بازدید 33543
در اطلاعیه مهم خانواده جانباختگان مطرح شد؛

عفو دو افسر نگهبان ناجا و تأکید بر مجازات آمرین اصلی جنایت کهریزک

در صورتی که این مسیر به نتیجه برسد و آمرین و عاملین اصلی جنایت هولناک کهریزک به مجازات خود برسند، پاسخی متقن به تبلیغات منفی علیه نظام در اجرای گزینشی عدالت خواهد بود و برای همه ستم دیدگان و مظلومان که حقوقشان پایمال شده و جز خدا حامی و پشتیبانی ندارند، بشارتی خواهد بود که احقاق حق برای آنان، یک آرزوی دست نیافتنی نیست و با همت و پایداری در راه قانونی و شرعی، می توان ناممکن را ممکن ساخت و ظالم را در هر جایگاهی به محکمه عدالت کشید.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴ 29 September 2010
خانواده سه جان باخته رخدادهای کهریزک، با تقدیر از پیگیری ها و دستورات قاطع رهبر معظم انقلاب و با تشکر از لغو مصونیت قضایی سه متهم قضایی از سوی قوه قضائیه، گذشت خود از قصاص دو مجری محکوم به اعدام این جنایت را اعلام و خواستار آن شدند که اراده جدی و اخلال ناپذیر نظام برای پیگرد و مجازات آمران این جنایت نیز به زودی محقق شود.

به گزارش «تابناک»، اولیای دم محسن روح الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی فر ـ که در پی تخلفات صورت گرفته از سوی برخی افراد خودسر پس از رخدادها و اغتشاشات پس از انتخابات سال گذشته در بازداشتگاه کهریزک به شهادت رسیدند ـ دو افسر نگهبان نیروی انتظامی که در همین ارتباط در دادگاه نظامی، عامل قتل و مجرم شناخته شده و به قصاص نفس محکوم شده اند، بخشیدند.

متن کامل بیانیه این خانواده ها که صبح امروز تحویل دادگاه نظامی و مقامات قضایی شد، چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

اکنون بیش از یک سال از فاجعه اسفناک و جنایت بار بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک می گذرد و برای ما که فرزندان عزیزتر از جانمان بی رحمانه و با سنگدلی آمران و عاملان این جنایت، به طرزی مظلومانه و در اوج غربت به فیض شهادت نایل شدند، روزها و شب های سخت و توانفرسایی گذشت. زمان نه تنها مرهمی بر این داغ بنیان‌افکن نگذاشته است بلکه سوز جانگداز فقدان فرزندانمان بر تن و روان رنجور خانواده ها زخمی کهنه و دردی روزافزون وارد می کند.

خدا را شاهد می گیریم که پافشاری ما بر احقاق خون فرزندانمان و اجرای عدالت درباره بانیان جنایت نه از سر کینه توزی و نه به خاطر انتقام جویی است، بلکه کورسوی نگاه نیمه جان فرزندانمان در لحظات وداع برای پایمال نشدن خون آنان و نجات دیگر فرزندان ملت که فرصتی برای احیای حقوق خود نمی یابند، دین بزرگی بر عهده ما گذاشته است که مکلف به ادای آن هستیم.

این روزها که کشورمان عطرآگین یاد و نام شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس است، از یک طرف بر خود می بالیم که فرزندانمان نیز مظلومانه به شهادت رسیدند و بلکه اگر رزمندگان عزیزمان در مصاف با یزیدیان صدامی و دشمنان خارجی و با آگاهی از سبعیت و خونخواری دشمن به استقبال شهادت می رفتند که خود هنر مردان خداست، ولی فرزندان مظلوم ما با اعتماد به مسئولین نظام و بدون هیچ آگاهی، در یک حرکت غافلگیرانه و با وحشیانه ترین ضربات بعضی از هموطنان خود در بازداشتگاهی داخلی از آب و حتی هوا نیز محروم شدند و این عمق تاریک یک جنایت خونبار است که لکه ننگی گشت و نظام را با یک چالش جدی مواجه کرد.

بنابراین، پدران و مادران شهید پرور و خانواده های عزیز معظم شهدا در این ایام خوب درد ما را درک می کنند و ما هم خدا را سپاس می گوییم که صبری عظیم و بصیرتی عمیق عنایت فرمود و نگذاشت در مقابل این مصیبت بزرگ بلغزیم.

هموطنان دلسوز و بردبار

در یک سال گذشته که با تمام توان و بهره گیری از همه راه های مشروع و قانونی در پی احقاق حق و خونخواهی فرزندانمان بودیم، با دو نوع برخورد در دستگاه های مسئول مواجه شدیم. بخش قابل توجهی از مسئولان که با همدردی، دلسوزی، صداقت و امانتداری ما را در این مسیر دشوار همراهی و حمایت کردند و با صبر و تحمل فشارها و مشکلات، در پی اجرای عدالت و به سرانجام رسانیدن پرونده بودند و گروهی اندک از صاحبان قدرت، مسئولیت و رسانه که در پی سرپوش نهادن بر این جنایت هولناک و رهاندن آمران و عاملان اصلی آن از چنگال عدالت بودند، و شاید این دیرکرد، نتیجه تلاش های اینان باشد، اما یاری خدا و همراهی گروه نخست از مسئولان، دشواری مسیر و تحمل نیش ها و دشنام های پنهان و پیدای گروه دوم را که نمکی بر زخم عمیق و آتشی بر داغ جانگداز ما بود، ممکن می ساخت.
 
مانع تراشی در راه عدالت، حمایت های پنهان و پیدا از آمران و عاملان اصلی جنایت و نشان صدارت و افتخار زدن بر سینه آنان توسط کسانی که از سفره شعار عدالت بهره‌مندند، هیچ گاه از نگاه تیزبین افکار عمومی پوشیده نماند. اما با لطف الهی و همت مسئولان مربوطه، موانع و دیوارهای مرئی و نامرئی مصونیت که گرداگرد آمران و عاملان اصلی جنایت کشیده شده بود، یکی پس از دیگری برچیده شد.

اکنون که دادگاه نظامی حکم مجریان این جنایت را صادر کرده و دو تن از آنان را محکوم به اعدام نموده است و مصونیت آمران قضایی این جنایت نیز لغو شده است، ما بر سر دو راهی ناگزیر به گرفتن تصمیمی سرنوشت ساز هستیم. از یک سو بر اساس آیه شریفه «...أَنَّهُ منْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسادٍ فِی الْأَرْضِ فکَأَنّما قَتَلَ النّاسَ جَمیعًا و مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النّاسَ جَمیعًا... (سوره مائده آیه 32) » این جنایت در حکم کشتار تمامی مردم و احیای حق و سد کردن راه تکرار آن در حکم نجات جامعه است و از سوی دیگر، بر پایه آیه شریفه «...فمَنْ عُفِیَ لَهُ مِنْ أَخیهِ شَیْءٌ فاتِّباعٌ بِالْمَعْرُوفِ ...(سوره بقره آیه 178)» در گذشتن از مجریان و عوامل دست چندم این جنایت به تقوی نزدیکتر است.

یکی از فلسفه های قطعی حکم الهیِ قصاص بازدارندگی از تکرار قتل نفسِ بی‌گناه و جلوگیری از ظلم صاحبان قدرت به مظلومان بی‌پناه است و بدون تردید، مجازات آمران بالانشین و بانیان این جنایت در تحقق این هدف مقدس کارسازتر خواهد بود.

از این روی، ما صاحبان خون به ناحق ریخته شده فرزندانمان، با گذشت از قصاص دو مجری این جنایت که محکوم به اعدام شده اند و تأکید بر اجرای سایر مجازات ها درباره آنها بیش از پیش خود را در مسیر خونخواهی و پیگرد آمران و عاملان اصلی جنایت که مصونیت های رسمی و غیر رسمی آنها در حال فرو ریختن است، قرار خواهیم داد تا از یک طرف اثبات کنیم که انسان های حقیر، کم ظرفیت و انتقامجویی نیستیم که از قصاص و ریختن خون انسان هایی که ملعبه دست قانون شکنان خودسر بوده اند، لذت ببریم و خانواده های مستضعف و بی گناه آنها را نیز همچون خود داغدار کنیم و از سوی دیگر، پیگیری هایمان نیز برای اصلاح رویه ها در حد ممکن است و نیک می دانیم که فرزندان ما با مظلومیت سرخ خود، چهره کریه عده ای سیاه روی را افشا کردند که البته این دستاورد کمی نیست و قطعا، شادی روح آنها نیز با همین تصمیم قرین است.
 
قانون‌گریزان و قانون‌شکنان قانوندان بدانند که زمان خود‌سری، قلدر‌مآبی و دست درازی به حقوق مردم و مظلومان گذشته و وابستگی به صاحبان قدرت و مناصب دولتی و حکومتی نیز نخواهند توانست مانع از اجرای عدالت و خوانخواهی مظلومان شود که «إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصادِ».                                 

در اینجا روی سخن ما با مسئولانِ به ظاهر متشرع و متدینی است که در پی مصلحت‌سنجی‌های ظاهری و منفعت‌طلبی‌های واقعی، تا کنون اگر نتوانسته اند مانع به نتیجه رسیدن این پرونده و اجرای عدالت شوند برای رهانیدن جنایتکاران و متخلفین، بیشترین توان خود را در اخلال در پیشرفت پرونده به کار برده اند و با این توجیهات کودکانه که به پاس خدمات گذشته جنایتکاران یا جلوگیری از تضعیف نظام و سوء استفاده احتمالی دشمنان، اجرای عدالت درباره آمران و عاملان اصلی فاجعه کهریزک را به تأخیر انداخته اند، در حالی که هیچ عاملی جز اجرای عدالت، به هر قیمت و درباره هر کس، نظام را تقویت نکرده و عامل حفظ آن نخواهد شد.

اکنون لغو مصونیت قضایی و تعلیق آمر و متخلفین قضایی جنایت کهریزک توسط دادگاه انتظامی قضات هر چند با دیرکرد انجام شد؛ اما گام بلندی در اجرای عدالت و بت شکنی در دستگاه قضایی به شمار می رود. این اقدام که حاصل زحمات طاقت فرسای 14 ماهه ده ها تن از قضات و کارشناسان شریف و سلیم دستگاه قضایی است که در برابر فشارها، توصیه ها، تهدیدها و تطمیع ها مقاومت کرده و عدالت را از قفس مصونیت های نامرئی و مصلحت‌سنجی ها رهاندند، فرصتی است که گام نهایی در محاکمه عادلانه، علنی و بدور از اعمال نفوذ این افراد برداشته شود تا این اقدام دستگاه قضایی مهر افتخاری بر پیشانی نظام و هشدار تکان‌دهنده به دیگر قانون شکنان خودسر باشد که از اجرای عدالت در نظام اسلامی در امان نخواهند بود.
این شیعیان ظاهری امام علی ـ علیه السلام ـ متوجه نیستند که در مصاف خواص و نور چشمی ها با عامه مردم، اگر رضایت عامه مردم رعایت شود، خشم نور چشمی ها نسبت به اجرای قانون اثر ندارد ولی اگر رضایت نور چشمی ها بر خشم عامه ترجیح داده شود، آنگاه خشم عامه مردم بنیان نور چشمی ها را فرو خواهد ریخت.

در صورتی که این مسیر به نتیجه برسد و آمرین و عاملین اصلی جنایت هولناک کهریزک به مجازات خود برسند، پاسخی متقن به تبلیغات منفی علیه نظام درباره اجرای گزینشی عدالت خواهد بود و برای تمامی ستم دیدگان و مظلومان که حقوقشان پایمال شده و جز خدا حامی و پشتیبانی ندارند، بشارتی خواهد بود که احقاق حق برای آنان یک آرزوی دست نیافتنی نیست و با همت و پایداری در راه قانونی و شرعی، می توان ناممکن را ممکن ساخت و ظالم را در هر جایگاهی به محکمه عدالت کشید.

اما آنچه در این روزها شاهد آن هستیم، حرکات ایذایی و دست و پا زدن آمران اصلی جنایت کهریزک برای فرافکنی و مصون نگاه داشتن خود از چنگال عدالت است.

بیانیه‌هایی که به قلم آمران و به نام مجریان قضاییِ جنایت منتشر می شود بیش از آنکه هدف اصلی که فرافکنی جرم و رهایی از پیگرد قضایی است را برای آنان به همراه داشته باشد، نشان دهنده عمق سوء نیت و ارتکاب آگاهانه آنها به جرم می باشد.

به کارگیری عناوینی چون اراذل و اوباش و اشرار چاقو کش و قمه کش برای جوانان بی‌گناه و بی پناهی که بدون دست زدن به هیچ اقدام خشونت آمیز دستگیر شده و با تحقیقات صوری و غیر قانونی به شکنجه‌گاه کهریزک منتقل شده اند، بیش از پیش عمق کینه توزی و اصرار بر ارتکاب این جنایت را نشان می دهد.

آیا آمری که این بیانیه را منتشر و بازپرس جزیی که آن را امضا کرده، نمی دانند که شکنجه گاه کهریزک هیچگاه بازداشتگاه قانونی نبوده و مطابق با قانون، همه بازداشتگاه های رسمی باید توسط سازمان زندان ها اداره شوند و این سازمان به  صورت رسمی و بارها اعلام کرده که هیچ نقشی در راه اندازی و اداره شکنجه گاه کهریزک نداشته است؟

آیا رفع مسئولیت از کسی که بنا به گزارش رسمی کمیته تحقیق مجلس شورای اسلامی، آمر اصلی انتقال قربانیان به کهریزک بوده است، در این بیانیه و انداختن همه مسئولیت به گردن بازپرس، معاون امنیت و نیروی انتظامی، خود نشان دهنده سناریو سازی آمر اصلی برای رهایی از چنگال عدالت نیست؟

آیا انکار اظهارات رسمی دادستان کل کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی و اعضای کمیته تحقیق مجلس شورای اسلامی مبنی بر ابلاغ نظر صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقال بازداشت شدگان 18 تیر از کهریزک به اوین به دادستان سابق تهران ادامه همان راهی نیست که به شهادت چهار تن و آسیب دیدن دهها تن بی گناه انجامید.

آیا استناد به قرار منع تعقیب اولیه قابل اعتراض صادر از سوی یکی ازشعب دادسرای کارکنان دولت بدون رسیدگی دقیق و حتی اعتراف به مطالعه نکردن پرونده اصلی کهریزک در دادسرای نظامی نیروهای مسلح در رای صادره، نشان دهنده تداوم تلاش برای اعمال نفوذ در راستای به نتیجه نرسیدن این پرونده نیست؟
آیا دستیار وقت دادستان قبلی تهران که اعلام می کند هیچ آمر و آمرینی وجود نداشته اند فراموش کرده که خودش مامور اجرای حکم آمر بوده است یا اینکه فریب افکار عمومی ولو برای چند صباح ذره ای از سنگینی این جرم می کاهد؟! آقایانی که سالها زمام امور قضایی یک کلان شهر را بر عهده داشته اند، به مصداق (آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک ) چرا عجولانه فرار به جلو می کنند. چرا صبر نمی کنند که در دادگاه پاسخ دهند و می خواهند که افکار عمومی را به بازی بگیرند. مگر همین آقایان یک سال پیش در همین جراید اعلام نمی کردند (به دروغ و فریبکاری) که بیماری مننژیت باعث قتل این مظلومان شده است؟ آیا نظر پزشک قانونی را گرفته بودند و از همه اینها مهم تر فرض بر اینکه از این محاکمه فرار کنند آیا از حکومت خدا هم می توانند فرار کنند؟ آیا در شب های جمعه ای که دعای کمیل می خوانیم لا یمکن الفرار من حکومتک را درک می کنیم؟

اگر آمر اصلی قضایی و آمران سیاسی و امنیتی جنایت هولناک کهریزک معتقد به بیگناهی خویش و قانونی بودن اقداماتشان هستند، چرا به جای استقبال از حضور در محکمه و بیان ادله و دفاعیات خویش در برابر دادگاه و افکار عمومی در پی فرافکنی، جنگ روانی و فریب افکار عمومی هستند؟

به هر تقدیر، ما خانواده های شهدای جنایت کهریزک با اعلام گذشت خود از قصاص دو مجری محکوم به اعدام این جنایت و تاکید بر اجرای سایر مجازات ها در مورد ایشان ضمن تشکر از لغو مصونیت قضایی صورت گرفته، خواستار اراده جدی و اخلال ناپذیر نظام برای پیگرد و مجازات آمران قضایی، سیاسی، نظامی و امنیتی این جنایت هستیم.

در این رهگذر، ضمن سپاس از رهبر فرزانه انقلاب که از همان ابتدای این جنایت تاکنون همواره در نشست های عمومی و خصوصی بر محاکمه و مجازات همه عاملان و آمران تأکید کرده اند و فرمودند اگر جرمی ثابت شود، برای هیچکس حاشیه امنی وجود ندارد سپاسگزاریم؛ ضمن اینکه اطمینان داریم که با تحقق عدالت و اصلاح رویه ها علاوه بر اینکه نظام مصونیت خواهد یافت آیندگان این پیگیری های عدالتخواهانه را تحسین خواهند کرد.
 
و العاقبه للمتقین
خانواده شهدای کهریزک ( اولیای دم )
 
----------------------------------------------------------
 
درخواست آیت الله جوادی آملی از خانواده 3 شهید حوادث کهریزک
 
چندی پیش خانواده قربانیان حوادث کهریزک با آیت الله جوادی آملی دیدار داشتند که در این دیدار بحث های مهمی رد و بدل شد. در این دیدار، آیت الله جوادی آملی ضمن اعلام همدردی با خانواده کشته شدگان، ماجرای کهریزک را بسیار پر هزینه برای نظام دانستند.
 
در این دیدار، آیت الله جوادی آملی از خانواده قربانیان کهریزک می خواهند که از تخلف برخی از مأمورین نیروی انتظامی گذشت کنند که در پاسخ خانواده کشته شدگان کهریزک تأکید می کنند، اگر از گناه سربازان نیروی انتظامی و مجازات تعدادی از مقصرین گذشت کنند، ولی با تمام قوت مجازات مقصرین اصلی این حادثه، که در حال حاضر مسئولیت اجرائی نیز دارند را پی گیری خواهند کرد و از آنها نخواهند گذشت.
 
خبرگزاری مهر نیز در دوم شهریور 89 از احتمال گذشت اولیای دم 3 شهید حوادث کهریزک از اعدام دو محکوم انتظامی این حادثه خبر داده بود.
 
صدور حکم تعلیق سه مقام قضایی
 
یادآوری می شود خبرگزاری مهر، پیش از این و در اول شهریور 89 طی خبری اعلام کرده بود که بر اساس کیفرخواستی که پیش از این توسط دادسرای انتظامی قضات صادر شده بود، شعبه یک دادگاه انتظامی قضات پس از گذراندن مراحل رسیدگی قانونی در خصوص بررسی مسئولیت سه نفر از مسئولین ارشد دادستانی تهران در پرونده حوادث سال گذشته بازداشتگاه کهریزک، حکم تعلیق قضایی افراد فوق را صادر و به نامبردگان ابلاغ کرد.
 
بنا بر این حکم که وفق نظر کارشناسان قضایی و وکلا در تاریخ احکام قضایی قبل و بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه است، افراد یاد شده باید از سمت هایشان عزل شده و درباره اتهامات مطروحه در پرونده مسئولیت خویش را پذیرفته و خارج از مصونیت قضایی مانند شهروندان عادی پاسخگو باشند. این حکم تعلیق قضایی بر اساس پرونده های مشروح جداگانه و در تاریخ 24 مرداد ماه 1389 صادر گردیده است.
 
پیش از این و در تاریخ نهم تیر 1389 سازمان قضایی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای از صدور حکم قصاص نفس عاملان قتل در بازداشتگاه کهریزک خبر داده بود. این سازمان همچنین با اشاره به صدور کیفرخواست علیه 12 نفر از متهمان پرونده بازداشتگاه کهریزک توسط دادسرای نظامی تهران از رسیدگی به اتهامات متهمان با رعایت مقررات قانونی در جلسات متعدد دادگاه با حضور شکات، متهمین و وکلای آنان و همچنین صدور نهایی احکام قضایی برای آنان خبر داده بود.
 
اتقان نظر و رسیدگی قاطع دستگاه قضایی از دو مسیر جداگانه یعنی دادسرای نظامی و نیز دادگاه انتظامی قضات درباره تخلفات و جنایات صورت گرفته در حوادث سال گذشته کهریزک سندی ارزشمند بر استقلال دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام ملی بر اجرای قانون و عدالت بدون هر گونه تأثیرپذیری از فشارها، حاشیه سازی های داخلی و جو سازی بدخواهان خارجی است.
 
صدور این احکام همچنین نشانه عزم جدی نظام بر برخورد با متخلفان و متجاوزان به حقوق شهروندی در هر سطح و مقامی است و اینکه هر زمان برای دستگاه قضایی تخلف احدی از مسئولان قوا و از جمله قوه قضائیه اثبات شود، قاطعانه با متخلف برخورد خواهد شد.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته به محض آگاهی از انتقال بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات به کهریزک دستور تعطیلی فوری آن را صادر و بارها حوادث صورت گرفته را تخلف و جنایت خواندند.
 
ایشان همچنین در دیدارهای متعدد با خانواده شهدای مظلوم این حوادث ضمن تفقد از آنها دستورات لازم برای هدایت پرونده در مسیر صحیح، مجازات مجرمان و مقصران و نیز احقاق حقوق بازماندگان را صادر فرمودند. بی گمان در این رسیدگی بی سابقه در تاریخ قضایی کشور که بررسی اتهام و تخلف مهمترین مقامات قضایی مرکز کشور را شامل شده است، دستورات قاطعانه رهبر معظم انقلاب تأثیر برجسته ای داشته و موجب قوت قلب برای دست اندرکاران سیستم قضایی کشور و همچنین امیدواری هر چه بیشتر برای احقاق حق شهروندان بوده است.
 
ایشان در دیدار خانواده های فوق یادآور شده بودند که «عنوان مجرمانه اگر ثابت شود حاشیه امنی برای هیچکس نیست.»
 
یادآوری می شود در تخلفات و جنایات صورت گرفته در حوادث سال گذشته بازداشتگاه کهریزک سه جوان از خانواده های متعهد کشور به نام های محسن روح الامینی، محمد کامرانی و امیر جوادی فر مظلومانه به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
راستی آمران فتنه و اغتشاشات خیابانی کی به مجازات خواهند رسید؟؟ منظور از آمران در این بیانیه چیست؟؟ مگر کسی امر داده بوده است که این سه نفر را بکشند؟؟ اگر منظور از آمران کسانی هستند که حکم به بازداشت و انتقال این افراد را به کهریزک صادر نموده اند، مگر در قتل این افراد نقش داشته اند؟؟ آنان حکم و امر به بازداشته داده بودند نه قتل؟؟ پس نگذارید پیراهن عثمانی در مقابل علی زمان ایجاد کنند؟
فقط انتظار ما به دادگاه كشيدن مهره اصلي بود كه نشد.
درود بر این خانواده ها . کار درستی کردند که نگذاشتند با اعدام ماموران سطح پایین قضیه مجازت آمرین ماستمالی شود . با امید مجازات آمرین اصلی قتل مردم بیگناه
افکار عمومی چی میشه؟
اینها به نظام خیانت کردند نه چند نفر.
خدا وكيلي رو به اين ميگن... بچه هاشون هر آتيشي دلشون ميخواست سوزوندن، با جان و مال و اعصاب مردم بازي كردن بعدش شدن شهيد؟؟؟؟؟ و عوامل نيروي انتظامي شدن جاني و حنايتكار ؟؟؟؟خب ميخواستين جلوي بچتون رو بگيريد... اگه مزاحم ناموس مردم ميشدنو داداش طرف ميومد ميزد ناكارش ميكرد هم همين حرف رو ميزديد ديگه!!! ايرادهاي تربيتيمون رو به گردن نظام نندازيم داداش. تف به روت بياد تابناك اگه اين نظرمو منتشر نكني خيلي خائني...
پس افراد خودسر تو کهریزک هم بودند!!!
اجرشان با خدا!
من با اراده آنان برای مجازات عاملین اصلی این جنایت و جنایات مشابه کاملا موافقم چون واقعا همگی از این انگلهای اجتماع به ستوه آمده اند. خدا یار و یاورشان باشد.
جناب تابناک
شهید کسی است که درراهحق قدم بردارد وکشته شود نه علیه حق ونظام اقدام کند واگرچه مستحق کشته شدن نباشد کشته شود.
من نگويم كه مراازقفس آزاد كنيد اصل كاري رو بگيريدومراشاد كنيد!!
اگر عاملان اصلی مجازات شوند نه تنها به ضرر وجه نظام نیست بلکه نشان می دهد نظام با کسی شوخی ندارد ولی این کار نباید باعث پر رویی طرف مقابل بشود و فکر کنند هر غلطی که کردند اشکالی ندارد
افراد خودسر ؟؟؟ خجالت بکش تابناک
بيصبرانه منتظر مجازات عوامل اين جنايت بيشرمانه هستيم
در رابطه با آن آقا و خانمي كه نوشته بچه هاشون هر آتيشي دلشون ميخواست سوزوندن،شك نداشته باشيد ايشان خودش از آمرين و متجاوزين بوده است باور نمي كنيد شهامت داشته باشه خودش را معرفي كنه
اینها که حکم قضایی دارند.چرا عکسشان را چاپ نمیکنی.
خائن
ای کاش کسی که نظر پنجم را داده ذره ای منطق و وجدان میداشت و اینگونه اظهارنظر نمیکرد
خطاب به اون آقای خدا وکیلی عرض کنم که خیلیها نه آشوب طلب بودن نه جنجالچی و تو اون مدت قاطی تر و خشک شدن و سوختن اگه جنابعالی یا یکی از بستگان نزدیک خودت تو کهریزک بود اونوقت نظرت عوض می شد
آفرین بر این آزاد مردان و زنان که اجازه ندادند با اعدام چند افسر قضیه ابتر باقی بماند و مانند قائله قتلهای زنجیره ای که حاددثه به ناگاه از وسط کات شد و یا در حادثه کوی دانشگاه که یک سرباز را به جرم ورداشتن ریش تراش محاکمه کردند که این جز دهان کجی به حادثه دیدگان و ملت نگران نبود اما اینبار با این حرکت دولتیان آچمز شدند
ای کاش کسی که نظر پنجم را داده ذره ای منطق و وجدان میداشت و اینگونه اظهارنظر نمیکرد
دوستمون که نطر داده و گفته میخواستن جلو بچه هاشون را بگیرن یعنی اینقدر شعور نداره که بفهمه حتی رهبر انقلاب هم کهریزک را جنایت دونستن؟، حیف این جوان ها که رفتن و آدمهای نفهمی مثل تو موندن
اين نفر پنجمي كه اينطوري جوش اورده حتما خودش از دست اندر كاراي كهريزك يا نيروي انتظامي بوده كه اينطوري داغ كرده ولي باز هم به شجاعت و غيرت خانواده شهداي كهريزك كه با وجود بعضي فشار ها از امرين اصلي نگذشتند .
واقعاً که! چند نفر کشته شدن، قلب رهبری به خاطر این قضیه جریحه دار شده، بعد یه آقایی میاد اینجا نظر میزاره که می خواستن جلوی بچه هاشون رو بگیرن!
اگه یه نفر به خاطر احقاق حقش حرف بزنه، به فرض هم که حرفش درست نباشه، باید زد کشتش؟
در رابطه با نظر دوستي كه فرمودند بچششون هر اتيشي دلشون خواست سوزوندن ميشه شما بفرماييد چي كار كردن كه مجازاتشان قتل به فجيع ترين شكل ممكنه ؟؟؟
برداران انتظامي به چه مجوزي سه جوان را بدون محاكمه برفرض مقصر بودن به فجيع ترين شكل ممكن به شهادت رساندند؟؟؟؟؟
اگه بردار و دوست شما هم به همين شكل كشته ميشد همينو ميگفتي خجالت بكش
نظر بیننده ردیف چهارم رو خوندم واقعا ته استدلال بود.عزیزم شما یه سر به نظریه های انیشتین هم بزن.واقعا استفاده کردیم
;کسی که به قول جنابعالی با مال و جان و اعصاب مردم بازی می کنه باید کشته بشه یا متناسب با جرمش باهاش برخورد کنند؟اگه فک و فامیل خودت هم جز این کشته شدگان بود بازم این حرفا رو می زدی؟
پاسخ كامنت نفر پنجم كه ادعا مي كند شهيد هستند يا نه بايد بگويم شما خدا نيستي كه تشخيص بدهي ؟
پس شهداي زمان انقلاب را قبول نداري؟
درود بروان پاك همه شهداي ايران . و سلام بر تمام خانواده هاي محترم آنان
كدوم خر گفته كه اينها شهيدند قداست كلمه شهيد بايد محفوظ بماند
اينها اغتشاشگرند چرا ديگران رابه بازداشتگاه نبردند ميدونم شما منافقتر از آنيد كه اين نظرات رابگذاريد
جناب آقای روح الامینی
با سلام
بایستی به استحضار برسانم که این جنایت،در حق ملت انجام شد و مردم هم دچار حق می باشند.کار شما در بخشش یک عده مامور رده پایین درست و انسانی بود ولی امیدواریم که این بخشش شما باعث نشود که حتی آن ماموران و جلادانی که وظیفه اشان انجام اینگونه رفتارها ست خیال این را نکنند که در صورت انجام جنایت به واسطه ی اینکه فقط انجام وظیفه کرده اند،دچار مصونیت قضایی یا سرانجام بخشش خواهند شد.در ضمن حالا با این بخشش وظیفه ی سنگین تری را بر دوش خود گذاشتید چون ملت از شما انتظار پیگیری سفت و سخت قضیه که به مجازات متهم اصلی ختم می شود را دارد.
خجالت بکشند کسانی که از این عزیزان با الفاظ زشت یاد می کنند روحتان شاد امیدوارم امران به سزای عملشون برسند .
جناب نظر شماره پنج ... شما کلا از مرحله پرت هستید
خدا از سر تقصیرات جنایتکاران کهریزک نگذرد و عذاب دنیوی و اخروی را نصیبشان گرداند.
اون کامنت اولی ، اینقدر خودتو به خریت نزن . این عزیزان بعد از حکم مقام معظم رهبری مبنی بر تعطیلی بازداشتگاه بدستور دادستان وقت به اونجا فرستاده شدن . اینه تابعیت از ولایت که شما اینقدر مدعیش هستید ؟
انتظار عموم مردم برخورد قاطع با مسئولين اصلي اين ماجراست. اون آقاي بد دهن كه اون پائين نظر گذاشتن معلوم شد كه با قاتلين هم نظره . كدام ناموس به خطر افتاد !؟
خانواده كشته شده ها : دو روز اين دنيا و منافع آن ارزش اين را ندارد كه از حق انساني و طبيعي خودتان بگذريد . جدي باشيد و پيگير انشاله كه خداوند ( فقط خداوند ) به شما كمك خواهد كرد
واقعا از برخي اظهار نظر ها شرم ميكنم

واقعيت اين است كه اگر آقاي روح الاميني نبود امروز اسمي از كهريزك هم شنيده نميشد و جواب پدران و مادران داغدار همان درد مننژيت بود. براي آنها صبر ، براي آنها بخشش و براي آنهاي دگر از خدا مقداري انصاف آرزو ميكنم !
اين عزيزي كه نظرش با «خدا وكيلي رو به اين ميگن... » شروع شده واقعا گستاخ و كج فهمه كه اينجوري راجع به كسايي كه كشته شدند (حالا خوب و بدشون با خدا). آخه آدم بي ... اينجوري راجع به حق ديگران قضاوت مي كنن؟؟!!!
اصلا اونا به قول خودت با با جان و مال و اعصاب مردم بازي كردن... با حكم كدوم دادگاه كشته شدند؟؟ ها؟؟؟
ايد اله اون برادري که اعصابش خرابه ... ظاهر ايشان هم در راس امور است ..
در مورد نظر پنجم ... اونی که این نظر رو دادی معلومه که خودت هم قبول داری که نظرت مسخره و احمقانه است که این طور تابناک رو تحت فشار گذاشتی که نظرت رو منتشر کنه!!
انصاف داشته باش تو ظاهرا خبر نداری اونجا چه اتفاقی افتاده...
حالا دوست عزیز خون جوان مردم شده پیراهن عثمان. از این بترس که دست انتقام روزگار شتر را در خونت بخابونه
مطمئن باشید نوبت به عوامل خود سر هم میرسد.چه رسد به کسانی که دستشون به جنایت آلوده است.
قبول وتاييد ديكتاتوري در كامنت بعضي دوستان بارز است :"اگر جلوي بچتو نگيري وبچه بره توخيابون جيك بزنه حقش مجازاته اون هم نه از نوع محاكمه ،زندان واينجور چيزها مجازاتش مرگه اون هم با فك ودندان شكسته استخوان هاي خرد شده اعضاءسوزانده شده."واقعا بترسيد از اينكه خدا بخواهد همين بلا هاراسرخودتان بياورد.ظلم ظلم است ستم ستم تعدي تعدي است در حق هر كه باشد محكوم ومنفور است وهيچ استثنائي ندارد
اینها شهید نیستند افرادی بودند که بی گناه کشته شده اند،
جناب آقای روح الامینی خواهشا نام شهید را شهید نکنید!
چرا لفظ شهید.؟؟؟؟
هر چند هیچ شائبه ای در مورد بی گناه کشته شدن این عزیزان نیست اما اطلاق لفظ شهید خیلی جای تامل دارد
مرتضوي بايد عادلانه محاكمه شود تا اعتماد مردم به نظام بازگردد
تاحالا ده تانظردادم يكي ازاونهاراتاحالاتاييدنكرديد اينهم مثل بقيه.
سايت محترم من كاري به اين بيانيه ندارم مهراولادچشم وگوش آدموروي همه تخلفات واشتباهات بچه ميبنده وتعجب اورنيست كه اونابچه خودشونوگل سرسبدشهداببينند.اماازباج دادن بنيادشهيدبه دارودسته روح الاميني(به اضافه محسن رضايي رفيق انتخاباتي ايشون)درشهيداعلام كردن اين سه نفركه بگذريم اصرارسايت شمادرجاانداختن واژه شهيدبراي اين سه نفرجاي سوال داره .ميتونم بپرسم به استنادبه كدوم ضابطه وقانون بنيادشهيد (درشهيدبودن اين سه نفر)اصراربرتاييدنظربنيادشهيدداريد.جالبه كه بنيادشهيدهم باعلم به كارنادرست خودش دررسانه هاي جمعي اين خبرروتكذيب مي كنه وبعضاسياست سكوت رودرپيش مي گيره.
توروبه حرمت خون شهداي عزيزمون بااين واژه بازي نكنيد.
انتظاري هم ندارم اين كامنتوتاييدكنيد
اولین عزیزی که نظرشان را نوشته اند گویا قاضی اجرای احکام این پرونده بوده اند که این چنین در خصوص متن احکام صحبت کرده اند.بهتر است راجع به چیزی که نمیدانیم نظر ندهیم.با تشکر
تف را باید به روی اون کسی انداخت که به تابناک گفته اگه نظرمو نگذاری. ایکاش همین بلاها را تو کهریزک سر تو و خانوادت میاوردند بعد میدیدیم باز هم اینجوری اظهار نظر میکنی؟
بی شک اگر دکتر روح الامینی و پیگیریهای او نبود اصلا این حادثه اتفاق نیافتاده بود . درود و سلام خدا بر او و فرزند شهیدش ( که بقول دادستان جزو ارازل و اوباش بود و بفرموده آن یکی خس و خاشاکی بیش نبود.)
شهید یعنی کسی که در راه خدا و برای دفاع از دین حق کشته شود این افراد شاید مورد ظلم قرار گرفته باشند و مظلوم باشند ولی قطعا شهید نیستند
تشکر از تلاشگران جبهه عدل و عدالت
اجرتان با خدا . بالاخره اینها که در کهریزک کشته شدند درست بود یا نبود؟ اینها اغتشاشگر و فتنه گر بودند؟ چرا اول تکذیب شد بعد تایید شد؟ آنها که تکذیب کردند الان هنوز بر کار خود هستند یا نیستند؟ ما که خودمون بسیجی هستیم پاک قاطی کردیم که موضوع چیست؟
نکنه در اوین و کرج و عشرت اباد هم از این خبرها باشد. ترا به خدا دقت شود جاهای دیگه از این ابرو ریزی ها نشه و این همه زحمت و ایثار شهدای ما مثل باکری و همت و سایرین به هدر نره......... ما ار مسولین انتظار صداقت داریم
انتظار ما به دادگاه كشيدن مهره اصلي بود كه نشد. متاسفانه این ماجرا اولین ماجرایی نیست که عاملین اصلی آن به راحتی شانه خالی میکنند . از خدا میخواهم عاملین اصلی در همین دنیا به مجازات خود برسند.
از عمل روح بخش و انسانی شما آقای روح الامینی بسیار خرسندم. خدا توفیقتان دهد.
عامل اصلي اين جنايت موسوي و كروبي و خاتمي ميباشند وبس
در جواب اون عزیزی که گفته "خدا وکیلی رو به ..."
1- چطور مطمئن شدی اینهایی که کشته شدند با جان و مال مردم بازی کردند
2- چطور مطمئن شویم فردا هر ماموری به بهانه با جان و مال مردم بازی کردن به خود جرات انجام هر کاری را ندهد
3- چطور بفهمیم که کسانی که احتمالا با جان و مال مردم بازی کردند اول بایستی تفهیم اتهام شوند بعد محاکمه در حضور وکیل مدافع و ...
4- چطور بفهمی که همه مثل شما نمی تونند جلوی بچه شون رو بگیرند و این کار رو سپردن به مسئولین تا با اجرای قانون البته اجرای صحیح قانون و صد البته اجرای صحیح قانون منبعث از مکتب والای اسلامی به فرزندان میهن به باورانند همه امور منبعث از ذات قانون است و خس و خاشاکی در میان نیست
5- راستی چطور شد بحث ناموسی را قاطی بحث مردمداری کردی
6- و چطور شد نفهمیدی کسی که فرد یا افرادی را می کشد جانی می شود
آيا مهره اصلي به سزاي عمل خود خواهد رسيد
من واقعا در عجبم که این اتفاق اگر برا یه آدم ضعیف و در سطح پایین جامعه افتاده بود هم این آقایان اینقدر اصرار بر دفاع از حق و حقوق مردم داشتند یا نه 60 سال طول میکشید تا ثابت بشه کی مقصره؟!!!!
پشت همه این پیگیری ها شخص آقای روح الامینی هست که خودتون جایگاهشو میدونید... دیگه فکر نکنم نیازی باشه بیشتر توضیح بدم..
از تابناک میخام این نظر رو حتما درج کنه.. ممنون
پس كي اونايي كه اون همه بسيجيي رو كشتن محاكمه ميشن سران فتنه كي محاكمه ميشن اونايي كه به پول خودشونو فروختن با صداقت مردم بازي كردن مگه اون بسيجيا پدرو مادر نداشتن مگه ادم نبودن از لحاظ روشن فكر ها اينا ادم نبودن بله بله داغ فرزند سخته خيلي سخت !!!!!!!!!!!
اگر خانواده های قربانیان متعهد نبودند خداوکیلی چه فرقی در اصل حنایت کهریزک می کرد؟
خیلی بی شرفید اینقدر بی شرف هستید که اسم اینا رو شهید می ذارین اما اون بچه بسیجیایی که بی سر و صدا کشته شدن رو حتی نامی از اونها نمی برید. کسانی رو که علیه نظام و رهبری فعالیت می کنند شهید هستند؟از صمیم قلب می گویم خدا سزایتان را بدهد!
می دونم که چاپ نمی کنی. به علی قسمتون میدم اینقدر به این وطن فروش ها شهید نگید. راه شهدا رو لجن مال نکنید. اشک ما فرزندان شهدا رو در نیارید. اشک همسر های شهدا رو در نیارید. نذارید به راه پدر های شهیدمون شک کنیم. (فرزند شهید)
خوش به حال بعضی ها که حتی وقتی دادگاه حکم آنها را هم می دهد باز اسم آنها اعلام نمی شود اما در مقابل دادگاه بعضی تشکیل نشده صدا و سیما و بقیه رسانه ها اسامی را اعلام میکنند. اما خب از قول ما به این آقایان خوش به حال! بگویید که روز قیامت در بر همین پاشنه نمی چرخد!
م....تا کی می تونه فرارکنه و یه روز باد تاوان جنایتش رو بده(نقطه چن گذاشتم که سانسور نکنی)
جالبه بعضی از افرادی که نظراتشون رو میخوانیم و ادعای طرفداری از نظام و ولایت دارند اما ظاهرا حتی زحمت گوش دادن به فرمایشات رهبری را هم به خودشون نمیدن و حرفها و نظراتشون با نظر و منش رهبر متفاوته من نمی دونم الگوی این افراد کی هستند ؟؟
امیدوارم کسانی که با بی تقوایی برخی نظرات فوق رو نوشتند، نبخشه و داغ عزیزانشون رو به دلشون بذاره. معلومه که اینا شهیدن. نکنه قاضی!!! مرتضوی خیلی هم کار خوب و دین دارانه ای کرده که دستور قتل صادر فرموده!!!!!!!!!!!!!!!! تو رو خدا مراقب اظهار نظراتون باشین. قیامتی هم هست...............................................
خدا روح فرزندانتان را رحمت کند، و شما هم با بزرگواری خودتان موجب آرامش روحشان خواهید شد انشا‌الله
باسمه تعالی
ما همه باید مطیع فرمایشات حضرت آقا باشیم گفتند در خصوص مسائل کهریزک بررسی صورت و با افراد متخلف برخورد شود واین نشان یک رهبر اسلامی می باشد ما همه به فدای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر عزیزمان
فرزند یک شهید و از دانشجویان نخبه شاهد
همین کسی که نظر اول را نوشته نشان از خدا بی خبری ایشان است از خدا بترسید و روز رستاخیز فرا میرسد پس به باطل تکیه نکنید و از ظالم حمایت نکنید
قابل توجه کسي که ميگه : بچه هاشو ن هر آتيشي دلشون ميخواست سوزوندن، امام رض ميفرمود اگه يک محکوم به اعدام رو شما يک سيلي بزني شما بايد قصاص بشي . عدالت اينه که هر جرم و تخلفي مجازاتش متناسب با خودش باشه نه بيشتر . جوونايي که فريب خوردن و اومدن تو خيابون و سرو صدا کردن يا فقط سکوت کردن و دستگير شدند ،‌ حکمشون اين بود که بدون محاکمه تو زندان نمور زير شکنجه کشته بشند ؟؟ شما اگه به اين حکم راضي هستي بنا بر فرمايش معصومين در جرم کساني که اين جنايت رو مرتکب شدند شريک هستي چرا که من رضي بعمل قوم فهو منهم . کارشون اشتباه بوده ،‌ بايد با اين وضعيت کشته ميشدند ؟
اينم براي دل تابناک که داره فحش ميخوره .
منتظر محاکمه ی موسوی و کروبی بعد از محاکمه ی آمرین حوادث کهریزک هستیم
ظاهرا چند تا اظهارنظر و كامنت از طرف آمران و جانيان كهريزك هم در بين كامنتها وجود دارد.....والله...رو را برم!!! با اين جنايتي كه مرتكب شده اند و گندي كه بالا آورده اند هنوز هم دارن از كارشون دفاع ميكنند.
خدای تبارک دادستان و مدعی العام است.
حقشون بود اون دو نفر رو هم اعدام کنند تا این ماموران نیرو انتظامی یکم ادب یاد بگیرند.
یه دفعه پیغام گذاشتم و شما احالی کثیف تابناک پخش نکردین تو اون پیشبینی کرده بودم که همون اتفاق سعید عسگر اینجا هم میوفته حالا بقیشو هم ماسمالی میکنن میره پیه کارش فقط زندانایه سیاسی میمونن و چند خانواده داغدار
خدا عزیزشونو ازشون بگیره تا شاید درک کنن چه کردن
درود بر خانواده این شهدا که دو خانواده ی دیگه که اونا هم مثل ما همیشه ی تاریخ مظلوم بوده اند را داغدار نکردند و شجاعانه به دنبال مجازات امرین جنایت که همیشه تاریخ فارغ از هر عنوانی ظالم بوده اند را خواستارند.
بسمه تعالی
سلام علیکم
اولاً از فوت این سه عزیز واقعاً متاسف و متاثرم و به خونواده هاشون تسلیت می گم . ثالثاً نمی دونم مجازات مقصر اصلی این ماجرا که قطعاً همان سران فتنه 88 بود چرا اینقدر به تاخیر افتاده ، اگر قرار بر این است که مجازات عاملین اصلی انجام شود باید دانست که عامل اصلی همان میر حسین موسوی و کروبی می باشند که متاسفانه خانواده این سه عزیز مقصر ان را در کجا می یابند نمی دانم ؟
* مطلب دیگر اینکه مگر شورای امنیت و ناجا اعلام نکرده بودند که با هرگونه تجمع و تحصن و اجتماعی شدیداً برخورد خواهد شد ، پس چرا والدین ایشان جلوی فرزندان خود را نگرفتند که این حوادث تلخ بوجود نیاید که حالا چراغ سبز رسانه های بیگانه شده اند و هی دم از خونخواهی می زنند .
آری اگر بدنبال مقصرین اصلی این ماجرا هستید سراغ سران فتنه بروید و خونخواهی فرزندان خود را از ایشان طلب کنید که بر طبل تقلب زدند و این خوادث رقم خورد . در ضمن در تجمعات و زد و خورد های اینچنینی که حلوا خیر نمی کنند .
والسلام
تابناکی ها اگر واقعاً بر عدالت در انعککاس اخبار تکیه دارید مطلب بنده را منعکس کنید .
بادرود بر خانواده ی این سه بزرگوار
آقا یا خانومی که کامنت گذاشتی از ایراد تربیتی نوشتی کامنت خودتو بخونی می فهمی کی تربیت نداره
نه تنها محاکمه نکردن بلکه پست بالاتری هم گرفت. عجب کشور باحالی داریم
تابناک این جواب را منعکس کن :
1-اولا هرچه بگنند نمکش میزنند وای به روزی که بگردد نمک (پلیس درتمام دنیا مسئول برقراری نظم و آرامش می باشد )
2- آیا برخورد با چند جوان تویی که تابناک را خائن میدانی ای مسلمان که نمیدانم بهت چی بگویم آیا آنها کفار بودند یا جانی بالفطره یا قاچاقچی آیا باید با انها این برخورد میشد ..
برای آن مامورین خاطی میتوان گفت :شما عین نظام بودید که بر اسیران کیفرخواست دادید ,خود حکم صادر کردیدو سپس حکم را اجرا نمودید.خداوندا این خوارج زمانه را شعور عطا فرما
عدل اساس حكومت است
از خانواده شهدا کهریزک متشکریم.صبر پیشه کنید که خداوند با صابرین است.تا عوامل اصلی که نقش افرینی در این فجایاع داشتن به سزای عمل خویش برسند مردم بیدار و هشیار هستند و می دانند که حکم اعدام برای افسران نیروی انتظامی نمی تواند مرهمی بر زخم خانواده شهدا باشد.
مجازات آمران تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی را خفه میکند
انشاالله امرین اصلی وفتنه جویان دستشان برای همه ملت رو شود
باتشکر از عفوی که این سه خانواده داغ دیده انجام دادند اجروصبرتان با خدا
برام واقعا جالبه که هنوز هستند آدمایی که میگن هرکی تو کهریزک مرده حقش بوده!
ما ایرانی ها هیچوقت نتونستیم میانه رو باشیم و اگه جناح مورد علاقمون اشتباهی کرد قبول کنیم.
واقعا خوشحالم که با تصمیم منطقی این خانواده های داغدیده راه برای بسته شدن عاملین اصلی جنایات کهریزک بسته شد.
انا الله مع الصابرین
بعضي دوستان طوري كامنت گذاشتند كه انگار نه انگار جان چند جوان گرفته شده است.اينها فقط وقتي مي توانند درست قضاوت كنند كه فرزندخودشان حتي فقط يك سيلي خورده باشد در هر صورت اولياءدم خودشان مي دانند از چه كساني خونخواهي كنند ودر همه ي قوانين مقصرين قتل شامل آمرين يا عاملين آنها هستند نه كساني كه معترض بوده يا به قولي باعث اعتراض شده اند كه اعتراض در همه جاي دنيا جزءحقوق شهروندي محسوب مي شود.در هرصورت حتي اگر امنيت مملكت هم خدشه دارشده باشد جزاي آن قتل بي محاكمه آن هم با آن وضعيت اسف ناك استخوان هاي خرد ودر هم شكسه نبوده.اميدوارم آمرين به جزاي ستمشان برسند.
راستي تكليف بسيجي هاي مظلومي كه فتنه گران در شورشهاي خود با بدترين وضع شهيدشان كردند چه مي شود .
عفو از طرف اولیای دم یکی از بزرگترین ثواب را نصیب خانواده داغ دیده گان خواهد کرد من اقای روح الامینی را سالهای سال می شناسم و جز این هم تواقعی از ایشان نمی رود ما منتظر عدالت در مورد عامران اصلی هستیم
حالا كه انقدر دنبال مجازات آمرين هستيد دنبال مجازات عاملين هم باشيد
همانا آنان که به ظاهر امر توجه می کنند جز عده ای زود باور و زود جوش نیستند.هستند کسانی که تاریخ را بازگو کنند.
وای بر کسانی که با تحریک احساسات و غرور این جوانان قصد داشتند به اهداف ناپاک سیاسی خودشون برسند.
اون کسی که گفته اینها چه رویی دارند باید به ایشان گفت تو چه رویی داری که این حرفها را می زنی . به امثال شما نمی توان اسم انسان گذاشت. نفهم مردم بچه هایشان را زیر لگد یک مشت آدم عوضی از دست داده اند. یک لحظه خودت را به جای آنها بگذار.
آفرین قشنگترین کاری که میشد کرد و بهترین جوابی که میشد داد
مردم همه چیز را می دانند .مهره اصلی که آزاد است و هر روز پست جدید میگیرد.
تابناک درنظر خواهی مستقل وآزاد نیست وتنها منعکس کننده نظرات گروه فشار است که هرکاری دلشان خواست کردند وبعد با مظلوم نمائی ومعرفی کردن دومهره پائین قصد فیصله دادن به ننگ بوجود آمده رادارند ، خداوند از سر تقصیراتتان بگذرد که چه برسر این ملت مظلوم آوردید تنها به جرم مطالبه حقی که درقانون اساسی محترم شمرده شد ولی والیان امر وتمامت خواهان تمایلی به رعایت آن ندارند ونمی دانند که مشروعیت خود را از همین قانونی دارند که مانع اجرای دیگر اصول آن هستند . به دلایل پیش گفته به نظر نمی رسه که پخش کنی.
واقعا براي اين آقا كه معلوم نيست خودش چه كاره است مقايسه ميكند با مزاحم ناموسي واقعا از اين آدم شيطان صفت متاسف ميشويم كه حتما خودش هم درنقش كهريزك نقش داشته چون اينقدر اعصاباني شده است نميداند رهبر عزيز ومهربان اين پدرامت دستور قاطع داده كه اين جنايت بررسي كنند . مرگ براين آدمهاي كثيف وشيطان پرست . واقعا ازشما تابناكيها ميخواهم نظرمن درج كنيد اگرنكنيد ميدانم شما هم حق نيستيد حال خودتان ميدانيد
اگه اون قدر شرف نداری که مظلومیت این جوونای مسلمون شیعه رو درک کنی پس حداقل زبون به دندون بگیر و نمک رو زخم خونواده هاشون نپاش
میدونم که این رو نمیذارید ولی حداقل خدتون میخونیدش.
پس به وجود اورندگان اصلی اغتشاشات یعنی سران فتنه چی میشن؟
اگه مجرمن چرا هیچ اقدامی برای دستگیریشون نمیشه اگه بی گناهن چرا همه به اسم سران فتنه از این دو یاد میکنن؟
متاسفانه اینجور که پیداست اصلا قرار نیست این دو نفر به پای میز محاکمه کشیده بشن
"تف به روت بياد تابناك"
اين همان ادبيات چاله ميداني است كه وقتي با قدرت قاضي مر... همراه شد از درونش جنازه فرزندان ملت بيرون مي آيد. واقعا" براي اين ميزان از ادب و شعور اجتماعي جز تأسف عميق و سر تكان دادن ديگر چه مي شود كرد؟؟
ما جوانان ایرانی دعا می کنیم که خون فرزندانتان پایمال نشود و آمرین قتل فرزندانتان هر چه زودتر قصاص شوند. بی صبرانه منتظر خبر مجازات قضات قانون شکن هستیم. خداوند پشتیبانتان باشد که او قدرتمندتر از هر موجودیست.
بعضی از کامنت گذارنده ها لازمه که فرزندانشان یه برادرشون رو چند روزی مهمون کهریزک کنن تا بفهمن اونجا چه خبر بوده
تا بعد نیان اینجا از آمرین جنایت ها حمایت کنن
رهبر جدّاً تدبیر کردن که کهریزک رو بستن، وگرنه خدا می‌دونه این قاتل تا کی‌ اونجا جوونا رو شکنجه میداد و میکشت!
روی صحبتم با اون کسانیه که از اتلاق صفت شهید بر این عزیزان ناراحتند: خیلی طول می کشه تا بفهمید شهید کیه... اونا هم نیازی به این القاب ندارند. جایگاهشون پیش خداوند محفوظه. فکر نکنید هر کی اسمش تو لیست بنیاد شهید بود، شهیده و بالعکس...
از سایت تابناک هم انتقاد دارم، چون نظرای منو منتشر نمی کنه. دارم به سیستم تایید نظراتتون شک می کنم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی