بازدید 3876

حادثه تلخ در سریال سلمان فارسی

کد خبر: ۱۲۲۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 29 February 2024

فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

به گزارش ایسنا، احسان ناظم بکایی، روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» ضمن تایید این خبر درباره جزئیات حادثه توضیح داد: حوالی ظهر امروز پنجشنبه ـ ۱۰ اسفندماه ـ متاسفانه بر اثر فرو ریختن آوار که مربوط به پل ساخته شده در دکور بود، در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در منطقه شمال شاهرود دو نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.

به گفته وی هر شش نفر آسیب دیده در این حادثه، هنرور بوده اند و افراد مصدوم که به چهار تن می رسند به بیمارستانی در شاهرود منتقل شده و تحت درمان هستند.

بر اساس این گزارش، حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» در دی ماه امسال در گفت وگویی با ایسنا اعلام کرده بود که گروه سازنده سریال تا پایان زمستان ۱۴۰۲ در شاهرود خواهند ماند تا از فضای زمستانی منطقه برای پیشرفت صحنه‌های متنوع داستان استفاده ببرند. او تاکید کرده بود: تمام بناهای ساخته شده برای سریال «سلمان فارسی» با پی‌ریزی مناسب، مواد و مصالح ماندگار ساخته شده تا به عنوان یادگاری ارزشمند برای آیندگان باقی بماند.

طاهری با ابراز امیدواری برای پایان فیلمبرداری فصل ایران باستان در عرض ۱۸ ماه آینده، گفت: طبق جمع‌بندی انجام شده با سازمان یک سال و نیم آینده، مشغول فیلمبرداری فصل ایران باستان خواهیم بود و سپس فیلمبرداری فصل پایانی یعنی حجار را آغاز خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست