بازدید 2586
به مناسبت روز درختکاری انجام شد:

کاشت یک اصله درخت توسط مدیرعامل شرکت ملی مس ایران

مصادف با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، دکتر امیر خرمی‌شاد، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران همراه با معاونان خود، در یک حرکتی نمادین با کاشت یک اصله درخت به استقبال بهار رفتند.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 06 March 2024

کاشت یک اصله درخت توسط مدیرعامل شرکت ملی مس ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، در این مراسم که با حضور دکتر امیر خرمی شاد، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از معاونان، مدیران و پرسنل این شرکت برگزار شد، یک اصله درخت در محوطه این شرکت کاشته شد.

لازم به یادآوری است که شرکت ملی صنایع مس ایران، اقدامات بسیاری در زمینه حفاظت از محیط زیست با گسترش فضای سبز در مجتمع‌های زیرمجموعه خود شامل سرچشمه، شهربابک و میدوک انجام داده که هر کدام به نوبه خود، نتایج و دستاوردهای مهمی را به همراه داشته است.

از جمله این اقدامات می‌توان به اقدامات قابل توجه در مجتمع مس سرچشمه، شامل ایجاد و گسترش فضای سبز، کاشت هزاران نهال در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اراضی مجاور، کشت بذر گیاهان بومی منطقه به صورت دیم، مبارزه با آفات لورانتوس و هرس شاخه‌های خشک گیاهان ارژن منطقه، حفاظت و نگهداری از 310 هکتار اراضی کاشت شده، توزیع سالانه نهال به مناسبت روز درختکاری، مطالعه برای احیای زمین بعد از معدن‌کاری و اجرای آن در دامپ باطله معدن، اجرای طرح مطالعه تراکم و تنوع پوشش گیاهی و جانوری در محدوده مجتمع مس سرچشمه و احداث پارک جنگلی به مساحت 120 هکتار در ابتدای جاده رفسنجان سرچشمه اشاره کرد.

همچنین در این راستا می‌توان به ایجاد، نگهداری و گسترش فضای سبز منطقه به میزان 170 هکتار در خاتون‌آباد و میدوک که شامل طرح جنگل‌داری و جلوگیری از فرسایش خاک اشاره کرد.

علاوه ‌بر این، مطالعات طراحی و ایجاد فضای سبز و پوشش گیاهی در مجتمع سونگون و ورزقان نیز انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست