بازدید 2188

عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دست‌برد به ۳۴ منزل در شهرستان نجف آباد ۳۰ میلیارد ریال از اموال این منازل را به سرقت برده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 18 March 2024

 

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، رد پای سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان نجف‌آباد حین گشت‌زنی در محیط جغرافیایی سرقت‌ها، سارق را همراه با نردبانی که در دست داشت و در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود رؤیت و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از متهم گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳۴ فقره سرقت منزل با ارزش اموال ۳۰ میلیارد ریال و فروش اموال مسروقه با دو مالخر اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با شناسایی مالخران طی عملیات‌هایی جداگانه هر دو نفر آن‌ها دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به همراه سارق برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست