بازدید 3039
۶

افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس‌های مسافری

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور گفت: کرایه اتوبوس‌های برون شهری از امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ۲۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 06 March 2024

به گزارش «تابناک»، احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به افزایش کرایه اتوبوس‌های مسافربری که از امروز اجرایی شد، گفت: این افزایش، دردی از مشکلات رانندگان و صاحبان اتوبوس‌ها دوا نمی‌کند. 

وی افزود: نرخ مصوب دولت برای هر نفر - کیلومتر سفر اتوبوسی، ۴۰۰ تومان است که طبق نظر کارشناسان، هزینه سفر برای هر نفر - کیلومتر در بخش اتوبوس‌های ویژه موسوم به وی آی پی، ۱۸۵۰ تومان و برای اتوبوس‌های معمولی ۱۶۰۰ تومان است.

عامری افزود: این رقم مصوب دولت، بسیار پایین‌تر از نرخ‌های کارشناسی است. بنابراین، این افزایش با توجه به افزایش هزینه‌های این بخش، مشکلی از رانندگان و صاحبان اتوبوس‌ها حل نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
قراره حقوقمون بيست درصد زياد بشه
ولي دارن از زير ناخن و توي چشممون ، چند برابرش را مي كشن بيرون
به یمن هم زمانی عید نوروز و ماه رمضان در ممالک محروسه ایران حمل و نقل و ارزاق وهرچی که متصور میشه بصورت دوبل و سوبل به ملت روزه دار و خوشحال تقدیم میگردد تا هم از برکات ماه مبارک رمضان به نحو مقتضی بهره روحانی ببرند و هم از شادی تعطیلات سال نو بهره دنیوی نصیبشون بشه.

دیگه چی میخواین . این همه براتون سوپرایز دارن
از 15 اسفند زیاد نشده از اول اسفند زیاد شده. مگر اینکه افزایش فعلی علاوه بر اون قبلی باشه. خود من بلیتی که از ترمینال 28 بهمن با 230 تومن خریدم برای اول اسفند، موقع سوار شدن 40 تومن دیگه گرفتند.
اونم با این اتوبوسهایی که بوی گند عرق و سیگار میده، نه صندلی سالم و راحت دارن و نه کوچکترین پذیرایی. کلا ناوگان حمل ونقل داغونه
وقتی به علت تحریمها قیمت اتوبوس صفر نزدیک 20 میلیارد بشه واقعا هم هرکیلومتر400 تومن ظلم درحق صاحبان اتوبوسه. با هیچ منطقی صرف نمیکنه از تهران تا اصفهان کرایه 200 هزارباشه نتیجه اش این است که درسالهای اخیر کسی درزمینه اتوبوس وارد نشده والان با کمبودحتی درایام معمولی مواجهیم وطی سالهای آینده با از رده خارج شدن اتوبوسهای فرسوده فعلی بحران اتوبوس خواهیم داشت.
از سال 89 گازئویل مفت دادیدن به اینا که مثلا کرایه را گران نکنند کلی هم تورم دادید به مردم بخاطر ارزانی سوخت چون دولت پول نداره مجبور دلار ببر بالا
"هزینه سفر برای هر نفر - کیلومتر در بخش اتوبوس‌های ویژه موسوم به وی آی پی، ۱۸۵۰ تومان و برای اتوبوس‌های معمولی ۱۶۰۰ تومان است." اگر واقعا هزینه سفر با اتوبوس برای هر کیلومتر اینقدر باشد، یعنی برای طی یک مسافت 500 کیلومتری با اتوبوس معمولی باید 800.000 تومان پرداخت کرد! در این صورت سفر با هواپیما با صرفه تر است.
به نظرم صنف اتوبوس داران باید از دولت تشکر کند که نرخی را تعیین کرده که سفر با اتوبوس را برای مردم با صرفه تر کرده است. وگرنه کسی اتوبوس را برای مسافرتهای طولانی تر انتخاب نمی کرد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی