیا به دفاع از امنیت اسرائیل و همه شرکای منطقه ای خود از جمله اردن و عراق ادامه خواهد داد» افزود: «ما در کنار متحدانمان، فوراً برای تثبیت وضعیت و جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌ها کار می کنیم. »

نخست وزیر انگلیس بدون اشاره به جنایات آشکار رژیم صهیونیستی در غزه ادعا کرد: هیچ کس نمی‌خواهد شاهد خونریزی بیشتری باشد.

اردن کنار کشید و حالت فوق العاده را تکذیب کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۷

 

خبرگزاری رسمی اردن: مهند المبیضین سخنگوی دولت اردن اعلام کرد، خبر اعلام حالت فوق العاده در کشور صحت ندارد و زندگی عادی در جریان است... فقط برای احتیاط، آسمان کشور بسته اعلام شده است.

 

 

موشک های کروز بر فراز بصره عراق در مسیر اسرائیل
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۱۰

 

.

تعداد بازدید : 15629
بیانیه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۸

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

متن اطلاعیه سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی!

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز ( یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول الله (ص)" با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت ، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

اردن به پهپادهای ایرانی یا هر جنگنده ای که وارد حریم هوایی اش شود شلیک می‌کند 
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۳

 

رویترز به نقل از دو منبع امنیتی منطقه گفته اردن آماده رهگیری و شلیک به پهپادها ایرانی یا هر جنگنده لیست که به حریم هوایی اردن تجاوز کند.

پهپادهای ایرانی به آسمان اردن رسید
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۴

 

تصاویری که کاربران اردنی از پرواز پهپادهای ایرانی در آسمان این کشور منتشر کرده اند.

تعداد بازدید : 40850

 

کاخ سفید: ایران حمله هوایی علیه اسرائیل را آغاز کرده است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۸

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «ایران حمله هوایی علیه اسرائیل را آغاز کرده است. »

این سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بطور مرتب از طریق تیم امنیت ملی خود در مورد وضعیت منطقه آگاه می شود امروز در کاخ سفید با آنها دیدار خواهد کرد.

واتسون تصریح کرد: تیم امنیت ملی بایدن بطور مستمر با مقامات اسرائیلی و همچنین سایر شرکا و متحدان در ارتباط است.

بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۳

 

بیانیه سپاه پاسداران: در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد

تعداد بازدید : 62892
واکنش رسانه‌های معتبر عبری و عربی به آغاز حمله پهپادی و موشکی ایران
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰

 

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که حمله ایران به اسرائیل آغاز شد و انتظار می‌رود که در ساعت‌های پیش رو شمار زیادی پهپاد و موشک وارد حریم هوایی سرزمین های اشغالی شود.

پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی سما: منابع آمریکایی گفتند که ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند.

به نوشته سما، هواپیماهای ارتش اسرائیل به طور گسترده درحال پرواز در سراسر کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

خبرگزاری فلسطینی سما  به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونسیتی گزارش داد که ایران همچنین موشک‌های بالدار به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

 

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران از خاک خود به سمت اسرائیل موشک پرتاب کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷

 

هاگاری: این تهدیدی است که چندین ساعت طول می کشد تا به خاک اسرائیل برسد. ارتش اسرائیل و نیروی هوایی در حال اجرای برنامه منظمی هستند که ما برای آن آماده کرده ایم. پارازیت GPS به صورت پیشگیرانه انجام می شود.

 

تلویزیون رژیم اسرائیل: مورد حمله قرار گرفتیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۹

 

تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که این رژیم مورد حمله قرار گرفته است.

 تلویزیون رژیم اسرائیل همچنین مدعی شد که ایران با ده‌ها پهپاد به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است.

بنا به ادعای کانال تلویزیونی 12 رژیم اسرائیل تا ساعاتی دیگر پهپادهای ایران به اراضی اشغالی فلسطین خواهد رسید.

آغاز حمله ایران به اسرائیل با شلیک ده ها پهپاد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۵

کانال 14 عبری:

بر اساس گزارش های خارجی، واکنش ایران به اسرائیل آغاز شده است و پیش بینی می شود در ساعات آینده پهپادها و موشک های زیادی به حریم هوایی اسرائیل برسد.

تعداد بازدید : 111737

 

 

اردن حریم هوایی خود را بست
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۴

 

زمان تنظیم مقررات هواپیمایی اردن اعلام کرد که حریم هوایی خود را به روی تمام هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری از امشب بسته است.

 

 

گفتگوی مشاور امنیت ملی بایدن با همتای اسرائیلی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۸

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری ایکس خود (توییتر سابق) اعلام کرد: امروز صبح با همتای اسرائیلی خود، زاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی صحبت کردم تا درباره رویدادهای خاورمیانه گفتگو کنیم.

مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرد: در طول این تماس، من بر تعهد آهنین ایالات متحده به امنیت اسرائیل تاکید کردم.

بر اساس گزارش های خبری، دولت جو بایدن در تماس مستمر با کابینه جنگ رژیم اسرائیل است که روزهاست در پی حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در هراس از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به سر می برد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) امروز شنبه به وقت محلی با همتای اسرائیلی خود درباره "تهدیدهای منطقه ای فوری" گفتگو کرد.

لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل 

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، همه فعالیت‌های آموزشی در سراسر فلسطین اشغالی به حالت تعطیل درآمده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی، رسما لغو کلاس‌ها از روز شنبه را با رعایت محدودیت‌های داخلی اعلام کرد.

بر اساس اعلام گزارش رسانه‌های صهیونیستی، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفر فردا (یکشنبه) به مجارستان و اتریش را به دلیل شرایط امنیتی لغو کرد.

همچنین همه سیاستمداران رژیم صهیونیستی دستور ماندن در فلسطین اشغالی و لغو تمام سفرهای خود به خارج از کشور را دریافت کردند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند، فردا (یکشنبه) شلوغ‌ترین روز در فرودگاه بن گوریون به دلیل دستورالعمل‌های جبهه داخلی خواهد بود و تاکنون ۵۵ هزار مسافر از این فرودگاه استفاده کردند. این درحالی است که همزمان با تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی و برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو، منابع صهیونیستی امروز (شنبه) از قطعی گسترده برق در این شهر خبر دادند.

نشست اضطراری تیم امنیت ملی آمریکا 

مقامات آمریکایی اعلام کردند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه، لوید آستین وزیر دفاع و نیز رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نشست جو بایدن با تیم امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی آخرین رویدادهای خاورمیانه و حمله ایران به اسرائیل حضور می یابند.

 متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز شنبه به وقت محلی به شبکه سی ان ان گفت: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه در نشست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی وی حضور خواهد داشت.

یکی مقام وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد: لوید آستین وزیر دفاع و ژنرال سی کیو براون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۳۹
ببینم چی میکنیدا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تل آویو فردای حمله به ایران زا نخواهد دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
غربچرا موجودی است که حسرت چرا در غرب را دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هیچ خبری نیست و نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شیر مردها خدا پشت و پناهتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
! دلار هم به پرواز در آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مهم اینه که چن صدتا اسراییلی تلف بشن در ضمن اسراییل حمله به لبنان رو شروع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
فعلا اجازه بدید پهپادها و موشکها به حریم هوایی شون برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این حمله محدود فقط یه تنبه کوچیک بود که اسرائیل تا صبح نخوابه همین قرار نیست اتفاقی فراتر از این رخ بده
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هنوز نرسیدن چطور با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.
حسین
| Denmark |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خدا راشکر همه دنیا طرف اسراییله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
امیدوارم مثل عین الاسد به پایگاه خالی شلیک نکرده باشیم
البته اسرائیل فعلا همه پهپادهای روی آسمانش رو منحدم کردم
تا الان فقط هزینه کردیم
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
چرا از پهباد شاهد با سرعت حداکثر ٢٠٠ کیلومتر که خیلی راحت میشود آنها را سرنگون کرد
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ساعت 2:10 صدای هواپیمای جنگنده در آسمان شنیده شد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
امیدوارم که جنگ فراگیر نشود. که خیلی بد است. امیدوارم کار بجایی برسد که بجای جنگ میهنمان را بسازیم
بزنید زودتر این حرامزاده را که جانمان بر لب امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بدون شک اسراییل حتی یک تلفات هم نخواهد دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هیجان زده نشو . صبر کن عکس العمل اونطرف رو ببین بعد . مثل حمله حماس نشه که بعدا ساکت بمانی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
قیمت دلار که داره با این کری خوانی ها پرواز میکنه
ایرانی
| Russian Federation |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایران اعلام کرد حمله تمام شد و آمریکا و اسرائیل اعلان کردن همه پهپادها و موشک‌ها ساقط کردن ، و هیچ اسرائیلی یا امریکایی کشته یا زخمی نشد ، تکبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بدون شک تلفات بالای 300 نفر هست که در قبال 20نفری که شهید کردن به در
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
٩٩ درصد پهبادهای چون شاهد بودند قبل از رسیدن به اسراییل سرنگون شدند. هدف از این حمله چی بود ؟ فقط سرو صدا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
۰۲:۱۴
این بدون شک رو از کجا آوردی؟ تا این لحظه طبق آمار اورژانس اسرائیل هیچ تلفانی نداشتن
اگر از داخل ایران مستقیم اسراییل مورد حمله قرار بگیره. نتانیاهو و پوتین و بن سلمان جشن می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
جشن بزرگ روسیه خواهد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایرانی که اینقدر ترسو نمیشه! ایرانی در بدترین شرایط در طول تاریخ توانسته خود و مملکتش را نجات دهد. نترسید. یهودیها خیلی ترسو هستند و توان رویارویی با ایران را ندارند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
آغازگر حمله رژیم صهیونیستی بود که با عملیات تروریستی به خاک ایران (کنسولگری) حمله کرد. مقابله به مثل حکم می کند از خاک خود مقر همان تروریست ها را بزنیم. اونهایی هم که گفتی خودشان را خیس کرده اند چون در صورت گسترش جنگ هیچکدام در. امان نخواهند بود.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
انشالله که بیشتر نمایش باشه و موشک بالستیک شلیک نشه و مقصد این پهبادها یا پابگاههای موساد ط!در بین راه باشه یا حداکثر مرز جولان.
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شما که نق نمی زنی لطفا بفرمایید اگر هفت فرمانده نظامی ارشد اسراییل در کنسولگری اسراییل در نخجوان و مرز ایران جلسه نظامی علیه ایران داشته باشند موضع ایران و نیروهای مسلح ان جه باید باشه؟
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خوشبختانه عقلانیت عین الاسدی دوباره شکلل گرفت و مانوری بود و موشکی بطرف قلمروطرف شلیک شد . فقط امیدواریم که بایدن بتواند نتانیاهو را نگه دارد که کشش ندهد و ایران هم نیروهای رده بالا را از تیر رس اسراییل در سوریه و عراق خارج کند تا داستان جدیدی برای ملت ایران شکل نگیرد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عزیزات سلحشور. خواهشا دیگه بس کنید. همه دنیا دیدند زدید ما هم میگیم زدید. دستتون درد نکنه که دلتون برای حیفا و عکا و صلح جهانی سوخت. از این به بعد تمرکز کنید روی اقتصاد و دلتون برای معیشت ۷۰ درصد که زیر خط هستند بسوزه. این سلحشوری را بزارید برای نسلهای بعدی. دیگه بسشونه. کشتیشون
کو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
جالبه که همه کشورهای در مسیر می تونند ببینند و رهگیری کنند و حتی خود اسرائیل میدونه چند تا و از کجا پرتاب شدند و ما منتظریم ببینیم کجا فرود میان
این تله است ایران رو نابود کنند
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مزدور ها باید ازین کشور بروند کشور ایران همیشه ماندنیست ،
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هیچ غلطی نمی کنند
جواب بدن دوباره میزنیم
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایران اندازه کل اروپاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
آخی، حتی نمیدونی این حرکت دست گرمی ایران هست برای ادب کردن غده، جنگ واقعی ایران راه بیاندازد که غده زودتر از 81 سالگی محو می شود هیچ پایگاه های آمریکا هم در منطقه با خاک یکسان می شود و می‌رود به سرزمین سرخپوستان و جهان راحت خواهند شد از این دو شر مطلق
به نظریبه من اگه ایران بخواد با اسراییل وارد جنگ بشه مطمینن اسراییل خیلی طول نمی‌کشد که شکست میخوره آمریکا اگه دخالت کنه کشور هاییم هستن که منافق عملکرد آسرایلن در برابر غزه و کشور های مثل کره شمالی که با آمریکا ضده
این چه حمله‌ای است که همه خبر دارند؟!
پاسخ ها
تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
?هه ما هم چه بدبختها هستیم هرروزشاهدچنین اخباریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
حمله با یک وحشت ۹ ساعته در کل جمعیت اسراییل آغاز خواهد شد
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خود همین ترس و دلهره دو هفته ای که در سرتاپای وجود صهیونیست ها افتاده بخشی از حمله است. یعنی هر بار یک غلطی بکنند و مرتکب عملیات تروریستی بشن باید دو سه هفته ای تعطیل بشن و منتظر ضربه ایران بمونند.
کاشکی میزدیم و بعدش سریع به تمام جهان زنده اعلام میکردیم بمب اتم داریم و اگر اسرائیل بزنه با بمب اتم پاسخ میدیم!اینو میگم چون براساس هر محاسبه ای که میکنم ایران اگر بزنه و فقط روی موشک و پهپاد حساب کرده باشه برای پاسخ اسرائیل،عقلانی نیست.چون این رژیم خونخوار بارها ثابت کرده یکی بخوره ده تا میزنه و پشتش به آمریکا گرمه.
امیدوارم عزیزان نظامی ما در محاسبات خود دقیق بوده باشن.
خدا ایران و ملت مظلومش رو حفظ کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
نگران نباش. به اندازه چند تا بمب اتم ،موشک داریم
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مساحت سرزمین های اشغالی کوچکه. کلا یک تل آویوه و یک حیفا. هر. کدوم نهایتا ۳۰۰-۲۰۰ مرکز. نظامی و زیرساخت مهم دارند به عبارت دیگه در. یک جنگ تمام عیار با پرتاب ۳-۲ هزار موشک بالستیک کلیت تهدید صهیونیست ها حذف میشه و تتمه اش را هم نیروهای مقاومت میریزند به سلابه می کشند این وحشی ها را. اثر. این از. صدتا بمب اتم بیشتره.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
موشک های حزب الله آماده نابودی ضخایر امونیاک اسراییل هستن دست از پا خطا کنن همونجا محو میشن و به شلیک اتم نمیرسن
باید در همون حد انتقام بگیرین‌،
چند تا سردار ارتشی و چند تا نظامی ارشد
اوکی ؟؟
و یه ساختمون دولتی ، بصورت کامل تخریب
سوراخشون میکنیم
پاسخ ها
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بحداصلح بهترازجنگ همینطوری کمرمون زیرتحریم وگرونی شکست چندسال ازدواج کردم هنوزنرفتم سرزندگی الان جنگ بشع دیگه بیچاره شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این حمله برای جلوگیری از جنگ کمک زیادی خواهد کرد. اگر نمی زدیم مطمئنا اسرائیل قدم به قدم جلوتر می اومد و جنگ سراسری حتمی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
داداش بنظرم فعلا بیخیال ازدواج بشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ناشناس 00:44 راست میگه ازدواجو بیخیال
استرسش ک بدتر از حمله شده، فک کنم قبل از حمله بی بی سکته رو بزنه، خدا نیامرز احمقی بیش نبود.
نه به جنگ مردم ایران با مشکلات شدید دارند دست و پنجه نرم می کنند به جز کاسبان تحریم و جنگ همه مردم مخالف جنگ هستند چرا می خواهید به عقب بر گرددیم میلیباردها دلار خسارت به اقتصاد ایران و از بین رفتن سرمایه های اجتماعی عظیم، کشته شدن دهها هزار نفر در جریان جنگ ایران و عراق کافی نبود که تا امروز نتایچ آن جنگ دردناک و خانمانسوز باقی مانده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تا دیروز می گفتی جرات نداریم و. موشک ها پس برای چیه. حالا هی نق بزن.
ایول بزنید مادرشو به عزاش بشونید فرزند نامشروع خاورمیانه را
دیگه دلار 60 تومانی با 160 تومانی فرقی نداره حداقل اون بزنید
پاسخ ها
mehmet
| Germany |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عزیزم دلار شد ۱۶۰ تومن. من میام ازت ۶۰ تومن میخرم. بدبختی ملت برای شما پشیزی ارزش داره؟
اسرائیل می‌خواد ایران رو وارد جنگ کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شما نگران نباش تا آمریکا اجازه به آنها ندهد کاری نمی کنند و آمریکا هم می‌داند چه بلایی سرش می آورد توسط ایران پس جنگی رخ نخواهد داد
من میدونستم این طوری میشه
متاسفانه همه اتفاقات در نهایت به سود روسیه تمام خواهد شد ....آیا اسرائیل بدون اطلاع روسیه به سفارت ایران حمله کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هر جنگی به سود یکی هست.
جنگ روسیه و اوکراین به سود ما بود.
یعنی ما گفتیم و اوکراین روسیه را با بحث ناتو تحت فشار گذاشت؟
یا روسیه به حرف ما حمله کرد
یا آمریکا به نفع ما این جنگ را راه انداخت
اسراییل وقتی احمقانه و وحشیانه سفارتخانه کشوری را موردتعرض قرار میده باید تاوانش را نیز بپذیرد
اقا هر کاری می کنید بکنید ولی ما رو به خاک سیاه ننشونید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
انقدر نق نزن. حمله به کنسولگری ایران حمله به تمامیت ایرانه اینو بفهم.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شما که نق نمی زنی لطفا بفرمایید اگر هفت فرمانده نظامی ارشد اسراییل در کنسولگری اسراییل در نخجوان و مرز ایران جلسه نظامی علیه ایران داشته باشند موضع ایران و نیروهای مسلح ان جه باید باشه؟
الان این فیلمه چی بود؟؟؟؟
این خوک کثیف، اسقاطیل غاصب، باید نابود بشه. برادر پاسدار وطن، امشب قلب ما با شماست. خدا نگهدارتان.
بزنین ماشاالله نترسین
حدس میزنید چند ساعت دیگه حمله شروع بشه و تیتر زدین حمله شروع شده؟
ان شاءالله با یاری امام زمان عج و فرماندهی ایشان و رشادت سربازان گمنام اسرائیل با خاک یکسان بشه
پاسخ ها
Arashbabaii
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بابا فازت چی آخه تو دیگه باکی کارداری رفتن ازاینجا
منتظر جوابش هم باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
چه جوابی اسراییل با حمایت امریکا هر غلطی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
جواب بدهندکه اسرائیل با خاک یکسان می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شتر سواری دولا دولا نمیشه،باید یکبار برای همیشه جلوی این کثافت ها وایساد.چندین ساله دندون رو جیگر گذاشتیم و خون دل خوردیم از دیدن این حجم از رذالت و سکوت کردیم.من به شخصه تو این شش ماه هزار بار آرزوی مرگ کردم و عرق شرم ریختم از دیدن این همه جنایت و سکوت .
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بله امثال تو از پاچه گرفتن سگهای اسراییلی خیلی میترسن
میدونی چرا؟
چون نمیدونن خدایی هم هست بزرگتر از اونچیزی که فکرشو بکنن
اونا هر غلطی هم بکنن حضرت زهرا ست که برای نابودیشون بسه...
اگه به خدا اعتقاد داری اونا اگه بخوان حتی بمب اتم بندازن این خداست که نمیذاره عمل کنه...
بشین و ببین چطور ایران ...این کشوری که پر شده از خودتحقیر های حقیر
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مغلطه نکن این حمله خودش جواب حمله تروریستی صهیونیست ها به کنسولگری است. هر. غلط جدیدی سیلی محکم تری دریافت خواهد کرد تا زمانی که فکی از این موش های کثیف تروریستی برای دریافت سیلی باقی نمونه
مثل اینکه بازهم ایران زمان حمله رو با امریکا و اسراییل و اردن و...هماهنگ کرده مثل عین الاسد!!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
امثال تو که خودشونو به خواب زدن هر کار کنن حتی اگه ۳۰۰۰۰ نفر کودک و زن شهید بشن..بازم میگن فیلمه بابا
تسلیت به دشمنان داخلی و خارجی ایران خصوصا داخلی های دنبال رو دشمن
الان یک عده ای ساده لوح که می گفتند ایران جرات ندارد تغییر فاز می دهند و یک طور دیگر نفرت پراکنی می کنند
دمت گرم. سربلندمون کردی.
مردم نان میخاهند و زندگی ارام که در شان شون باشه جنگ گره ای از کار ما باز نمیکنه
إن شاءالله این غده سرطانی به زودی نابود شود.
خدایا یاور رزمندگان ما باش و اونها رو به افتخار تبدیل شدن به شمشیر انتقام از صهیونیست های وحشی نائل کن.
خداقوت دلاورمردان ایران خداهمیشه پشت وپناهتون باشه امنیت زندگیو کشورمان هستین خدا به رهبر انقلاب عمرطولانی و سلامتی همیشه اعطا کند به امید اینکه اسرائیل رانابود کنید دوستون دارم عزیزان من
مبارک کاسبان باشد .
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تسلیت به شما خودتحقیر محترم..سوز داره نه؟؟؟؟
سگ هار آمریکایی ها میاد در. روز روشن کنسولگری ایران را بمباران می کنه آمریکا میگه من اصلا خبر نداشتم ولی از لحظه اون عملیات تروریستی تمام تیم امنیتی و جاسوسی و سیاسی و نظامی و لجستیکی خودش را برای حفاظت از این سگ هار تروریستی بسیج کرده و دایم با واسطه و بی واسطه پیغام و پسغوم آمیخته با گاه خواهش و تمنا و گاه تهدید و ارعاب می فرسته. باشه شما خبر نداشتید چرا در شورای امنیت محکوم نکردید حمله تروریستی را. حالا هم خودتان را به بی خبری بزنید چرا جلسه می گذارید؟
جنگ فرسایشی مابین ایران ودول متحدین ومتفقین آغاز شد ویک امتیازبنفع ایران که تیراول راشلیک نمود. نتیجه هرچه باشد ومنجربه جنگ‌های جهانی گردد.فرقی نمیکند. مهمترین رخداداینست که دین مبین اسلام مذهب تشیع وایرانیان تاکنون نجات یافته ،سربلندوسرافرازوپیروز درابدالهی درخشیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تیر اول را صهیونیست ها با حمله تروریستی به کنسولگری ایران شلیک کردند. شما جماعت آلبانی نشین هم در خماری این چیزها بمونید. ما مدت هاست که فهمیدیم با ااین جماعت تروریستی فقط با زبان زور. میشه حرف زد و فقط به قانون جنگل متکی هستند. هنوز. داخل به آدم و تمدن نشدن.
دیگه اتفاق افتاد و ایران حمله کرد و جواب داد. باید پشت نیروهای مسلح همگی وایسیم‌. پاینده ایران
نصر من الله و فتح غریب
الله اکبر
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
الله واکبر
انشاءالله مقامات مسئول و رئوس نظام پس از تنبیه متجاوز فکر به حال مفسدین داخلی که همانا پیاده نظام و نفوذی دشمن هستند بکند،انشاءالله با برخورد سخت با مفسدان و بی کفایتها وضعیت مدیریت کشور بهبود یابد و حتی یک متر زمین خواری و ریالی دزدی توسط مسئولان به قطع دست همراه گردد.یاعلی!
دنیا از بلاتکلیفی درآمد . کورش کجایی ببینی دو هفته هست دنیا منتظره ببینه ما چجور میخوایم جواب بدیم. یاد امپراطوری ایران زنده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
کوروش. کجایی ببینی دلار چجوری رفت بالا و اقتصاد نابود شد
در روز ۱۳ (فروردین) زدند در روز ۱۳ (آوریل) خوردند. دستمریزاد.
یکبار برای همیشه این جرثومه فساد، این سگ هار بی قلاده رو نابود کنید
درود بر شما و شرف شما
الیس الصبح بقریب
تو را به امام رضا جنگ را شروع کنید
فردا دلار صد تومن پس فردا دویست تومن و کسی نمی فروشه !!! گوشت و نون هم به قیمت خون باباشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
وقتی از اقتصاد چیزی نمی دانی مجبور نیستی عدد در کنی
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اره داداش..خیلی ها زمان امام علی و امام حسین از ترس اینکه شاید رو شمشیرشون خط بیفته پشت اسلام و امامشون و خالی کردن...
نگه داشتن دین خرج داره ...نمیخوای برای دینت خرج کنی بسم الله راه بازه ..جای امثال شما تو کشورم ایران نیست!
امثال تو که فقط به فکر خودشونن مبادا چیزی ازشون کم بشه
اره قربونت، هزینه زندگی شما رو شهدا میدن ..برین این تیکه از عمرتون که مونده رو خوش باشین که روز قیامت باهاتون یه خورده حسابایی داریم
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
برای شما آلبانی نشین ها چه فرقی می کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
احسان ۰۰:۳۷
سند مالکیت کشور رو نشون بده ببینم تو صاحبش هستی که میخوای همه رو از کشور بیرون کنی؟
نصرمن الله وفتح القریب
بعید است حمله گسترده ای صورت بگیرد حمله در حد قابل کنترل و از سر ناچاری خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
وقتی انفجارهای بزرگ آن را دیدی آن وقت می فهمی چی هست
جنگ را به ملت ایران تحمیل نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تا دیروز میگفتی جرات ندارید چی شد؟
عاشق جنگ نیستم ولی از ظالم متنفرم اسرائیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده و دیگه جشن پوریم نگیرن بلکه دعت بخونن اونا دشمن ایران و اریایی هستن میگین نه درباره جشن پوریم در اسرائیل تحقیق کنید اونا دشمن. من و شمان
پهبادی که خیر زدنش منتشر بشه و توی اسمون هم دیده بشه و فیلم بگیرن چطور میخواد از سپر دفاعی عبور بکنه؟؟؟ ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
همین پهپاد به‌راحتی عبور می کند هرچند حمله اصلی موشک های قدرتمند و پدافند گریز هست
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
همون جو روانی اش نیمی از. ماجراست وسطش چند تا موشک هم نفوذ. می کنه و بله.
الا آله الله محمد رسولله علی ولیالله
ما اسرائیل را شکست میدهیم زنده باد جمهوری اسلامی ایران??
پنج هزارموشک به طرف اسرائیل شلیک شد
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
150000 تا دیگه هم الان شلیک شد
لعنت بر مسببین حنگ
سانسور نظرات مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
سپاه با حمله به مسجد الاقصی و بیت المقدس رسماً به جهان اسلام اعلام جنگ کرد و باید منتظر تبعاتش باشد.
سوراخ سوراختون میکنیم اسقاطیلیای اسقاطی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
#دبش
مرک بر اسرائیل
الله اکبر بزنید کفار را
الله اکبر بزنید کفار را
گرانی کم داشتیم الان هم جنگ بدبخت شدیم
الحمدلله. لعنت خدا بر یهودی ها. بزنین تارو مار کنین این بی شرف ها رو. مرگ بر اسرائیل. همه جوره آماده ام من یکی که برم جنگ. لعنت به یهود . لعنت به اسرائیل. هر چی دارین بفرستین تا شخم بزنه اونجا رو. فاز بعدی ایشالا اعزام نیرو هست. من یکی که لحظه شماری میکنم برای نابودی یهودیها
حالا کی می رسن پهپادها؟! الان همه دنیا آماده باشن چه برسه اسرائیل!!
خداوند متعال حافظ ایران باشد،،،،آمین یا رب العالمین،،،،
توی جنگ هر دو طرف سوراخ میشن فعلا که آثارش توی قیمت ارز به شدت مشخص شد.
همیشه مردم تاوان دادنند .
ماشاالله به غیرت این عزیز ها اگر کسی بخوات حمله کنه به خاک ما یکی مثل من جونمم میدم اگر ایرانی هستی غیرت داری باید همه این اسرائیل اشغال نابود کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
شما اگر برو بودی این شش ماه پا میشدی میرفتی غزه جای گرم و نرم.نشستی کامنت میزاری
ایرانیان زیر پرچم امام زمان هستن و موفق میشن.
ایرانیان زیر پرچم امام زمان هستن و موفق میشن.
این چه حمله ایه که از چند ساعت قبل طرف خبردار بشه ؟ موقعی که سردار را زدن هم از چند ساعت قبل خبر دادند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خبردار نشن که کلا سانسور می کنند میگن اصلا حمله ای نشد. جنبه حیثیتی این حمله مهمتر. از اهدافشه. همین که دنیا بدونه ما با تروریست ها حالا از هر. نوعیش داعشی یا صهیونی یا جیشی مماشات نمی کنیم کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
همه می‌دانستند حمله صورت خواهد گرفت ولی دم مرز نیست که هیچ کس نفهمد که چند دقیقه بعد به هدف برسد بعد هم اهداف را کسی نمی‌داند کجا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اینو بهش میگن حمله از قبل برنامه ریزی شده و توافقی.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بله اونها هم گًفتن كه سفير بره بيرون
الله اکبر اللههاکبر
آفرین به ایران آفرین به سپاه پاسداران بزنید این اسرائیل حرومزاده نابود کنید
آفرین به ایران آفرین به سپاه پاسداران بزنید این اسرائیل حرومزاده نابود کنید
حیف مرزها بستن نمیشه رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اخه خدا قسمت نکرده برید
مرزها رو بهانه کردید
رسایی و پناهیان که جیگرشو نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
فامیل ما بعد چند سال اومده بودن اینجا الان پروازها کنسل بشه چطوری برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مرزها را باز کنین بذارین بریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
حمله ای که دشمن از اون اطلاع داشته باشه حمله نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایران ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این حمله یک حمله سمبولیک هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
نخست وزیر هندی تبار اینگلیس هیچی نشده حمله ایران را به شدت محکوم کرده
کهنه شهرلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اسراییل پاشو از قلیمش خیلی دراز کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایران همیشه قهرمان سرتو بالا بگیر
من هنوزم منتظرم
ایرانی از جنگ هراس ندارد، پاسخ خون هر هموطن ده‌ها موشک و پهپاد است. هرچند بدبخت شدیم ده ساله تو این کشور اما خاک و شرافت بحثش جداست
این دیگه چه عملیاتی است.
تمام مهندسین و دکترهای ایرانی باید برگردن به کشور خودمون چون خارجی ها دارند از هموطنان خودمون علیه خودمون استفاده می‌کنند حیف این جوان ها که عوض آباد کردن کشور خودمون میرن کشور‌های دیگر ای خدااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
باشه حتما . منتظر دستور شما بودن
من با تنبیه این شیطان کوچک مواقم.
درود بر شما سگ هارو باید گشت
ایواااال دمی بچه‌ای سپاه گررررم
اسرائیل که عضو ناتو هست با این کار ایران میتونه کل دنیا رو علیه خودش کنه ایران و جنگ پیش بیاد

از فردا دلار و سکه و همه چی گرون میشه
من جای سپاه باشم کل منطقه رو باخاک یکسان میکنم کلا تخم یهود رو در فلسطین حرس میکنم مثل زدن آفت ها نابودشان کنید
ان شاالله تا جمعه خبراز سقوط یهود ونابودی صهیون ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هيتلر نتونست
تو كه جاى خود دارى
دستشون درد نکنه بزنن روش کم بشه اینقدر ادعا نکنه اونهای در داخل کشور از اون حمایت میکنن قدرت ایران وایرانی حالیشون بشه فقط منتطر دستور وجهاد هستیم
عزیزان بله جنگ خوب نیست اما مطمئنید اگر ایران پاسخ ندهد به حمله آنها که به کنسولگری ما داشتند نها حملات خود را در همین حد متوقف کرده و جری نمی‌شوند و حمله بیشتری را آغاز نمی‌کنند؟
عزیزان بله جنگ خوب نیست اما مطمئنید اگر ایران پاسخ ندهد به حمله آنها که به کنسولگری ما داشتند نها حملات خود را در همین حد متوقف کرده و جری نمی‌شوند و حمله بیشتری را آغاز نمی‌کنند؟
فقط خدا به داد مردم برسه
خدا کنه کشور ما یهو جنگ نشه از این خیلی میترسم
اون کسی که پیام منفی میده بیچاره اگه یکی بیاد توی خونت بزنه توی گوشت میشنی نگاهش میکنی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اسرائیل اومده خونه ما؟؟؟؟؟
نه داداش،اونی که اومده تو خونه ما و میخوره و میبره،افغانیهایه بی نام و نشان هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
آنها از طریق ماهواره و رسانه های فارسی زبانی که برای تو درست کردن آمدن درخانه تو
هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه.
افرین بر شیرمردان هسته ای ایران شیر مادر حلالتان دلاوران ما در اصفهان بمب اتم داریم
ایران عزیزمان سرافراز باشی و سربلند و برقرار با آرزوی پیروزی و موفقیت کشور عزیزم ??????????
ایران عزیزمان سرافراز باشی و سربلند و برقرار با آرزوی پیروزی و موفقیت کشور عزیزم ??????????
ایران عزیزمان سرافراز باشی و سربلند و برقرار با آرزوی پیروزی و موفقیت کشور عزیزم ??????????
احتمالا بدبخت شدیم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
نه فکر کردی
مواظب عردوغان و الهام خانم باشید. اینها پادو اسرائیل هستند.
اگر نزنید بازم شما را میزنند
ایرانی با غیرت
خدایا شکر... خیلی خوشحالم واحساس غرور میکنم.. ماشالله ایران
پیش به سوی نابودی اسراییل......انتقام کودکان و مظلومان فلسطین را بگیرید....ما دعا گوی شما هستیم....خدا پشت و پناهتان ...بخدا قسم خیلی خوشحال شدم شنیدم سپاه پاسداران حمله به اسراییل را آغاز کرده...
سلام بر دلار 100تومانی!
یا علی بزنید که ما مردم غیور ایرانم پشتتون هستیم
مرگ بر اسرایل
این جنگ ایران نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
کنسولگری ایران که بود
خدایا پشتیبان سربازان وطنم باش
خداکنه راست باشه این خبر
فقط بزنن اون حرام زاده رونابود کنن
خدا پشت وپناهتامن این اشغال ها باید از بین برن
خدا پشت وپناهتامن این اشغال ها باید از بین برن
موشهای کثیف رو در هر جایی له کنین طوری که سوراخی برای فرار پیدا نکنن
برای همچین شبی لحظه شماری میکردیم.بزنید این حروم زاده هارو از رو زمین محو کنین.الله اکبر الله اکبر الله اکبر
اونایی هم ک استرس گرفتن لالا کنن به چیزای خوب فکر کنن
اون دنیا همدیگرومی بینیم نادونا
با بمب اتمی باید نابودشون کنید
درودخدابرسپاهیان اسلام برادرسپاهی‌ام دعای امام زمان ویک ملت بدرقه راهتون نهراسیدک حزب خداپیروزاست چونان حسین بن علی علیه السلام
خداوندپشت وپناه هر کسی که به فکر ایران وملت وعظمتش هست باشد.
باید پدرشون رو در بیاریم تا متوجه بشن که ابر قدرت جهان ماییم فقط ایران سرزمین دلاوران
باید پدرشون رو در بیاریم تا متوجه بشن که ابر قدرت جهان ماییم فقط ایران سرزمین دلاوران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
من تا شنیدم فال زدم اسرایل نابوداست وتاالانم فال های نخودم برو برگشت نداشت
ماکه الان سالیان سال هست بطور غیرمستقیم با اسرائیل وارد جنگ هستیم با کمک به لبنان و فلسطین وسوریه و‌‌‌‌‌..... خب بهتر بود الان هم با همون روش پیش میرفتند و بطور مستقیم وعلنی وارد جنگ نمیشدند .. که شروع این جنگ علنی نتجه اش بدبختی برای مردم ومشکلات کشور را بیشتر کنه هیچ سودی برای ما نداره. دوستان از روی احساسات تصمیم نگیرن . انشاالله خدا هدابتشون کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اونا مستقیم زدن باید مستقیم بخورند
خدایا شکرت ،از سپاه هم ممنونیم هم گله مند که چرا زودتر از این اسراییل نزدن تا اینقدر گستاخ وبررو نشن
سلام و درود بر رزمنده های قهرمان جمهوری اسلامی ایران دست شما را می بوسم دل ما وام زمان را شاد کردید مرگ بر آمریکا اسرائیل و انگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
من فال نخود زدم اسرایل نابود است ان شالله
برای اولین بار سپاه حال دلمو خوش کرد . از طرف یه ایرانیه کورد . اسرائیل غرورمون رو له کرد با حمله به کنسولگری. دست مریزاد خدا نگهدارتون
بسم الله الرحمن الرحيم
إِذَا جَاء نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿1﴾
وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿2﴾
فَسَبّحْ بحَمْد رَبّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿3﴾

به نام خداوند رحمتگر مهربان
چون يارى خدا و پيروزى فرا رسد، (1)
و ببينى كه مردم دسته‌دسته در دين خدا درآيند، (2)
پس به ستايش پروردگارت نيايشگر باش و از او آمرزش خواه، كه وى همواره توبه‌پذير است.(3)
دمتون گرم این مساله ایران بود و کاری به جناح بندیهای سیاسی نداریم خداوند پشت و پناهتان
وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ
آفرین و مرحبا
این خطر هست که این یک تله بوده باشه
حالا اگه اسرائیل بخواهد حتی بخاطر پهباد هایی که توسط گنبد اهنین دفاع میشه به ایران حمله اتمی کنه چی؟
چون قبلا با عکس گفته بودن پنج تا شهر رو به عصر حجر بر میگردونند
ایران الان باید اگه بمب اتم داره به جهان اعلام کنه و نشان بده اتمی هست چون اگه اسرائیل بفهمه دست ایران خالی هست و بمب اتم نداره ممکنه برای تلافی به ایران حمله اتمی کنه
اسرائیل با حمله پهبادی مثل یک مار فقط زخمی تر و وحشی تر میشه و اگه احساس کنه ایران بمب اتم نداره ممکنه بدون احساس خطر به ایران حمله اتمی کند
ایران بدون داشتن حداقل صد بمب اتم حمله کردن به اسرائیل که بیش از صد بمب اتم داره براش خطرناک هست
صلح طلب اما جنگ بلد.یاد اجداد جنگاورمون زنده شد?☯️???
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
ما پیروزیم . دل ها رو از این دنیا بکنید . جنگیدن با این رژیم کودک کش و جنایتکار که هر ساله جشن ایرانی کشی میگیره باعث شادی ماست. هر بدبختی و فتنه و آشوبی بعد از انقلاب یک سرش به صهیون میرسه مطمئن باشید خیر دنیا و آخرت در جنگیدن با صهیون
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
ما پیروزیم . دل ها رو از این دنیا بکنید . جنگیدن با این رژیم کودک کش و جنایتکار که هر ساله جشن ایرانی کشی میگیره باعث شادی ماست. هر بدبختی و فتنه و آشوبی بعد از انقلاب یک سرش به صهیون میرسه مطمئن باشید خیر دنیا و آخرت در جنگیدن با صهیون
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
ما پیروزیم . دل ها رو از این دنیا بکنید . جنگیدن با این رژیم کودک کش و جنایتکار که هر ساله جشن ایرانی کشی میگیره باعث شادی ماست. هر بدبختی و فتنه و آشوبی بعد از انقلاب یک سرش به صهیون میرسه مطمئن باشید خیر دنیا و آخرت در جنگیدن با صهیون
مگه جنگ فقط با یک حمله تمام میشود اون گرگ زخمی تا ایران را نابود نکنه از پای نمی نشینند ، بخاطر حفظ جوانان وطن وارد جنگ نشوید همه ما خاطرات تلخی داریم از جنگ،
مگه جنگ فقط با یک حمله تمام میشود اون گرگ زخمی تا ایران را نابود نکنه از پای نمی نشینند ، بخاطر حفظ جوانان وطن وارد جنگ نشوید همه ما خاطرات تلخی داریم از جنگ،
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
اونا ایران رو نابود کنن؟ چه حرفا
اسرئیل رو که اگر یک هل بهشون بدیم میریزن تو دریا غرق میشن
ما امام زمان رو داریم اونا چی دارن؟
ماشالله دلاوران ماشالله افتخارات کشور مون شیر مادرتون حلالتون تورو خدا نیرو مردمی بخواین به والله اول نفرجونم رو فدا کشورم کنم خوشم اومد با یک چشمه سهونیستها فراراز اصالتشون کردن
برادر پاسدار بزنید بزنید این غده های سرطانی رو که از شکم حرومزاده و سگ صفت زاده شدن رو بزنید نابود کنید
چون که زدن ما هم میزنیم
لبیک
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
لبیک یا مهدی عجل الله
خداروشکر شکرت
درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان
خدایا شر منافقین و مدیران خائن رو در هر سطحی از سر ملت ازاده و حق اشنای ایران کم کن
ماشاالله
انشاالله بزودی نابودی اسرائیل
آقا دلار 72 رو رد کرد و دوباره یزره برگشت
اگه جواب این کودک کوش هارواینجوری ندن فردا بایدمنتظراتفاقاق تلختری باشیم.اگه ایران جوابشون نده بازم بهمون حمله میکنن.پس بهترین تصمیم همینه.ولی ای کاش واقعی بود.آخه این چه حمله ای که به دشمن اعلام آمادگی کردن.درحالی که اعلام میکنن سیستم راداریشونم هک کردن؟؟؟
آقا دلار 72 رو رد کرد و دوباره یزره برگشت
به خدا قسم کسایی که دارن میگن بزن بزن نه تو خانه اجاره‌ای هستن نه ماتم نون شب دارن خانه مال خودشون ماشین خوب حساب بانکی اوکی در آمد عالی ولی ما بدبخت از موقعی که قرار داد یک ساله خانه رو می‌بندیم باید به فکر وام باشیم برای سال بعد چرا به فکر هم وطن خودتون نیستین خیلی خود خواه هستین حرف هم بزنی میگن وطن فروش هسی عزیز من ما دیگه زیر فشار له شدیم حتی پول نداریم که بریم کالا برگ رو بگیریم کمی وجدان داشته باشید بزن بزن نکنید
دلار چند
یحتمل ایران برای طولانی نشدن جنگ در حد اسراییل جواب خواهد داد
هیجان
نصر و من لله و فتح و القریب
انشالله پیروزی نصیب کشور عزیزمان است باید ذات کثیف و پلید دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل را از روی زمین محو کرد ما پشت وطن ایم تا اخرین نفس زنده باد ایران .ننگ بر دشمنان داخلی و خارجی
من خوشحالم که بگم اگرسردارسلامی در سخنرانیهای خود اشاره می‌کنه که دروقت مناسب سیلیه محکم می‌زنیم درست بوده و امیدوارم که خون تمام چندهزارنفری که درجنگ نابرابرغزه بی گناه برزمین ریخته دست انتقام ازکشورعزیزم ایران گردن اسراییل رابگیره وتمام کسانی که دنباله رو اسراییل و همپیمانانش هستندماستهایشان راکیسه کنند ایران دشمنش رامیکندویران
نان پدر شیر مادر حالتان دمتون گرم سرفرازمون کردین
یا امام زمان خودت کمک کن...خدا یارو یاور ایران و مردمش باشه...مرگ بر اسراییل.......زنده باد ایرانم
لطفا اقايون اينكارو نكنيد بزاريد تو صلح و آرامش زندگي كنيم حق مردم ايران اينه تو راحتي و امنيت زندگي كنند از تهديد و موشك و پهباد دست بردارين اگه حمله نكنين اينطوري اسراييل مورد تنفر و غضب واقع ميشه كه به سفارت ما حمله كرده
روسیه از جنگ فرسایشی نجات پیدا میکنه وتوپ جنگ را در ایران ماندازد ای
مرگ بر اسراییل
میخواد تحقق پیدا کنه
در آرزوی تحقق مرگ بر اسراییل
بایک مشت سنگ به دست ۷۰سال نتونستن هیچ غلطی کنند غافل از اینکه ماباموشک وبمب اتم جواب اسرائیل رامی دهیم
منظور ازسطل آب امام همین موشک‌های ایران و عراق و سوریه و یمن هس
حیدر حیدر یا صهیون
جیش محمد غالبون
خدا خیرتون بده دمتون گرم انشاالله امسال اسرائیل رو نابود میکنیم، همه لباس سربازی تن میکنیم و انتقام غزه و نخبه ها رو میگیریم
الکی خودتونو خسته نکنید سایبری های موساد:اهای ملت ایران چه بخواین چه نخواهید جنگ همین امشب شروع شد و سپاه با موشک و پهپاد داره اسرائیل رو میکوبه پس بهتره هرجوری هست پشت کشور خودتون باشید تا پشت دشمن چه خوب چه بد جنگ بلخره شروع شد اگه ناموس پرست و وطن پرست هستی هرچقدرم مخالف نظام هستی حداقل توی جنگ با اجنبی ها باید پشت کشورت وایستی حالا چه زبانی چه عملی
۱۰ دونه پهباده دیگه.....باید حمله ترکیبی باشه در غیر این صورت چیزی جز چراغ سبز امریکا نبوده
اردن هم داره با اسراییل هماری میکنه

چند دسته شاهد هم اول باید میفرستادید برای سرکوب پدافند اردن
اردن شده سپر بلای اسراییل
خدا همه شما سربازان وطن حفظ کند حفظکم الله غیور مردان ایران وجهان
دولت ایران خواهشا صلح کنید جنگ ستیزی نکنید این تله ما آرامش ورفاه می‌خواهیم
چین و روسیه الان باید برادری رو ثابت کنن و از ایران پشتیبانی کنن تو سختی میشه اطراف رو شناخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
رفیق پوتین موشکهای اسکندر وفناوری زدن ناوها را به ما بده خیلی ممنون میشیم چون به نفع روسیه هم هست
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
مگر ديوانه اند
الان موقع بهره بر داريه
بلایی که تو عین اسد سر امریکایی ها اوردیم سر اسرائیل و صهیونیست ها هم میاریم هزینه اش هر چی باشه میدیم ، البته فکر کنم پیش پیش حساب کردیم
انتنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم جهاددرراه خداودفاع مظلوم آجر وقرب داردوهمه کس این توفیقات رابدست نمی‌آورد خدابامومناناست دلیرمردان جهادگرجمهوری اسلامی ایران درپناه خدا.
توروخدا مشتاقان نابودی اسرائیل رو بفرستین غزه
سلام خسته نباشید ایران پرچمش بالاست
بنظر من عقلانی نیس حمله کرد باید به دنیا ثابت کنیم که اسرائیل چه کشور کثیفیه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این دنیا کیه دقیقا؟ دنیایی که وقتی کنسولگری ایران مورد حمله تروریستی قرار می گیره کار. عملی خاصی نمی کنه اظهارنظر. و فکرش زیاد. فرقی نمی کنه
ایران ناخواسته و با کنترل آمریکا و اسراییل وارد جنگ شد متاسفانه.احتمالا از فردا نقاط هسته ای ما مورد حمله قرار بگیره.
عزیزان جنگ حق علیه ظلم شروع شده بسم الله
با این حمله ایران هر چه زودتر باید صد بمب اتم بسازد و اعلام کند درصورت حمله متقابل اسرائیل یا حمایت امریکا هر دو کشور مورد حمله اتمی خواهند شد چون این سگ های هار به این راحتی ها کوتاه نمی ایند
خدا قوت دلاور
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خدا قوت دلار امريكا
سلام برغیرت ایرانی،سلام بر وطن پرستان.جواب های، هوی ات،و جواب موشک،موشک،دشمن نامردی داریم که هیچ وقت رودر رو و تنها نجنگیده و نتواند جنگید.ما از خاک وطن و شرافتمون دفاع میکنیم حتی اگر خیری ندیدیم از این دولت،ولی بازهم ما ایرانی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بخداماهم ایران ودوست داریم ولی وقتی جنگ بشه دوباره چندسال اززندگی میوفتیم عقب چند سال عقد کردم نمیتونم برم سر زندگی الانم بااین وضعیت باید منتظردللر۱۰۰باشیم نتیجه خداحافظ عروسی خداحافظ زندگی
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
لب کلام را گفتی دستمریزاد
ماشاالله به غیور مردان سپاه به امید خدا نابودی اسرائیل را خواهیم دید انشاالله.
محبوبیت ایران با این حمله در جهان چند برابر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
محبوبیت نزد مردم خودش چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
در نزد مردم واقعی ایران هم افزایش یافت حتی برخی دو دل ها اما سیاه تاریک ها
برکافران بتازید ای یاوران قرآن الله. یاورماست
کجان اونا میگفتن ایران عرضه حمله نداره ، اینه شیرمردان سپاه ایران
یعنی مرگ براسراییل داره به واقعیت تبدیل میشه?میگن نمیری همه چیزمیبینی?یاامام زمان خودت بیاوسط واینجاکمک کن به ظهورت، خدایاایران رو وسیله نابودی اسراییل قراربده
باید یه کنسولگری اسراییل رو هم فردا صبح در روز روشن زد..قبرس یا البانی یا او...
به امید خدا و با دعای خیر امام زمان ع ان شالله گام ب گام شاهد ریشه کن شدن این غده سرطانی هستیم. خدا سربازان اسلام رو حفظ کنه و ان شالله به یاری حق موشکها ، اسرائیل رو نابود کنه. درود بر شرافت سپاهیان اسلام. بزنید این حروم زاده های کودک کش رو . امام زمان خودت یاری کن. ان شالله
فقط خداکنه دوباره جنگ نشه...
یعنی خاک بر سر اردن
ماشالله خدا قدت فتح خیبر کنید با مدد از یا حیدر کرار یا علی مدد
سگه کی باشه اسرائیل.. مرگ بر آمریکا.........
مرگ بر اسرائیل
این حروم زاده ها را با خاک یکسان کنید
بنازم غیرت ایرانی
درود و سلام خدا بر امام زمان و سربازانش
اسرائیل غاصب محکوم به فناست به حول قوه الهی
این حق ایران است که از خود دفاع کند
چند روز که استرس داشتم چرا ایران جواب این بی پدرومادرهارو نمیده امروز خوشحال شدم بچه ها دمتون گرم خدا پشت پناهتون
ل
ای بابا این سرگرم کردن مردم هستش.دلارکه گرون م یشه همینه.خنده داره
چه گیری کردیم همش جنگ و تهدید و بدبختی
مرگ بر اسرائیل مردم در روز قدس با پهبادهای فرشته های امامین انقلاب محقق شد. مرگ بر اسرائیل.مرگ بعدی برای آمریکای حیله گر. مرگ بر آمریکا
س
زنده باد ایران عزیزم
اولا که اینا فیلمه دوما فاز اونایی که میگن جنگ بشه چیه؟میدونین مردم دارن با چه زوری نون زن و بچشونو درمیارن یکم فک کنین
چرا از دو رو پیش آمریکا میدونست که ایران با چه چی و چه تعداد موشک و پهپاد حمله میکنه
ایران باغیرت با مردمان باغیرتش زنده باد دلاوران نیروهای مسلح منتظران روز بودیم خدا وند یاورتان
انشاله در این جنگ ایران از بمب اتمی خود علیه اسراییل و سایر دشمنانش پرده برداری کند . به امید پیروزی حق علیه باطل
از فردا قیمت ها چند برابر خواهد شد
ما ملت امام حسینیم. نمی‌ترسیم از این مزدور ها
دیگه ترس ایران ریخت اسراییل بدبخت شد
ما از غیرت ایرانی بودنمان می نازیم وپشت رهبران هستیم به امید انتقام خون شهیدانمان یا حق
چقدرامشب جات خالی. حاج قاسم
زنده باد اسلام، پیروز باد جمهوری اسلامی ایران ، ایشاالله ایران پیروز و سر بلند خواهد بود، ودشمنان اسلام نابود خواهد شد، سیدعلی به مولا عاشقتم، واقعا که سید و از اولاد پیغمبر هستی، قربون اون غیرت و ابهتت
فکر کردید جنگ شوحی هست. 8 سال جنگ را به سختی اداره کردید.
بابا منتظر هیچ خبری نباشین اونجایی که میخوان بزنن رو یک هفته پیش خالی کردن
سریعا اورانیوم ها را از تاسیسات هسته ای خارج کنید و به ساخت بمب هسته مشغول شید.
فرانسه و المان و انگلیس یه کلمه هم اسراییل رو بابت حمله به کنسولگری ایران محکوم نکردن

حالا هنوز پهبادها به اسراییل نرسید ایران رو شدید محکوم کردن
دعا می کنم این موشک ها صحیح و سالم به هدف برسد
گفته شده اردن حریم هوایی خودش را بر روی هواپیماهای اسرائیلی باز کرده
اگر راست باشد این دیگر چه خائنی، هست به امت اسلامی حتی عرب
هرچند اینقدر حمله قوی هست کاری نمی توانند بکنند
الله اکبر الله اکبر انشالله اسرائیل نابود میشه
آمریکا و اسرائیل باید بدانند که ایران بزرگترین کشور خاورمیانه مخصوصا از لحاظ،هسته ای است و شیر مردانی دارد که آمریکا و اسرائیل نباید یک درصد فکر کنند می‌توانند به راحتی به این کشور خدشه ای وارد کنند مردم ایران بارها ثابت کرده آنند که همیشه در مقابل آیت دو کشور جنایتکار ایستاده‌اند
خداکنه اینطورباشه دوره بزن دررودیگه گذشته به امید خدا انتقام خون شهدابگیریم الهم اجل لولیک الفرج
الله‌اکبر
به لطف سپاه جمهوری اسلامی ایران و به دستور ایزد منان و وعده اللهی است همیشه حق پیروز است خدا سایه این نظام و رهبر از بالا سر ما نگیره و حکومتشون پایدار بمونه بزنید که اسرائیل باید از خیلی وقت پیش نابود میشد???❤️
الا اکبر
درود بر شرفتون...بزنین این غده سرطانی را نابود کنین
خداروشکر بلاخره ایران تونست لرزه به وجود این خوک صفت ها بیاندازه زنده باد رهبرم زنده باد ایران جانم فدای رهبرم
انشالله جنگ جهانی بشه امام زمان ظهور کنه به این بهانه مظلوم همیشه تاابدبرنده باشه ظالم همیشه نابودامین
لعنت بر اسراییل سگ کشی شروع شد بکشین این حرامزاده ها رو??????
زودتر از اینا منتظر بودیم جانم فدای ایران
چند ماه است که مردم غزه حتی یک شب آرامش ندارند و هر ساعت توسط جنگنده های اسرائیلی با بمب های آمریکایی به خاک و خون کشیده میشوند.
یک شب این ترس را در شهرهای خودشان بچشند.
ان شاالله رژیم منحوس وغاصب وکودک کش صهیونیستی ازبین برود ،ایرانی جماعت باج نمی دهد ،این کشور امام زمانه،تلاویو وحیفا باید باخاک یکسان بشود جواب سنگ سنگ است ،موشک جواب موشک ،ومارمیت اد رمیت ولکن الله رمی،خدا به محور مقاومت نیرووتوان بدهد،دست و پنجه نیروهای مقاومت سپاه وارتش درد نکند خدا قوت قهرمان ،مرگ بررژیم جعلی صهیونیستی ،وپدرخواندهای نامشروعش ،آمریکا انگلیس وآلمان فرانسه و دانمارک
لعنت به اسراییل اسراییل اگه خدا بودم خودم تکه تکت میکردم مردم غزه مظلومارونکشی اسراییل آدمکش بمیرکشورت نابودبشه اسراییل آدمکش مرگ براسراعیل آمریکای آدمکش ازخدابی خبرتوف تمام عالم بهت اسراییل کودک کش فکرنکنی کودک می‌کشی تااخردنیااربده کشی میکنی نابودی ازالان ننگ بهت اسراییل نابودشو اخرعمرته قدس آزاده پرچم خدابالاست ایناهمه نشانه های خداست که داره نابودن می‌کنه پیش تمام جهان جهانیان نمکی ازخباثت
واقعا جای تاسفه ماجنگ نمی خواهیم جنگ بجزنابودی چیزدیگه ای نداره
امیدوارم این دفه مثل انتقام از ترور سردار سلیمانی نباشه به جاهای از پیش تعیین شده خالی بخورن
خدا پشت و پناهتون باشه ایشاا..... یاعلی احسن که جواب اینهمه شهدا عزیز رو دادین ایشاا....پیروزی اذان ماست مرگ بر اسرائیل
موشک کروز اسمش روش هست تنظیم میشه رویه نقطه و پرتاب میشه ولی پهباد هارو دست کاریش نکنند برگرده‌سمت‌خودمون
نذارین یک دونه شون هم در برن همشون را به درک واصل کنین
بابا یه دیقه نزنید ببینیم کی به کیه!!
فیلم پهپادها وموشکها داره پخش میشه از عراق وسوریه غرب گراهای بدبخت میگند هیچ خبری نیست دمتون گرم جوری بزنید که اسرائیل تا چند سال نتونه زیر ساختهاش را باز سازی کنه واز طرف فشار مقاومت وحماس زودتر بعد از حمله ایران نابود بشه
خدایا به حرمت شهدای دشت کربلا و حرمت سیداشهداو حضرت امام حسین وشهدای غزه اسراییل رو نابود کن
چه خبر از دلار
درود بر دلاورمردان ایران زمین جنگ درمقابل جنگ تا آخرین لحظه پشت دلاورمردان می ایستیم از آن بدترش هم دیدیم به امید نابودی اسرائیل تا جان داریم برای وطن می‌جنگیم قهرمانان شما تنها نیستید همیشه با شما هستیم دست بازوی شما را میبوسم به امید غرش موشک‌های ایران زمین تا به قلب اسراییل
ایران وطنم خاکش کفنم.هم حالا باید جنگ بشه که ما سرباز مرزی شدیم پایینده باش ایران
تا فردا ظهر آتش بس اعلام می کنند .
" با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند."
جر بده صهیون بی پدرو دمتون گرم
درودبرشرف ایران وایرانی تا آخرش هستیم زنده باد ایران وقتشه همه ایران رابشناسند
اردنی ها ترسیدن و اعلام کردن ره گیری انجام نمی دهند و خبر ها دروغ هست!
اسراییل‌بدبخت‌خودش‌گیره
اول عید ماشین فروختم که بعد۱۳کاسبی راه بندازم تالان۶۰میلیون ضررکردم کسی هم جنس نمیفروشه من موندم باپولی که داره ثانیه ثانیه بی ارزش میشه خواب وخوراک ندارم
درود بر دلاور مردان ایران زمین.این تازه شروع ماجراست.پیش بسوی نابودی صهیونیست
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، انشالله به زودی سرزمین فلسطین به صاحبان اصلیش برمیگرده
درودخدا بر سپاه پاسداران
هیهات من الذله مگر نه اینکه ما ملت امام حسین ع هستیم پس مرگ یکبار شیون هم یکبار
اینا همش در حد نمایشه مگه تو عراق چنتا مقر آمریکا رو که خالی بود نزدن...
من مخالف رژیم نیسم و جونمم براش میدم ولی اگه میزنین یدفه نابودش کنین هم حساب دست اونایی بیاد که ادعای گردن کلفتی دارن هم یه خودی نشون بدین بفهمن ام هستیم بابا
زندباد ایران. خدا پشت پناه. عزیزان ایران همچون سپاه پاسداران و ارتش،???????????????????????
کاش همش خواب بود.
درود سلام خدا بر ارتش و سپاپاسداران جهموری اسلامی ایران افرین برشما غیورمردان ووتمام حرکات شما برای حکومت خدا برزمین است و خداوند خودش در سوره نور ایه ۵۵ وحد حکومت خود در زمین داد است و این خدا است که بر شما غیورمردان ارتش وسپاه پاسداران حمایت میکند درو ددرود هزاران بار درود خدا برشما باد
کودک غژه امشب آسوده بخاب
ملت نون شب ندارن بخورن یمشت بیکار مفت خور دنبال جنگن چرا با پول ملت موشک وپهباد میسازیدو طرف مردم بیگناه شلیک میکنید آخه همه که مقصر نیستن پس تکلیف کارگرایی که تو گرما عسلویه کار میکنن فردا که جنگ شد چیه
مرگ بر اسراییل و نابود باد قوم خاین و خونخوار یهود
خداوند (ج) پشت و پناه سربازان گمنام امام زمان عج و ملت شریف ایران و رزمندگان جنگ با اسراییل
ای ول
خدا را شکر??
لا حول ولا قوه الا بالله العلی عظیم.....
الله اکبر
خدا کنه دلار از این بالاتر نره
انشا الله که اسراییل را با خاک یکسان میکنیم مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
انشا الله که اسراییل را با خاک یکسان میکنیم مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
کشورهای منطقه پرواز ممنوع اعلام کردن و پروازهای مسافری کنسل، ولی تو ایران می ری سایت فروش بلیط هواپیما زده
کدام حمله؟؟؟ماههای زیادی است که ایران داره اسراییل رو میزنه،اروپا،آمریکا گویا خواب تشریف داشتن.حالا دارند بیانیه میدند.خخخخخ
مرگ بر اسرائیل کودک کش البته صهیون کودک کش
ساعت 2:07 بامداد یکشنبه 26فرودین 1403، چرا هنوز یک دونه پهپاد یا موشک به اسراییل نرسیده!؟ شبکه های خبری آسمان تل آویو رو دارن زنده نشون میدن.
در صورت پاسخ از طرف آمریکا ورزیم صهیو نیستی کافر حربی پاسخ جمهوری اسلامی ایران با موشک های قاره پیمای دوربرد اتمی نقطه زن ایران به کل خاک آمریکا و انگلیس فرانسه آلمان و اراضی اشغالی رژیم صهیو نیستی در فلسطین ا شغالی خواهد بود شک نکنید جمهوری اسلامی ایران با قدرت خداوندی وتمام زمان یک ابرقدرت برتر جهان هست....
??
الله اکبرماشاالله خداوقت بدهت به بچههای سپاهی وبسیجی وتمام ارگانهای نظامی که برای دقیقه وثانیه امنیت این کشورزحمت بسیار زیادی میکشندمامردم ایران قدردان زحمات یکایکتان هستیم زنده باد ایران عزیزوزنده بادمردم مظلوم فلسطین وتمام مسلمینی که موردظلم وستم قرارگرفته اندهرچه زودترازشرزورگویان عالم خالص بشوندانشالله به امید ازادی قدس شریف
اسراییل وآمریکای جنایت کار هیچ غلطی نمی توانند بکنن
خداجای حق نشسته
شهرت صدای انفجار شدید شد
ماازجنگ با دشمن قسم خورده ء ایران و ایرانی هیچ ترسی نداریم .تا آخرین قطره خون پای آرمانهای رهبری معظم انقلابمان هستیم.عملکرد ضعیف دولت وفساد بعضی از مسئولین باعث دلسردی ما از دفاع نخواهد شد.زنده باد ایران.
من مخالف جنگم چون..... ، اما بایدنامردها را سر جای جایشان نشاند.
الله ااکبر
میذاشتین یکی دو ماه تو هپروت میموندن.خودشون از ترس داشتن سکته میکردن
بزنید فدای شما بشم آخ آخ آخ لعنت به اسراییل بزنید
وعده الهی: آه مظلومین دامن ظالمین رو میگیرد، امیدوارم درس عبرتی برای ارتش اسراییل باشد ، به امید پیروزی
اسرائیل بزنه دلار گران میشه ایران میزنه دلار گران میشه این یعنی دلالان داخلی گرانش میکنند و واقعی نیست باید دولت و قوه قضاییه کاری کند ..واما پاسداران عزیز خیلی دوستان دارم دستتان درد نکنه خوشحال مان کردین
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
و اینجاست که باید بگیم : صدق الله علی العظیم
خدا در قران هم گفته منافق از کافر بدتره و ما هرچه به لطف خدا اسراییل و امثالهم رو بزنیم هنوز گیر منافقین و ابلهان داخلی هستیم
هر اتفاقی بیفته خارج از ایرانه ، گمون نکنم جنگ به حریم کشورمون برسه، احتمالا کشورای دیگه پا در میونی میکنن و نمیذارن جنگ بزرگی رخ بده
هنوز موشک و پهباد نرسیده به اسراییل چطور به هدف خورده؟
مرگ بر اسراییل کودک کش
بزنین تا صبح باخاک یکسانشون کنید این حیوانات وحشی رو
من خودم آرزودارم درجنگ بااسراعیل شهیدبشم.ولی این نشدپاسخ که لحظه به لحظه جای پهپادها وموشکهارومیگیدکه آماده باشید تلفات کم بدید نشد باید غافلگیر میشدن نه اینکه سه ساعت قبل بدونندکه چندتا پهپاد از کجا وکی وکجااصابت می‌کنه
اگر امریکا راست گفته باشد برخی حملات ایران را ره گیری کرده هدف بعدی پایگاه امریکا باشد
من معتقدم اگه ایران بجای دشمنی با غرب و اسراییل و خرج کردن سرمایه این ملت در این راه اینهمه هزینه را صرف پیشرفت کشور می کرد ما در بالاترین رده در جهان قرار می گرفتیم بطوری که اسراییل در مقابل علم وپیشرفت و شکوفایی ما هیچ حساب می شد ولی متاسفانه با دشمنی با غرب واسراییل فقط داریم سرمایه انسانی مالی و ۰۰۰۰را از بین می بریم
دلالان کاذب همدست اسراییلی دلار را چند هزار تومان می کشند روی آن ولی نگران نباشید بانک مرکزی وارد خواهد شد
درود خدا برشما رزمندگان ایران اسلامی جانمان فدای رهبر عزیزمان حضرت آیت ا...خامنه ای عزیز
من به رهبرم سیدعلی اعتماد هزاردرصدی ذارم چرا چون ازروفک عمل میکنه یه پادانشمنده بخدا تمام حرفاش کتابی وسنجیده هست ماهم براش دعامیکنیم به امید پیروزی
تورا بخدا بزنید بچه های استان فارس تحملشون تمام شده .اسرائیل بزنید .ایکاش خودم ارشد نظامی بودم تل آویو با خاک یکسان میکردم در طول ۲روز
الحمدلله ایرانی ذلت نمی پذیرد اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند عین الاسد را به یاد داریم ایرانی در هشت سال دفاع مقدس دربرابر همه جهان بود
الله اکبر
این چجور انتشاره نظرات هستش تابی جون؟؟؟ همش شد ایول و ماشالا و درود بر عیور مردان و ......یه چهارتا هم از اون رویه سکه میذاشتی
اسراعیل ملتی خونخوار ھست کہ بہ کودکان فلسطین رحم نمیکنہ کودکانیکہ شاید چند روزہ آب و غذا ندارن و رو سنگ سفت میخوابن رو بمباران میکننن باید ریشہ کن بشہ ماشاللہ خدا پشت و پناھتون باشہ بزنید کہ خون شھدای کنسولگری دمشق رو زمین نمونہ ان شاللہ ھمہ شون برن بہ جھنم
اسرائیل میگه 99 درصد رهگیری شده
ارتش اسرائیل به تازگی اعلام کرده است که سامانه دفاعی ما موشک ایران را با موفقیت رهگیری کرده و از اصابت آن به مسجد الاقصی جلوگیری کرده است
منفی بافا لطفا بزارین اونا بگن ما نمردیم بعد شما شروع کنید همین که مستقیم زدیمشون خودش یه حماسه است
چه جالب هیچکدوم رهگیری نشد...اگه اسرائیل جواب نده جالب تر میشه
خنده دارش اینه که اردن با یه هلیکوپتر داره پهبادهای میلیاردی ما رو میندازه . خدا میدونه پول این موشک و پهبادها رو چجور از جیبهامون بیرون بکشند . با صد برابر کردن پول آب و برق و گاز و مالیات و ... حداقل کمتر بفرستید به جاش عدد ها رو بیشتر بگید . ده تا بفرستید بگید صدتا . سهمیه هر شهری تو ایران یه پهباد میشه . پولش رو باید بدن .
اسلام پیروز است سلام بر دلاور مردان ایران پرچممان همیشه بالا انشال به رهبری اقا جانمان
ترو خدا وطن فروشی رو بزارین کنار من کاری ب دولت گرونی هرچی که هست ندارم تو همچین شرایطی بجای ایه یس خوندن که ایران نمیتونه اینا بپرهیزید ما همه ایرانی هستیم فرقی نمی کنه چه قومیتی باشیم باید در مقابل هر خری که قصد تجاوز ب خاک وطن عزیزمون روداره ایستادگی کنیم الانم بجای شایع پراکنی چرتو پرت پشت وطن خودتون در بیاید بعدشم از چیزی که اطلاع ندارید بیخود حرف نزنید خواهشن
والا چه عرض کنیم
ناز شستتون ماشالله قشنگ امشب جون گرفتیم ، صهونیست روز مرگت فرا رسیده
الله اکبر.شیر مادر حلالتان سربازان وطنننننننن
خدا را شکر
مرگگ بر امریکااااااااااااااااااااااااااااااا
مگه نظر ما مهمه
یهودی ، موشک میقولی؟
اگر از لشکر سایبری اسرائیل کسی اینجا هست لطفا بگن که موشک ها چطور بودن؟ خوشمزه بود ؟
دلار صد تومنی اسرایل بزن ج
خیبر خیبر یا صهیون
من تصاویر زنده رو می‌دیدم تمامی موشکا تو آسمون منهدم شدن که این چجور حمله ای بود همرو زدن که
یاعلی ویامهدی حق می آیدو باطل نابود شدنی است
به قول شهید چمران، صدای شبپور جنگ مرد رو از نامرد جدا میکنه.
یه مشت ترسویی که فکر باک بنزینشون هستن.

ناراحت نباشید مردهای این سرزمین هنوز نمردن.
و خداوند نگهدارسربازان اسلام . حسی دارم که قابل وصف نیست
از قدیم گفتن ترس از مرگ از خود مرگ بدتره.چطور هموطنامون روشهید کردن اگه جلوشون رو نگیریم فردا دیگر ما وهم سال ما ها رو میکشن.اونها فقط ضاهرشون گندست در باتن هیچی نیستن.هر چی گرونی بدبختی از رو سر همیناست.به قول فلانی که میگفت ما داریم هر روز میمیریم.زندگی نمیکنیم
باسلام خسته نباشی خدمت سردار جیگردار حاجی زاده گوشمالی بجا شد احسنت زنده باشی دلاور مرد آن کوچک سرزمین ایران
اسرائیلی ها حمله متقابل خواهند کرد ممکنه بخواهند با حمله اتمی جواب این حمله ایران رو بدهند بهترین راه اینه که ایران با یک حمله اتمی پیش دستانه به اسرائیل و نیروگاه دیمونا و همچنین تهدید اتمی امریکا جنگ رو به پایان برسونه
پدافند هوایی اردن هم با اسراییل همکاری کرده در رهگیری موشک ها
باید اسرائيل رو با بمب اتمی که از گنبد عبور کنه نابود کرد
فعلا بعنوان دست گرمی تبریک میگم به عزیزان فلسطینی مرحمی باشد بر زخم های آنها
عجب کار شد !
الله متعال مسلمانان جهان را اول اتحاد و اتفاق علیه یهود و نصارا نصیب بگردانند !
در پنج وقت ادای نماز ان شاءالله دعای تمام مسلمانها همرای سه کشور غیور ایران ، لبنان و یمن میباشد ! الله متعال این سه کشور شجاع را علیه یهود و نصارا پیروز این نبرد بگردانند آمین یا رب العالمین !
دوردبه شمادلاورمردان سپاه وارتش آقای عالم هستی حضرت بقیة الله روحی فداه راست قامتان جاودانه تاریخ ماشاالله لاحول ولاقوه الا باالله العلی العظیم الله یارونگهدارتان یاحیدرکرارخیبرشکن مدد
جانم‌فدای‌سپاه‌خدا‌پشت‌وپناه‌تون
انتظار می رفت این تنبیه بزرگتر از این باشد ?
لاحول ولاقوه الابالله
درود بر غیرت علویتان به امید نابودی رژیم غاصب کودک کش اسرائیل علی یارتان
ای پاسداران جان بر کف سپاه درود بر شرفتان درود بر شجاعت تان به راستی که از مکتب امام حسین علیه السلام درس آزادگی و شجاعت آموخته اید.انشاالله پیروزی حق بر علیه باطل نزدیک است.در این چند ماه این کشورهایی که ادعای حقوق بشر می کنند از رژیم بی رحم صهیونیستی تمام کمال حمایت کردند ننگ بر شما باد که باعث کشته شدن این همه بی گناه شدید مطمئن باشید که خون این بی گناهان دامن تمام کشورها یی که از اسرائیل حمایت کردند خواهد گرفت.خداوند از کشور ما و ازنیروهای نظامی و سپاهی محافظت بفرما
هر کسی برای خودش یه نظری میده آقایان و خانم های نظر دهنده به سوال منم یه نظری بدید بنظر شما ملت گرسنه می‌توانند جنگ کنند ؟؟؟
واقعاً جای تأسف داره و غم و اندوه داره برای شکم‌های گرسنه ????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بمیرم برای این شکم های گرسنه که در ایام نوروز بیش از 30میلیون سفر ثبت شده هیچ کجای دنیا همچین صحنه هایی را نمیتونی ببینی.
پیروزی از آن ماست ☝️ الله اکبر
اسرائیل به هدفش رسید. میخواست واسه جنگ غزه زمان بخره و مظلوم نمایی کنه که موفق شد. بیشتر از اینم قضیه با ایران رو کش نمیده
فقد ایرا ن ابر قدرت است بزن مرگ بر اسرائیل
ایران همیشه پیروز
ایول به غیور مردان ایران
افتخار ایرانی بودن میکنم

زنده باد ایران?????
ایران همیشه پیروز
ایول به غیور مردان ایران
افتخار ایرانی بودن میکنم

زنده باد ایران?????
یعنی خداوکیلی یه سری ادم هستن ک از رو نمیرن تا دیروز ک می‌گفتند ایران توان حمله نداره حالا که زده میگن نخورده ب هدف بعدم میگن اونا جواب میدن .اف سی پنج دارن اخه.. با چه رویی دارین شما غربزاده ها...
خدایا خودت پشت پناه مردم کشورم نیرو‌های مسلح کشورم وخاک کشورم باش الله اکبر به این همه قدرت دم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گرم
عزیزان نگران نباشید اگر برای ما نباشدبرای هیچ کس نخواهد بود.
مسیولین آنقدرتجربه دارند که بدانندچه میکنند.اگر با ابتدایی ترین سلاح وچنین آشکار شروع کردند بدانید آن قدر توان دارند بدانند کی وکجا چه کنند.
ودر صورت گستاخی دشمنان آنان را غافلگیر کنند.
سلام ودرود و رحمت خدابر روح شهیداسلام حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهدای هسته ای .خداوند شر دشمنان اسلام رابه خودشان برگرداند امین رب العالمین
اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود
۵ سال پیش باید این کار میشد
سلاح های سمی و شیمیایی حتی گنبد آهنین نمیتونه باهاشون برخورد کنه
من هنوز موندم یه سری ها چقدر هوش پایینی دارند عمو جان امریکا الان تو اوکراین و اسائییل در حال جنگه و زاییده هیچ وقت دوست نداره با یک ابر قدرت وارد جنگ بشه و دیشب همه دنیا فهمیدن اسراییل یک کشور نا امنه و ضعیف
تنها یک وظیفه دارم بدون توجه به هیچ مساله ای. از تمام تصمیمات جمهوری اسلامی ایران حمایت میکنم
ایولا به ایران .زنده باد ایران وسپاه پاسداران وقتی موشکا روی اسمان میرفتن به طرف سهیونیست ما توی خونه اینقد زوق میکردیمو ودعاشون میکردیم.خدا را شکرکه ایران همیشه پیروز وسربلند.وجانم فدای رهبرمان که حق ایران رواز دشمناش میگیره.
نمی دانیم باید چه کار کنیم
خدا را سپاس میکنیم واز این اقدام خداپسندانه تشکر می کنیم
99%
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست