بازدید 5020

کارشناسی داوری دربی؛ آیا پنالتی پرسپولیس سوخت؟

کد خبر: ۱۲۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 13 March 2024

یک کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: وحید کاظمی با شکیبایی قضاوت خوبی داشت و تصمیم اشتباهی که باعث رقم زدن نتیجه شود، از او ندیدیم.

حیدر سلیمانی در واکنش به قضاوت وحید کاظمی در شهرآورد تهران، تاکید کرد: کاظمی بر خلاف قضاوت‌های قبلی خود که عجولانه تصمیم می‌گرفت در این بازی با صبر و شکیبایی همه چیز را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۲۱ بازی پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما هیچ خطایی رخ نداد و بازی به درستی ادامه داشت. در این صحنه عمل هل دادن توسط سیلوا روی آل‌کثیر انجام نشد و این صحنه‌ها در جدال‌های هوایی کاملا طبیعی است.

کارشناس داوری فوتبال در مورد صحنه‌ای که بلانکو در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، گفت: او در دقیقه ۷۵ قصد شبیه‌سازی و فریب داور را داشت که کاظمی به خوبی صحنه را دید اما باید به دلیل این کار به او کارت زرد نشان می‌داد که نداد. البته او باید یک کارت زرد هم به دلیل خطای بی‌پروایی که انجام داد، می‌داد اما این اتفاق رخ نداد و روزبه چشمی به دلیل اعتراضی که داشت آن کارت را گرفت. در کل داوری این دیدار خوب بود و صحنه‌ای که نتیجه بازی را تغییر دهد،‌ نداشتیم.

سلیمانی با اشاره به پرتاب سنگ و اشیاء از سوی هواداران دو تیم گفت: کمیته انضباطی باید بدون تعارف و اغماض با هر دو تیم به شدت برخورد کند. این اتفاقات در بازی‌هایی که بین‌المللی است با جریمه‌های سنگین مالی و محرومیت مواجه می‌شود و باید این فرهنگ در فوتبال ما نهادینه شود. اگر یکی از آن بطری‌ها یا سنگی که به شانه کمک‌داور بازی برخورد کرد به سر اصابت کند، بدون شک فرد مصدوم باید به بیمارستان منتقل شده و حتی ممکن است این آسیب،‌سلامتی وی را به خطر بیاندازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار