بازدید 6586

وعده وزیر اقتصاد درباره نرخ تورم در سال ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه طبق برآورد نهادهای بین المللی کاهش نرخ تورم در ایران ادامه خواهد داشت، گفت: بی انضباطی‌های بانکی، پولی و نقدینگی کنترل می شود و بخش مالیه و بودجه منضبط خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶ 24 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد وضعیت کنترل تورم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: دولت تاکید دارد که سیاست‌های کنترل موتورهای خلق تورم را که پیش از این شروع کرده بود را همچنان با قوت ادامه دهد.وی افزود: این سیاست‌ها هم در مورد بی انضباطی‌های بانکی، پولی و نقدینگی و هم در مورد انضباط بخشی به بخش مالیه و بودجه تداوم خواهد یافت.

خاندوزی اضافه کرد: تمام برآوردهایی که نهادهای معتبر بین المللی در مورد پیش بینی تورم ایران در سال ۲۰۲۴ داشتند، نشان می‌دهد که کاهش تورم در ایران ادامه خواهد داشت. امیدواریم در واقعیت هم کاهش تورم برای تولیدکنندگان و مردم ملموس باشد. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سال ۱۴۰۳، تورم پایین‌تر و در مسیر بسیار کمتر از سال جاری خواهد بود و از ۴۶ درصد امسال قطعا کمتر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۴
ببین کاکاجون...همون ۴۰درصد نگهش دار لطفا نزار بیشتربشه..مابقی پیشکش..کمرمون زیر بار گرونی شکست..دیگه توانش رانداریم..
وعده های پوچ مسئولین!
گفت خود پیداست در زانوی تو !!! از دلار ۶۲ هزار تومنی پیداست امسال چه خبره
قرار بود تورم ابتدا نصف و سپس یک رقمی شود. ظاهرا این وعده فراموش شده است.
سکه ۲۳ میلیونی شده ۳۹ میلیون
فقط حرف و شعار بسه دیگه
آخرش نرخ تورم امسال چند درصد است34 یا 41 یا 46؟
وعده
وعده
وعده
وعده
وعده
وعده
وعده
وعده
وعده
جناب خاندوری قبل از وزارت وعده یک هفته ای سر و سامان دادن بورس را داد ولی پس از وزارت شرایط بوزس تاکنون خلاف وعده ایشان را نشان داده این وعده هم مانند تمامی گفته های ایشان محقق نمیشه مملکت ما ثروتمند است ولی مسئول کار بلد سر جاش نیست
خیلی هنر کرده بعد از این همه شعار تورم تک رقمی حالا میگوید قطعا از 46 درصد کمتر میشود مثلا میشود 45 و نیم درصد. بعد هم کلی به خودشان افتخار میکنند.
کی این وزیر عوض می شود فکر می کنید در اقتصاد پدر آمد مردم راهگشا است با همین وعده مرغ کیلویی سی هزار توان شد نود هزار تومان
وقتی فرد خجالت سرش نمیشود همین ها را تحویل می دهد. کنترل تورم سه ماهه و درست شدن بورس سه روزه و چند میلیون مسکن در سال و ....
گویا وعده تمدید میشود ماشین لفظای است
دولت چرا در بازار دلار بالای 60 تومنی دخالت نمی کنه ؟؟!! اگر به همبن منوال پیش برود ، قطعآ تورم بالای 60 الی 70 درصد را تا آخر سال تجربه خواهیم نمود .بنظر می آد که خود دولت در صدد قیمت سازی جدید برای دلار است و الا کنترل بازار غیر رسمی در سریعترین زمان توسط دولت امکان پذیر است .
شب درازه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست