بازدید 5752

امواج بارشی اصفهان را فرا می گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع بارش‌های رگباری پراکنده از جمعه شب در مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 22 March 2024

به گزارش «تابناک»، لیلا امینی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر فراز استان طی سه روز آینده، اظهار داشت: ناپایداری‌های جوی به دلیل نبود رطوبت مناسب، بیشتر به صورت وزش باد به نسبت شدید تا شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت اخیر در پادنا علیای سمیرم با ۲۴ کیلومتر بر ساعت و مرکز سمیرم با ۲۲ کیلومتر بر ساعت بوده است، خاطرنشان کرد: در نیمه شرق استان اصفهان طی ساعات پیش رو احتمال وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک محلی نیز موجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: جمعه شب، در نیمه جنوبی و غربی استان افزایش ابر و به تدریج بارش رگباری پراکنده بهاری پیش‌بینی می‌شود.

امینی ادامه داد: از اواسط روز یکشنبه تا دوشنبه (پنجم تا ششم فروردین) شرایط بارش‌های رگباری بهاری ابتدا در نواحی غربی استان و سپس در اکثر مناطق وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دما در بیشتر مناطق استان بین یک تا سه درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ساعات پیش رو خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست