بازدید 1497
آناتولی آنتونوف:

غرب جنگ ترکیبی علیه روسیه را انتخاب کرده است

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که حملات تروریستی و جنگ ترکیبی غرب روسیه را مجبور به تغییر مسیر یا سیاست خارجی خود نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 24 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از تاس، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن گفت که حملات تروریستی و جنگ ترکیبی غرب، مسکو را مجبور به تغییر مسیر یا سیاست خارجی خود نخواهد کرد.

وی درباره واکنش آمریکا به حادثه تروریستی کروکوس گفت: «هیچ تغییری در سیاست خارجی روسیه و در مسیر ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین به ویژه پس از انتخابات رخ نخواهد داد، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. چنین حملات بزدلانه ای خط و مسیر ما را تغییر نخواهد داد و به کار خود ادامه خواهیم داد».

آنتونوف تاکید کرد که این غرب است که مسیر جنگ ترکیبی با روسیه را انتخاب کرده و بر ادامه آن اصرار دارد.

وی گفت: «درباره پیشنهادات مختلفی که در رسانه ها منتشر شد و اظهارات مقامات اعتقاد دارم که هنوز برای نتیجه گیری نهایی زود است و باید به نهادهای مربوطه روسیه فرصت داده شود تا همه مسائل را تحلیل کنند. شکی نیست که تلاش عناصر مسلح برای فرار به مرز با اوکراین پس از حمله تروریستی عصر جمعه پرسش هایی را ایجاد می کند».  

آنتونوف افزود: «تردیدها و پرسش ها با تلاش های مذبوحانه برای مسئول دانستن داعش در حمله تروریستی کروکوس را افزایش می یابد».

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست