بازدید 2025

«اثاث کشی» در نوروز ممنوع است

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از تشدید نظارت ها در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس پلیس فعالیت داشته و مرخصی سارقان حرفه ای و سابقه دار هم لغو می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 12 March 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی کرمی ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل پلیس در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز با توجه به تعطیلات این ایام، اولین اولویت ما بحث کنترل سرقت است و در همین راستا در این ایام با تعامل خوب صورت گرفته با دستگاه قضا، مرخصی تمام سارقین حرفه‌ای و سابقه دار لغو می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در این ایام سه گشت فعال در سطح شهر کرمانشاه بصورت آشکار تردد داشته و تعدادی گشت های نامحسوس هم در محل هایی که احتمال وقوع سرقت در آنها بالاست، مستقر می شوند.

کرمی گفت: رسیدگی به سرقت های احتمالی صورت گرفته از مسافرین نوروزی در این ایام در اولویت فراجا قرار دارد و سریعا به آن رسیدگی می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از ممنوعیت اثاث کشی و جابجایی وسایل در ایام نوروز خبر داد و افزود: هر کس که قصد اثاث کشی دارد، باید از کلانتری محل خود مجوز بگیرد.

وی افزود: پلیس با تمام توان و شبانه روز پای کار است که مردم بتوانند در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با آرامش به عبادات و مراسم خود برسند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از مردم خواست تا هرگونه گزارشی در رابطه با سرقت و دیگر جرائم حوزه کار پلیس آگاهی را در تماس با شماره ۱۳۰ بصورت شبانه روزی گزارش دهند و اظهار کرد: سامانه ۱۳۰ در کنار سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات جرائم حوزه پلیس آگاهی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی