بازدید 2752

یوونتوس بازهم باخت، این‌بار در المپیکو رم

کد خبر: ۱۲۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ 30 March 2024

یوونتوس هفته سی‌ام فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا را با شکست مقابل لاتزیو پشت سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از ساعت 20:30 امروز (شنبه) برگزارکننده دیداری از هفته سی‌ام مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا بودند، مسابقه‌ای که با برتری یک بر صفر لاتزیو خاتمه یافت.

تنها گل این بازی را که در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد، آدام ماروشیچ در دقیقه 3+90 به ثمر رساند تا یووه برای پنجمین بار در فصل جاری سری A متحمل شکست شود.

لاتزیو در این بازی با هدایت ایگور تودور در زمین حاضر شد، سرمربی کرواتی که در دوران بازیگری و طی سال‌های 1998 تا 2007 برای یوونتوس بازی کرده است.

تودور پیش از تعطیلی مسابقات باشگاهی برای بازی‌های ملی اخیر جانشین مائوریتزیو ساری در تیم لاتزیو شده بود که استارتش با این تیم با پیروزی مقابل بانوی پیر همراه شد.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها اینتر با 76 امتیاز صدرنشین بلامنازع است، میلان با 62 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و یوونتوس و بولونیا با 59 و 54 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند. لاتزیو نیز با 46 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده است.

هفته سی‌ام مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا از ساعت 23:15 امشب با دیدار فیورنتینا - میلان در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس پیگیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار