بازدید 38921

اعلام نتایج نخستین حراج سکه طلا/ اختلاف ۶۰۰ هزار تومانی ربع سکه‌های حراجی با کف بازار/ چه تعداد ثبت سفارش تایید شد؟ / حراج بعدی چه روزی است؟

متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی نام نویسی کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.
کد خبر: ۱۲۲۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 03 March 2024

اعلام نتایج نخستین حراج سکه طلا/ اختلاف ۶۰۰ هزار تومانی ربع سکه‌های حراجی با کف بازار/ چه تعداد ثبت سفارش تایید شد؟ / حراج بعدی چه روزی است؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر اساس اعلام مرکز مبادله ایران امروز (۱۳ اسفندماه) نخستین مرحله از حراج سکه‌های طلا برگزار شد. حراجی که با توجه به روند افزایشی قیمت انواع سکه در بازار، به جهت تعدیل نرخ‌ها برگزار شده است.

پیش‌تر مرکز مبادله در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: "عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه مربوطه در حراج مذکور شرکت کنند و سکه‌های عرضه شده در حراج روز ۱۳ اسفندماه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ضرب سال ۱۳۸۶ است و زمان عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام می‌شود. "

همچنین تاکید شده بود: متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی نام نویسی کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.

در نهایت امروز اولین حراج مذکور برگزار شد و نتایج آن به شرح زیر است:

از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد. بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد قیمت کشف شده در حراج امروز با توجه به قیمت ربع سکه در بازار آزاد تهران، اختلاف ۶۰۰ هزار تومانی دارد.

مرکز مبادله ایران در ادامه این خبر افزوده است: نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

با توجه به انجام معاملات براساس روش حراج، به متقاضیان توصیه می‌شود جهت ثبت قیمت در حراج‌های بعدی، به دستورالعمل‌های مربوطه که در مرکز مبادله ایران اطلاع رسانی شده مراجعه کرده و فرآیند ثبت پیشنهاد قیمت را به دقت انجام دهند.

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. توجه داشته باشید که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می‌شود.

حراج بعدی چه روزی است؟

مرکز مبادله ایران اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

متقاضیانی که در حراج اول امکان ثبت نام و احراز هویت نداشته اند یا کسانی که در حراج نخست برنده نشده اند می‌توانند در حراج دوم شرکت کنند.

ضمنا به اطلاع می‌رساند، متقاضیانی که واریز وجه در سامانه را انجام داده اند می‌توانند با همین وجه واریزی در کیف پول خود اقدام به شرکت در حراج دوم کنند.

آگهی حراج دوم که شامل نوع سکه‌ها و شرایط شرکت در حراج است طی ساعات آتی به استحضار مردم خواهد رسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴۰
پس این نشون میده این غرب زده ها قیمت دلارو بالا میبرن هر وقت پول جمع آوری میشه به دلیلی قیمت دلار مهار و کاهشی میشه این نشون این میده همینا دلیل گرانی دلارن که با هر قیمتی حاضرن یک واحد از پول یانکی هارو خریداری کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
تنها دستاوردی که انگار دولت داشته اختراع انواع اصطلاحات جدید بوده قبلا فقط ی دشمن داشتیم ، الان غربگدا، منافق،البانی و... اره بابا همه چی تقصیر بقیست تو خوبی ، تو پاک و پرهیزگار و نمی‌دونم انقلابی
ذخایر ارز و دلار را تمام کردید حالا نوبت ذخلیر خزانه طلا هست
پاسخ ها
داداشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
میگه سکه سال 1386 هستش! یعنی ذخیره دارن. معادن طلا دارن تولید میکنن!!!
انگار اعلام نتایج المپیاد ریاضیه !
نکته جالب اینه با توجه به اینکه خود بانک مرکزی کف قیمتی نذاشته، یعنی اگر شرکت کننده ها در مزایده مثلا قیمت 2 میلیون هم می گذاشتند، بانک مرکزی مجبور بود سکه ها را بدهد، ولی ملت همیشه در صحنه ترجیح دادند که کف قیمت یازده و نیم میلیونی رو بابب سکه ها بگذارند یعنی با قیمت فروش خودشان به طلا فروش ها !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کافیه همون بانک مرکزی یدونه اکانت بسازه و قیمت ۱۱.۵ میلیون بزاره نیازی نیست مردم بزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کف قیمت تعیین شده بود ، اطلاعات غلط نده
خیلی از کوبایبهای مقیم کانادا در سفر به کوبا گوشت و برنج و سایر محصولات این چنینی برای خانواده های خود بار چمدان می کنند چون دولت جزیره کوبا توانسته سالها با بزن و بکوب ارزش پول کوبا را دستوری حفظ کند ولی گوشت و برنج و مواد غذایی و ... به بالاتریندر دنیا البته بعد از ایران! خودمان رسیده.
نمی شه قیمت گوشت و برنج و... در ایران گرانتر از همه گشورهای همسایه و حتی دنیا باشد و انوقت قاچاق ان به ایران شکل نگیرد و قاچاق ان نیاز به دلار دارد یعنی افزایش قیمت دلار و زلا و ارزهای بسبار معتبر بین المللی مانند روبل!
یعنی اقای فرزاین ۱۰ میلیارد تومن معادل ارزش یک اپارتمان دوحوابه با دو بسته چای دبش نقدینگی را جمع کرد. با توجه به این مقدار نقدینگی جمع شده و نتایج درخشان مشارکت در انتخابات قیمت سکه و دلار به ۸ میلیون تومن و ۸ هزار تومن و فیمت خانه به ۴۰ میلیون تومن تا شب عید ریزش! خواهد کرد
۱۲ هزار نفر ثبت نام کردند ۱۲۰۰ نفر برنده شدند یعنی میزان مشارکت و ثبت کد ملی و جایزه ششصد هزار تومنی حضور ده درصد بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
غربگدا تازه اول بدبختیته تا یاد بگیری با
دشمت همراهی نکنی سکه زیر قیمتم میخواهی؟
اگه میدونستم عرضه کننده کف قیمت گذاشته عمراً شرکت میکردم ... حالا ماشالله، برای خودتون اسفند دود کنید، با فروش هزار نا سکه بازار رو کنترل کردین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
هزار تا ربع سکه
از چای دبش چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
پروندش رفت پهلوی فولاد مباركه در بايگاني
مثل انتخاباتشون فقط آمار سازی
سایتش کاملا از کار افتاده بود
من خودم با کامپیترای مختلف و اینترنتای متفاوت ، تو چند اکانت لحظه به لحظه رفرش میکردم اما سایتش کار نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
تو وطن فروش اصلا نمیتونستی بخری! کدهای ملی شماها که به دشمن لبیک گفتید فعلا یه کوچولو ستاره دار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
خبر پاسخ دهندۀ 9/28 واقعیت داره؟؟ شفاف سازی لطفا. .
غیر وکیوم رو با قیمت بازار یکی دادن دست خلایق؟ البته خلایق هر چه لایق! آدمهای طمعکاری که در سقف قیمت طلا به کاهدون زده و رفتند سکه بدون تاریخ بدون وکیوم خریدند به طمع حفظ ارزش پولشون بدون فکر و اندیشه!!! البته بزودی مالیاتی هم خواهند داد و عده ای هم دچاز قطع یارانه بدلیل مایه دار شناخته شدن و گردش حساب! دنیای عجیبی شده
دولت به دنبال کسب در امد برای جیبش است نه به دنبال تعدیل قیمت ها در بازار، واقعاً جای تاسف است این چه روزگاری برای ما درست شده است؟!
هزار تا سکه، جک نیست واقعاً ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
ربع سکه
کاسبی جدیدی بانک . عرضه سکه با قیمت بازار سیاه خودبانک ودولت مافیای فساد هستند که بلای جان ایران وملت شده اند.متایفانه .این شرایط تنها برای آن دسته از کسانی ایده آل هست که با سیستم مافیا همراه وهم خور هستند پلیس از نود درصد مردم باید تاوان این بناهای فساد را پرداخت کنند متاسفانه .
بعد انتخابات قیمت دلار رفت بالا
دولت محرومان از هر روشی شده در حال پر کردن چاه کسر بودجه است،طنز تلخ ماجرا اینجاس که دولت باعث بوجود آمدن شرایط رکورد تورمی است،اما با روشهای این شکلی ژست حمایت از محرومان را میگیرد
آقای فرزین مگه نگفته بودی روزی 20 هزار تا سکه ضرب می کنی. چرا توی حراج فقط 1100 تا سکه فروختی؟
اعتمادی که از دست می ره دیگه برنمی گرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
ربع سکه
جالبه نه!!! خودشون میگن حباب سکه رو قبول ندارن خودشون هم با حباب می فروسن!
به جای اینکه از راه درست و علمی، تورم را کاهش دهند و ارزش پول ملی را افزایش دهند از راه های غیر عقلانی مانند فروش ارز و طلا و سایر املاک دولتی می خواهند با جمع آوری پول در دسترس مردم ، تورم را کاهش دهند که این کار در کوتاه مدت جواب می دهد ولی در دراز مدت تورم قابل برگشت خواهد بود.
در سامانه خرید سکه برای کسانی که برنده نشده اند چرا گزینه استرداد وجه فعال نشده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
نه سایتشون بالا میاد که سکه بخریم نه پولو پس میدن
نتیجه عدم مدیریت و تخصص مسولین تورم و گرانی هرروز است .
در بورس بالای 3 تا 4 هزار سکه تمام خرید فروش میشه، چرا سر کار گذاشتید مردم را، اسمش حراج نیست وقتی مشخص نیست چه تعداد که قرار به مردم بدند> این کار تقلبه و کلاه سر مردم پذاشتند، پول اونهای هم که نتوستند بلوکه شده و فعلا معلوم نیست کی پس بدند
معنی جدید حراج رو با حراج سکه متوجه شدیم واژه ها چه راحت تغییر میدن!
سایت مبادلات طلا و ارز
پول اشخاصی مثل بنده که موفق به شرکت در حراج ربع سکه نشدند را برنمی گردونه
پار 24ساعت قبل تا کنون گزینه استرداد وجه را فعال نمی کند و می گن باگ نرم افزاری داریم .
پول هارا پس نمی دن
اون از سامانه که اصلا تو زمان عرضه باز نمیشد،
پول مردم را چرا بلوکه کردید.
اگر سامانه مشکل داره،چرا برای واریز همین الان خیلی راحت،پول واریز میشه،ولی برای استرداد وجه ، استرداد غیر فعال هست.
واقعا جای تاسف داره
زمان واریز وجه سایت باگ نداشت و درست بود...سریع واریز کنید
ولی الان برای استرداد وجه باگ داره و پولمونو پس نمیدن
بابا با هزارتا بدبختی یه پولی درمیاریم با کلمه حراج گول میخوریم و الان همونم پس نمیدن
ای خدا
به اندازه چندتا طلا فروش هم سکه رو عرضه نکردند استرداد پولها هم که انجام نمیشه عجب بانک مرکزی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی