بازدید 4666
۴

مراسم افطاری رییس جمهور آمریکا ناتمام ماند!

شخصیت‌های عرب و مسلمان مراسم افطاری جو بایدن را به نشانه اعتراض علیه جنگ غزه ترک کردند.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳ 03 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با وجود برگزاری مراسم افطاری در کاخ سفید به میزبانی رئیس جمهور آمریکا، اما شخصیت‌های عرب و مسلمان از افطاری بایدن خارج شدند.

الجزیره به نقل از برخی منابع اعلام کرد که شماری از شخصیت‌های عرب و مسلمان از جمله پزشکانی که از نوار غزه بازگشته بودند، افطاری بایدن را ترک کردند.

این منابع بیان کردند که شخصیت‌های عرب و مسلمان آمریکا از بایدن خواستند جلوی هرگونه عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را بگیرد.

منابع مذکور تاکید کردند که بایدن به آن‌ها گفته هر تلاشی خواهد کرد تا جلوی کشتار غیرنظامیان در غزه گرفته شود.

جو بایدن همچنین این شخصیت‌ها را به دیداری گسترده‌تر در کاخ سفید برای بحث و بررسی دیدگاه‌های آنان در مورد جنگ در غزه دعوت کرده است.

الجزیره بیان کرد که ثائر احمد پزشکی که از غزه بازگشته، نامه‌ای از یک کودک آواره فلسطینی در رفح که خانواده‌اش را از دست داده، به بایدن و معاونش داده است.

این پزشک از افطاری بایدن خارج شده و گفته نمی‌تواند در حالی که مردم در غزه کشته می‌شود، در چنین مراسمی بماند.

منابع مذکور گفتند بایدن به حاضران اعلام کرده که موضع او مبنی بر مخالفت با هرگونه حمله به رفح بدون در نظر گرفتن وضعیت آوارگان فلسطینی واضح و روشن است.

پیش از این نیز، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای ارسال تسلیحات بیشتر به رژیم صهیونیستی، از عملکرد رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده بود. برنی سندرز، سناتور ارشد آمریکایی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما نمی‌توانیم به نتانیاهو التماس کنیم که بمباران غیرنظامیان را پایان دهد و روز بعد هزاران بمب برای او ارسال کنیم.

سندرز بار دیگر خاطرنشان کرده بود: «ما باید به همدستی خود پایان دهیم و این مشمئز کننده است که بمب‌هایی را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهیم که ساختمان‌ها را با خاک یکسان می‌کند.»

بر خلاف ادعای نگرانی مقامات کاخ سفید درباره حمله نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی به منطقه رفح در جنوب غزه که می‌تواند جان صدها هزار غیرنظامی فلسطینی را تهدید کند, مقامات کاخ سفید در روزهای اخیر بی سر و صدا با اختصاص میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل که شامل بمب و جنگنده می‌شود, موافقت کرده است.

در همین ارتباط، نشریه آمریکایی واشنگتن پست روز جمعه گذشته اعلام کرد که دولت بایدن کمک نظامی جدید به اسرائیل شامل بیش از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی موافقت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
الجزیره خخخ همونکه دیگه داره بسته میشه؟
انشالله ریشه تروریسم از نوار غزه کنده بشه و اسرائیل برگرده سر جاش تا مردم غزه به آرامش برسند
"کمک نظامی جدید به اسرائیل شامل بیش از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی"
آمریکایی ها ، حاضر هستید این بمب ها روی سر خانواده های شما پایین بیایید که در این جنایت شرکت میکنید؟
خب چرا به این ضیافت رفته بودند که بعد از آن خارج شوند؟! اصلا چه معنی دارد که مسلمانان به مهمانی مشرکین و کفاری بروند که مهدور الدم و سزاوار مرگ هستند؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار