بازدید 12749

ابراز نگرانی جو بایدن از فروپاشی احتمالی «ناتو»

جو بایدن در مصاحبه با شبکه اسپانیایی زبان (Univision)با ابراز نگرانی از وضعیت نظامی متحدانش در اروپا فروپاشی احتمالی ناتو در شرایط دشوار کنونی اوکراین در مصاف با روسیه را فاجعه‌آمیز خواند.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 11 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی رسانه‌ای درباره احتمال فروپاشی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) واکنش نشان داد.

جو بایدن با ابراز نگرانی از وضعیت متحدان اروپایی خود در مصاف با ارتش روسیه از وضعیت نظامی متحدان اروپایی‌اش در اوکرانی واقع در جبهه شرقی اروپا ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه روز چهارشنبه گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در آمریکا (Univision Noticias) گفت: « بدترین مسئله‌ای که می‌توان تصور کرد این است که ناتو به سمت از هم گسیختن حرکت کند و این واقعه، برای آمریکا و اروپا و جهان فاجعه‌بار خواهد بود.»

جو بایدن با اشاره به پیوستن شرکای جدید اروپایی به سازمان ناتو طی ماه‌های اخیر (فنلاند و سوئد) اضافه کرد که سازمان ناتو با متحدان جدیدش هم اکنون به قلمرو سرزمینی خود دو هزار مایل دیگر گسترش داده است.

پیش از این، ویلادیمیر زلنسکی در سخنانی از کمبود مهمات و تسلیحات در جبهه‌های نظامی در شرق اوکراین در مصاف با ارتش روسیه ابراز نگرانی کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار