بازدید 27519

کرملین: با آلمان وارد جنگ نمی‌شویم

کرملین روز چهارشنبه به شایعات نبرد آتی این کشور با آلمان خاتمه داد و آن را رد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 06 March 2024

به گزارش تابناک، کرملین روز چهارشنبه به شایعات نبرد آتی این کشور با آلمان خاتمه داد و آن را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» به نقل از خبرگزاری «تاس» کرملین امروز اعلام کرد که روسیه نمی‌خواهد با آلمان بجنگد.

افشای فایل صوتی مکالمه نظامیان آلمانی با اوکراینی‌ها درباره نحوه حمله به پل کریمه با موشک‌های کروز «تائوروس» در روز‌های گذشته با واکنش وزارت خارجه فدراسیون روسیه همراه شد.

«ماریا زاخاروا» سخنگوی این وزارتخانه گفت که افشای ارتباط آلمان با طرح حمله به پل متصل‌کننده شبه‌جزیره کریمه به سرزمین اصلی روسیه نشان می‌دهد که نازی‌زدایی از آلمان هنوز کامل نشده است.

 زاخارووا در گفتگو با خبرنگاران در این‌باره توضیح داد: «آن‌ها (آلمان) همانطور که اکنون متوجه شده‌ایم، کاملاً نازی‌زدایی نشده‌اند».

وی اضافه کرد: «اگر کاری در این‌باره انجام نشود و اگر این روند توسط خود مردم آلمان متوقف نشود، وحشتناک‌ترین چیز این است که پیش از هر چیز عواقب ناگواری برای خود آلمان خواهد داشت».

در این فایل صوتی ۳۸ دقیقه‌ای که توسط «مارگاریتا سیمونیان» سردبیر شبکه تلوزیونی راشاتودی منتشر شد، افسران ارتش آلمان درباره چگونگی استفاده از موشک‌های کروز دوربرد تائوروس توسط اوکراین و علیه مواضع روسیه صحبت می‌کنند.

اولاف شولتز» صدراعظم آلمان موضوع افشای فایل و محتوای مطرح شده داخل آن را مسئله‌ای بسیار جدی توصیف کرده و گفته است، مقامات آلمانی در حال کار فشرده و سریع برای روشن کردن ابعاد مختلف این موضوع هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی