بازدید 3597

مرگ مردی که در قلبش باتری داشت

کد خبر: ۱۲۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 05 March 2024

درگیری سه برادر با مرد همسایه که قلبش با باتری کار می‌کرد، مرگ وی را رقم زد.

به گزارش ایران، شامگاه یکشنبه مأموران کلانتری نارمک از مرگ مردی در بیمارستان به بازپرس محمدجواد شفیعی خبر دادند.

به دنبال این گزارش، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. برادر متوفی گفت: برادرم بیماری قلبی داشت و در قلبش باتری کار گذاشته بودند. او چند وقت بود که برای درمان به تهران آمده بود. شب حادثه متوجه شدیم که همسایه طبقه پایین آب ساختمان را قطع کرده و سر همین مسأله با هم دعوایمان شد. مرد همسایه و دو برادرش به ما حمله کرده و برادرم را هل دادند که ناگهان حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم اما جان باخت.

با اظهارات برادر متوفی، بازپرس جنایی دستور تحقیق از سه برادر را صادر کرد. مرد همسایه در تحقیقات گفت: ما ساکن طبقه اول ساختمان هستیم و برادر متوفی در طبقه دوم سکونت دارد. مدتی بود که لوله‌کشی ساختمان آنها خراب بود و باعث چکه کردن آب از سقف خانه‌مان شده بود. هر چه به آنها تذکر می‌دادم می‌گفت من مستأجرم و باید با صاحبخانه‌مان صحبت کنید.

او ادامه داد: صاحبخانه هم پاسخگو نبود و درنهایت روز حادثه کنتور آب را بستم. ساعت هفت شب بود که زن همسایه طبقه دوم سراغمان آمد و اعتراض کرد که چرا آب را قطع کرده‌اید. گفتم تا مشکل حل نشود آب را وصل نمی‌کنم و ساعتی بعد هم متوفی و برادرش و یک نفر دیگر آمدند و دعوا شد اما ما کسی را هل ندادیم.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی