بازدید 5914
۶
بسته ویدیویی «تابناک»

شیوه کتابخوانی بیل گیتس از زبان خودش / حرف‌های پزشک ایرانی که در هلند درخشید / سه کلمه تکان دهنده مادر شهید دفاع مقدس / راز ارزانی خودروی دست دوم در توسعه یافته‌ها

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 03 March 2024

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

شیوه کتابخوانی بیل گیتس از زبان خودش

 

بیل گیتس، غول تکنولوژی هر سال تعداد بالایی کتاب ‌می‌خواند و تعداد قابل توجهی فیلم می‌بیند و شماری از آنها را معرفی می‌کند. او اما چند ساعت در روز کتاب می‌خواند و شیوه کتابخوانی او چگونه است؟ پاسخ این پرسش‌ها را از زبان گیتس می‌بینید و می‌شنوید. 

 

 

حرف‌های پزشک ایرانی که در هلند درخشید

 

پروفسور مریم رزاقی آذر نفر اول پزشکی غدد کودکان جهان، زن ایرانیِ معتقد به قرآن، حجاب، حساس به هویت ملی و مشوق دانشجویان به ماندن در وطن است. حرف‌های او را می‌بینید و می‌شنوید. 

 

سه کلمه تکان دهنده مادر شهید دفاع مقدس

 

یکی از فیلم‌های صدثانیه‌ای درباره مادر یک شهید منتشر شده که از او خواسته می‌شود، روایت شهادت فرزندش و آنچه بر او گذشته را بگوید. او در برابر اصرار سه کلمه تکان دهنده بیان می‌کند. این ویدیو را می‌بینید. 

 

راز ارزانی خودروی دست دوم در توسعه یافته‌ها

 

در کشورهای توسعه یافته، خودرو نه به عنوان یک کالای سرمایه‌ای، بلکه به عنوان یک کالای مصرفی مورد توجه قرار می‌گیرد و خودروی دست دوم به شدت ارزان است. در این ویدیو به علت این ارزانی و اینکه چرا در ایران اوضاع این طور نیست، پاسخ داده می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
شهیدا رفتن تا این روز هارو نبینن . نبینن ملت و کشوری که براش جنگیدن الان به چه روزی افتادند
اینکه خودرودست دوم درکشورهای دیگرارزان است که رازمهمی نیست که مخاطبین سرشان نشود شماوقتی کفش نومیخرید وازآن مدتهااستفاده میکنید کهنه وبی ارزش میشود درکشورهای توسعه یافته که رانت وفسادوتورم نیست یاکمتراست خودرو دست دوم بسیارارزان میشود ولی درکشورماکه تورم بیدادمیکند قیمت اتومبیل کهنه هم چنان‌ سربفلک میکشدکه خریدش درتوان هرکسی نیست ومضحک تروشایدتاسف بارتر انکه ماشین کهنه قراضه شماچندسال دیگربخاطرتورم شدیددرکشورمان بقول اداره مالیات ستانی لاکجری میشودوبایدبرای آنهم مالیاتی که درکشورهای توسعه یافته نمیدانند چگونه نوشته میشود بپردازید لطفاً اینگونه مقایسه هانفرمائید
ازاینکه ماپزشکان برتری دردنیاداریم و بدلائلی ازوجودشان درکشورمحرومیم شکی نیست وجای بحث نداردازاینکه پزشکان برترودانشمتدان برجسته دنیا به تعلیمات قران دانسته وندانسته معتقدندبازهم شکی نیست مامسلمانها کمترمتوجه معجزات ویادانشی که درکلام الله مجید هست میشویم تادانشمندان یکی دومثال ساده عرض میشود وتوخودحدیث مفصل بخوان ازآن مجمل مثلا شرب مشروبات الکلی راحرام دانسته امروزه بعد ازچهارده قرن دانشمندان متوجه مضرات آن شده اند ونیزخوردن گوشت حیوانات حلال گوشت وحرام گوشت وتادلتان بخواهدمثالهای علمی پزشکی دیگرکه درقران هست ازنظراجتماعی هم دستورات قران کریم چون منع دروغ احترام بحق الناس نخوردن ربا وبسیاری دیگرکه جای ذکرش نیست همین چندموردآخررا چون کمتردروغ گفتن کمتررباخوردن رادرکشورهای پیشرفته مقایسه کنیدباجاهای دیگرمادریائی ازگرانبهاترین هاراخدواندبرایمان نازل کرده ولی اغلب راه رابیراهه میرویم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
من شنیدم شراب از ابتدای ظهور اسلام حرام نبوده و بعد از مدتی حکم حرمت اون ازطرف خداوند نازل شده ضمن اینکه در سایر ادیان ابراهیمی نیز حکمی اینچنینی وجود نداره. نطر شما چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
همین مواد قندی رو هم خوردنش حرام کنن که کلی ضرر داره و باعث بیماری میشه
خنده دار و البته دردناک است در کشوری که ماشین را به 10 برابر قیمت کشورهای همسایه به مردمش قالب میکند اداره ای عریض و طویل با ان همه دبدبه و کبکبه و خرج و مخارج ،به نام تعزیرات وجود دارد که به گرانفروشی احتمالی بقالان رسیدگی می کند تا شاید پفک را 1000 تومان گران نفروشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست