بازدید 4112
۱

سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر

پزشک تبریزی که حکم قصاصش به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش در دیوان عالی کشور نقض و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شده بود با گذشت و اعلام رضایت اولیای دم هر دو مقتول (همسر و مادربزرگ) تیرماه سال ۱۴۰۲ از زندان آزاد شده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ 07 April 2024

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری چند ثانیه، سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر و مادربزرگش مشخص شد
 
 مهر ماه سال ۹۵، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگش دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 همزمان با مرگ دو تن از اعضای خانواده این پزشک و مسمومیت سایر اعضای خانواده‌، تحقیقات ویژه جنایی برای رمزگشایی از این پرونده جنجالی آغاز شد و پس از مدتی با بازداشت این پزشک، پرونده وارد فاز جدیدی شد. نهایتا کیفرخواست این پرونده در فروردین سال ۹۶ صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

چهار جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، رأی پرونده که قصاص متهم بود، صادر شد. با اعتراض متهم، حکم صادره در این خصوص از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده به دلیل نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
مجازات صفرو صدی .دو نفرو کشته قصد قتل چندنفرم داشته چون ولی دم گذشته آزاد شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست