پنجشنبهها تعطیل میشود یا شنبهها؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در این باره و تعینن تعطیلی روز دوم در هفته، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در لایحه جدید که ۵ روز کاری دارد، دولت میتواند شنبه یا پنجشنبه را تعطیل کند یا بخشی کند مثلاً بگوید نهادهایی که با خارج در ارتباط هستند شنبه تعطیل شوند و بقیه پنجشنبه.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
اتفاقا خیلی از کار های بانکی رو میشه غیرحضوری انجام داد...
مردم دوشیفت کار میکنن شکم سیر بشه مسوولین هی تعطیلات رو اضافه میکنن!!!






