بازدید 1942
۱

پزشک کاخ سفید وضعیت سلامتی بایدن را تأیید کرد

پزشک کاخ سفید پس از انجام آزمایش‌های سالانه جو بایدن اعلام کرد که رئیس جمهوری ۸۱ ساله آمریکا برای ادامه مسئولیت‌هایش آماده است.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 29 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، کوین اوکانر چهارشنبه شب در خلاصه‌ای از نتایج آزمایش‌های رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در سلامتی بایدن ایجاد نشده است، افزود: او برای ادامه وظایفش آمادگی دارد و همه مسئولیت‌هایش را بدون نیاز به معافیت یا مساعدت به طور کامل انجام می‌دهد.

بایدن چهارشنبه پس از انجام آزمایش‌هایش به خبرنگاران گفت، تفاوتی نسبت به سال قبل ایجاد نشده است. همه چیز خوب است.

معاینه فیزیکی امسال در حالی انجام شد که بایدن دموکرات و دونالد ترامپ 77 ساله جمهوریخواه رئیس جمهوری سابق برای رویارویی مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر (۱۵ آبان ۱۴۰۳) آماده می‌شوند. این ۲ نامزد یکدیگر را به زوال عقل ( دمانس ) متهم کرده‌اند.

پزشکان در معاینه جسمی سال گذشته بایدن که شامل برداشتن ضایعه‌ای از قفسه سینه بود، او را «سالم» و «مناسب برای انجام وظیفه» دانستند.

این در حالی است که پزشک سابق کاخ سفید پیشتر درباره سرعت اختلال شناختی بایدن هشدار داده و اعلام کرده بود که این امر آمریکا را با خطر بزرگی مواجه کرده است.

از سوی دیگر، «رابرت هور» بازپرس ویژه پیشتر گفته بود که رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‌تواند نقاط عطف مهم زندگی خود را به یاد بیاورد.

جو بایدن در سن ۸۱ سالگی رکورد سالخورده‌ترین رئیس جمهوری تاریخ ایالات متحده را در اختیار دارد. او پیشتر نیز در ۷۷ سالگی به عنوان مسن‌ترین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا وارد کاخ سفید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مغز بایدن اندازه یک گردکان میباشد و حرفهایی که میزند در اثر توهمات است......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست