بازدید 2962

دورتموند، بایرن را برد و بوندسلیگا را به لورکوزن داد

با پنجمین شکست مونیخ، تیم توخل 60 امتیازی ماند و اختلاف امتیازش با لورکوزن در پایان هفته ۲۷ بوندس‌لیگا به 13 امتیاز افزایش یافت که جبرانش تقریبا محال است
کد خبر: ۱۲۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ 30 March 2024

دورتموند که ۱۱ درکلاسیکر اخیر را با شکست و تساوی پشت سر گذاشته بود، بالاخره بایرن مونیخ را برد تا شانس باواریا برای فتح یک بوندس‌لیگای دیگر را به صفر نزدیک کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بایرن مونیخ و دورتموند که تقابل‌شان در فوتبال اروپا به درکلاسیکر شهرت یافته است، از ساعت 21 امشب (شنبه) برگزارکننده حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا بودند.

دورتموند که در 11 درکلاسیکر اخیر متحمل 10 باخت شده و تنها به یک پیروزی رسیده بود، در مسابقه امشب به مراتب بهتر از شاگردان توخل بازی کرد و در نهایت به برتری 2 بر صفر دست یافت.

برای دورتموند در این بازی کریم ادیمی در دقیقه 10 و یولیان ریرسون در دقیقه 83 موفق به گلزنی شدند تا تیم‌شان با 53 امتیاز به رتبه چهارم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کند.

برای نخستین بار طی 14 سال گذشته، بایرن مونیخ و دورتموند در حالی به مصاف هم رفتند که یکی از این دو تیم در صدر جدول حضور نداشت و در نهایت این شاگردان ترزیچ بودند که فاتح درکلاسیکر 135 شدند.

حالا و با این باخت که پنجمین شکست بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس‌لیگا بود، تیم تحت هدایت توخل 60 امتیازی ماند و اختلاف امتیازش با بایرلورکوزن صدرنشین در پایان هفته بیست‌وهفتم این مسابقات به 13 امتیاز رسید.

با این نتایج بایرلورکوزن با سه پیروزی دیگر قهرمانی خود در فصل 24-2023 بوندس‌لیگای یک آلمان را قطعی خواهد کرد و به سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در این رقابت‌ها پایان خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار