بازدید 1705
۶

«مازوت» از سبد سوختی کشور حذف خواهد شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از حذف مازوت از سبد سوختی کشور در سال‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 13 March 2024

 به گزارش تابناک؛ علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با مازوت‌ سوزی اظهار کرد: در نیروگاه‌هایی که در نزدیکی مراکز جمعیتی و شهرها قرار دارند، روند حذف مازوت همچنان ادامه خواهد داشت و انشالله در بقیه نقاط کشور که در مراکز جمعیتی و یا نزدیک مناطق جمعیتی هستند، نیز موضوع مازوت‌سوزی کاملاً کاهش پیدا کرده و انشاالله به زودی مازوت از سبد سوخت کشور تحلیل رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
این مطلب رو باید وزیر نفت بگه چون وقتی گاز یا گازوئیل رو نمیتونن به صنایع برسونن و مجبور میشن مازوت بفروشن، این آقا چرا این حرف رو نسنجیده میاد علنی بیان میکنه و در مردم توقع ایجاد میشه.
حتما در تابستان حذف شده و دوباره در زمستان باز خواهد گشت.
دقیقا سرما بره و مصرف گاز کشور کم بشه مازوت سوزی هم تموم میشه. ولی باز دوباره سال بعد با شروع فصل سرما مازوت سوزی مثل هرسال شروع میشه.
تازه قرار شده بجای پول گاز تحویلی به عراق مازوت بگیرند انوقت اینهمه ضایعات مازوت شرکتهای تولید نفت و بنزین را قراره چکار کنند؟
چرا حرف الکی و دروغ تحویل مردم می دید ؟ وزارت خونه و سازمانهاتون رو هم همینطوری اداره می کنید؟ بگویید برنامتون برای جایگزینی مازوت چی هست ؟ از هوا می خواید گاز و گازوییل بیارید؟
خخخخ
عراق داره بجای پول گاز . نفت سیاه که مازوت هست میده بعد این مازوت رو مسوولین میخوان بکارن یا بسوزونند!!!!؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار