بازدید 3519
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

امام موسی صدر: ساکت مقابل ظلم، ظالم است / حماسه یک جوان مقابل گردان صهیونیست‌ در قدس / عملکرد فوق العاده مرسدس بنز در شن‌زار / ال‌اس‌دی دقیقاً چیست و چگونه عمل می‌کند؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 05 March 2024

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

امام موسی صدر: ساکت مقابل ظلم، ظالم است

 

امام موسی صدر در بخشی از یکی از سخنرانی‌هایش درباره آنهایی که در قبال ظلم به دیگران سکوت می‌کنند، آنها را هم ردیف ظالمین قرار می‌دهد. این بخش از سخنرانی عربی امام موسی صدر را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

حماسه یک جوان مقابل گردان صهیونیست‌ در قدس

یک جوان فلسطینی امشب پس از خواندن نماز، سلاح به دست گرفت و به جنگ صهیونیست‌ها در بیت المقدس رفت. صهیونیست‌ها به سادگی حریف این رزمنده مقاومت نشدند و یک گردان برای متوقف کردن و به شهادت رساندنش به کار گرفتند. حماسه‌ای که این جوان در قدس رقم زد را به روایت «تابناک» می‌بینید. 

 

 

عملکرد فوق العاده مرسدس بنز در شنزار

مرسدس بنز روی شاسی بلندهای سری جی ال اس خود، یک امکان ویژه قرار داده که حرکت در شنزار را ساده کرده و خودرو به سادگی از شن بیرون می‌آید. حالت تکان دادن | Rocking mode، باعث می‌شود سینی خودرو از شن جدا شود و ماشین به سادگی از شن بیرون بیاید. از قضا این حالت مورد توجه قرار گرفته و برخی در خیابان نیز از آن استفاده می‌کنند! با این آپشن فوق العاده در تابناک آشنا می‌شوید. 

 

ال‌اس‌دی دقیقاً چیست و چگونه عمل می‌کند؟

«ال اس دی / LSD» یا به زبان عامه اسید، یکی از معروف‌ترین سایکو اکتیو‌ها در رسته روانگردان‌هاست و روانگردانی که امروزه به طور گسترده‌ای مصرف می‌شوند، در گذشته دور نیز توسط بومیان مکزیک، حدود ۵۷۰۰ سال پیش با خوردن کاکتوس‌های پیوت استفاده می‌شده است. در این ویدیو با ریشه این روانگردان و نوع عملکردش آشنا می‌شوید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چقدر دلم بحال خودم سوخت نیم ساعته میخوام این کلیپ بینم سرعت نت افتضاحه ولش کردم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست