بازدید 8386
۵

عابربانک‌های تهران اسکناس ندارند؟!

دستگاه‌های عابربانک در شعب مختلف بانکی، در بسیاری از مناطق تهران خالی از اسکناس هستند.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 23 March 2024

عابربانک‌ های تهران اسکناس ندارند؟!

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه شرق، این روزها، به‌خصوص در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و ایام نوروز، برای دریافت وجه نقد از عابربانک‌ها، فاصله‌های طولانی میان شعب بانکی را طی می‌کنند، اما بعضا دست خالی باز می‌گردند.

در روزهای اخیر، برخی از دستگاه‌های عابربانک در شعب مختلف بانکی، در بسیاری از مناطق تهران خالی از اسکناس هستند که این مساله مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

برپایه این گزارش، فعالیت ناقص عابربانک‌ها تقریبا از چهارشنبه‌سوری ادامه دارد و مسئولان شعب بانکی توجه به نیاز مردم در روزهای تعطیل به پول نداشته‌اند.

نبود اسکناس در عابربانک‌ها سبب سرگردانی مردم مناطق مختلف تهران شده است.

برخی از مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران می‌گویند که برای دریافت وجه نقد از عابربانک بارها به شعبات مختلف بانک‌ها مراجعه کرده‌اند اما از دریافت مشتی اسکناس ناامید شده‌اند.

مشاهدات میدانی خبرنگاران نیز حاکی است که در بسیاری از عابربانک‌ها، در میادین مختلف شهر، گزینه پرداخت وجه قطع است و صرفا خدمات نقل و انتقال پول و...، انجام می‌شود.

برخی از مردم می گویند که ساعات مختلفی از روز برای دریافت پول به عابربانک‌ها مراجعه کرده‌اند اما با مشکل مواجه شده‌اند.

گروهی دیگر از مردم به نکته مهم دیگری اشاره کرده و می گویند که عابربانک‌ها از مدت‌ها قبل، از پرداخت اسکناس به مردم خودداری کرده و صرفا چک پول ارائه می‌دهند که خرد کردن آن‌ها نیز داستان دیگری است.

 

این در حالی است که بانک مرکزی در روزهای پایانی سال گذشته، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود شبکه بانکی به منظور پاسخگویی به آن دسته از مشتریان بانکداری الکترونیک که در استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت دچار مشکل و یا مغایرت می‌شوند، نسبت به برقراری کشیک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اقدام کنند. اما گردشی کوتاه در چند خیابان و معابر اصلی شهر چگونگی برخورد بانک‌ها با این اطلاعیه را نشان می‌دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
پولا رفتن مسافرت دیگه
بابا اسکناس چیه اصلا رمز دوم نمیاد ، من با اپلیکیشن رمز دوم رو زدم هی گفت اشتباهه تا آخر کلا زد غیرفعالش کرد حالا من باید اینهمه راه بلند شم برم تا عابربانک
اصفهان و حومه هم همین داستان بود. به نظر اتفاقی نیست
مردمی که برای دریافت پول نقد جلوی ATM صف میکشن رو درک نمی کنم. کلا پول نقد رو برای چه کاری نیاز دارن؟ در حال حاضر دست فروش های پشت کوه و حتی هموطنان عزیز عشایر هم جهت فروش محصولات خودشون کارتخوان سیار دارن. چرا انقدر به پول نقد علاقه دارید؟پدربزرگ و مادربزگ های ما تا زمانی که سنگینی رو پول رو در جیبشون احساس نمی کردن خیالشون راحت نبود. شما دیگه چرا؟؟؟؟
قصد انجام چه عملياتي را دلريد ؟

مگر خونه خاله ست كه از عابر بانك پول مي خواهيد ؟

معلومه خيلي ساده اي كه ايام عيد آمدي سراغ عابر بانك تا مثلاً پول بگيري !

برو كنار بذار يك ذره هوا بخوره به عابر بانك !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست