بازدید 4585
۱

مخالفت پادشاه اردن با جداسازی کرانه باختری از غزه

پادشاه اردن درباره طرح جداسازی کرانه باختری از نوار غزه هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 04 March 2024

 

به گزارش تابناک، ایلنا به نقل از روزنامه الرای نوشت: «عبدالله دوم»، پادشاه اردن با تاکید بر لزوم انجام تلاش های حداکثری به منظور دستیابی به آتش بس فوری و دائم در غزه و حفاظت از غیر نظامیان تصریح کرد که کشورش به تلاش برای متوقف کردن جنگ و فراهم کردن کمک های بشردوستانه، امدادی و پزشکی از طریق زمین و هوا به نوار غزه ادامه خواهد داد.

طبق این گزارش، ملک عبدالله در دیدار با «ایمن عوده» رئیس لیست مشترک عربی،‌در کنست رژیم صهیونیستی و  «احمد الطیب» و «یوسف العطاونه» دو تن دیگر از نمایندگان کنست نسبت به خطرهای ادامه جنگ در غزه و تشدید تنش ها در کرانه  باختری و قدس هشدار داد و گفت که اقدامات منجر به گسترش دامنه درگیری ها خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم توقف تجاوزها و اقدامات  یک جانبه رژیم صهیونیستی در قدس و مسجد الاقصی و همچنین ضرورت همکاری با همه طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید کرد و درباره پیامدهای اقدامات خشونت با شهرک نشینان افراطی علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد.

پادشاه اردن در ادامه بر مخالفت کشورش با هرگونه تلاش برای جداسازی کرانه باختری از  نوار غزه که امتداد کشور مستقل فلسطینی به شمار می‌آیند و همچنین کوچ اجباری مردم فلسطین تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
چه طوفانی شد حمله حماس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار