بازدید 3724
۱

درخواست دبیرکل حزب الله از مردم برای روز جهانی قدس

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت: شهادت برای ما، مقام سعادت و دستیابی به لقاء الله و رسیدن به مقام‌های رفیع و از منابع برکت است.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ 30 March 2024

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از وبگاه شبکه تلویزیون المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب در سخنرانی خود به مناسبت شب قدر، مشارکت گسترده در روز جهانی قدس را خواستار شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، از لبنانی‌ها و مسلمانان لبنان به ویژه در ضاحیه جنوبی بیروت خواست تا هفته آینده در مراسم روز جهانی قدس مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

سید حسن نصرالله جمعه شب در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت اولین شب قدر گفت: «امشب درباره سیاست صحبت نمی‌کنیم، بلکه جمعه آینده در روز قدس درباره آن صحبت خواهیم کرد».

سید نصرالله فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شب‌های مبارک قدر را به طور کلی به مسلمانان تبریک و شهادت امیرالمومنین امام علی بن ابیطالب علیه السلام را تسلیت گفت.

وی افزود: تحولات میدانی و سیاسی بخشی از سخنرانی روز جهانی قدس در جمعه آینده خواهد بود انشاالله.

وی افزود: «امسال روز قدس در شرایطی کاملا متفاوت و پرتنشی فرا می‌رسد، بنابراین از همه می‌خواهم که تا حد امکان در همه مکان‌ها، به‌ویژه در ضاحیه جنوبی که مراسم مرکزی برگزار می‌شود، برای تاکید ما بر بزرگداشت این مناسبت و تعهد ما به این آرمان، مشارکت کنند.»

وی ادامه داد: امروز کسانی هستند که شبانه روز در این راه خون و شهید تقدیم می‌کنند، امیدوارم حضور ما گسترده، قوی و مناسب باشد.»

سید نصرالله با تاکید بر اینکه آنچه در غزه از نظر کشتار و ویرانی روزانه، گرسنگی، آوارگی، ترس و اضطراب و در جبهه دیگر جنگ، استواری و تقابل در حال وقوع است، باید ما را به دعا ترغیب کند.

وی اضافه کرد: آنچه در حال رخ دادن است اینجا در جنوب لبنان و آنچه در منطقه از نظر حملات و درگیری‌ها در یمن، سوریه و عراق و شرایط اقتصادی در حال رخ دادن است، باید ما را به دعا ترغیب کند.

سید نصرالله با تاکید بر اینکه در همه چالش‌های ما دعا وجود دارد و این جزئی از زندگی و رفتار ماست، امروز ما نیازمند دعا هستیم، زیرا وقتی دعا می‌کنیم خداوند مستجاب می‌کند و ما را یاری می‌کند. شهادت برای ما، مقام‌ سعادت و دستیابی به لقاء الله و مقام‌های رفیع نزد خداوند و از منابع برکت است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط شعار و شعار و شعار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار