بازدید 3562

انتقاد از عدم حضور سلایق مختلف در انتخابات

یک فعال سیاسی گفت: متاسفانه افرادی فاقد شناسنامه درست سیاسی در کشور بازیگر و بازیگردان و قاضی و شاکی ما شدند و ما شاهد آن هستیم که در ماجرای رد صلاحیت آقای لاریجانی، شخص رهبر انقلاب این اقدام را ظلم خواندند اما دسته خالص ساز حاکم باز هم از تصمیم خود برنگشت و قطعا این رویه منجر به کاهش مشارکت مردم و ضربه به کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 01 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا،  بهروز نعمتی (نماینده اسبق مردم اسدآباد، نایب رییس مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح طلب) با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی در اظهارنظری در پاسخ به برخی چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت درباره افزایش رقابت و مشارکت در این دوره از انتخابات، به انتقاد از دیدگاه‌های این چهره‌ها پرداخت.

این فعال سیاسی گفت: تعدد و تکثر کاندیداها در این دوره به نسبت دوره قبل حاکی از افزایش رقابت نیست. زیرا رقابت در اثر تفاوت و اختلاف سلیقه بین افراد شرکت کننده ایجاد می‌شود که شاهد آن نیستیم.

نعمتی با انتقاد از رویه حاکم بر تایید صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی گفت: متاسفانه افرادی فاقد شناسنامه درست سیاسی در کشور بازیگر و بازیگردان و قاضی و شاکی ما شدند و ما شاهد آن هستیم که در ماجرای رد صلاحیت آقای لاریجانی، شخص رهبر انقلاب این اقدام را ظلم خواندند اما دسته خالص ساز حاکم باز هم از تصمیم خود برنگشت و قطعا این رویه منجر به کاهش مشارکت مردم و ضربه به کشور خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار