بازدید 2708

یوونتوس انتقام لیگ را در جام حذفی از لاتزیو گرفت

کد خبر: ۱۲۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳ 03 April 2024

یوونتوس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو به برتری رسید تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست در سری‌آ، نیمی از راه صعود به فینال را هم طی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب به مصاف هم رفتند.

مصاف امشب یووه و لاتزیو، دومین دیدارشان در ۴ روز گذشته بود، شنبه‌شب لاتزیو در هفته سی‌ام سری‌آ یک بر صفر برابر یوونتوس به پیروزی رسیده بود و سه‌شنبه شب دوباره دو تیم در جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند.

در این دیدار که بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی بود، یوونتوس توانست با نتیجه ۲ صفر لاتزیو را شکست دهد تا هم انتقام سری‌آ را بگیرد و هم نصف راه صعود به فینال جام حذفی طی کند. فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۵۰ و دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۴، گل‌های یووه را به ثمر رساندند.

دیدار برگشت یووه و لاتزیو روز سه‌شنبه۴ اردیبشهت برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، امشب تیم‌های فیورنتینا و آتالانتا در بازی رفت با هم روبرو می‌شوند. بازی برگشت دو تیم هم ۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد. تیم‌های برنده در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیمه‌نهایی، روز ۲۶ اردیبهشت در فینال جام حذفی ایتالیا برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار