بازدید 3212

مداح تبریزی دارفانی را وداع گفت

حاج مقصود پور رادی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان شهید مدنی تبریز پس از مدت‌ها کسالت قلبی دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 14 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاج مقصود پور رادی پدر شهیدان رضا و امیر پور رادی و مسئول هیات عزاداری شهدای گمنام تبریز بود.

رضا محمدعلی پوررادی متولد اول آبان ۱۳۴۰ در کربلای پنج در ۱۹ دی ۱۳۶۵ و امیر محمدعلی پوررادی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۴۶ در منطقه غرب در اول آبان ۱۳۶۶ آسمانی شدند.

پیام تسلیت رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت حاج مقصود پوررادی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع)، پاسدار و جانباز سرافراز دفاع مقدس، ذاکر دلسوخته اهل بیت و پدر دو شهید والامقام حاج مقصود پوررادی که به حق از سرمایه‌های معنوی تبریز و آذربایجان بود مایه تالم و تاثر قلبی شد.

توفیق خدمت در آستان اهل بیت دفاع از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب و جانبازی در مسیر حق و حقیقت مدال افتخاری است که خداوند متعال نصیب بندگان خاص خود می‌کند.

آن شخصیت والا با تقدیم پاره‌های تن خود امیر و رضا در جبهه‌های نبرد نور علیه تاریکی نام خود را در دفتر ایثار و مقاومت و افتخارات این مرزوبوم جاودانه کرد.

اینجانب درگذشت اندوهبار آن عزیز سفرکرده را به مردم شهیدپرور تبریز، خانواده‌های معظم شهدا، جامعه مداحان و هیات حسینی، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه ایزد منان برای روح پاک آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست