بازدید 7340

از «ادامه واکنش‌ها به کاندیداتوری یک طنزپرداز» تا «انتقادات صریح پورمحمدی به نمایندگان مجلس»

6روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 23 February 2024

از «ادامه واکنش‌ها به کاندیداتوری یک طنزپرداز» تا «انتقادات صریح پورمحمدی به نمایندگان مجلس»

تابناک _ 6روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند. در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

 

 

ادامه واکنش‌ها به کاندیداتوری «ایرج ملکی»
عباس عبدی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حواشی تاییدصلاحیت و کاندیداتوری ایرج ملکی یکی از طنزپردازان فضای مجازی ، نوشت:چرا برخی نسبت به تایید صلاحیت یک طنزپرداز انتقاد دارند؟ اگر وی به مجلس برود و جدی کار کند به احتمال فراوان از اغلب نمایندگانی که ما می‌شناسیم آگاه‌تر و کم‌خطرتر است. اگر کار طنز خود را در آنجا ادامه دهد که به گَرد پای سایرین نخواهد رسید باز هم زیانش کمتر است.

 

 

اعلام حمایت جبهه پایداری از این لیست در انتخابات مجلس خبرگان 
جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حمایت کرد.

 

 

اگر مشارکت کم شود، ناامنی ایجاد می‌کند
امام جمعه مشهد گفت: دشمن از مشارکت کم مردم در انتخابات سو استفاده و این گونه عنوان می‌کند که نظام مورد تأیید مردم نیست و سپس دشمن دست به اقدامات مختلف از جمله ناامنی و دیگر اعمال خصمانه می‌زند.حجت الاسلام محمد باقر فرزانه،امام جمعه موقت مشهد ظهر جمعه در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اظهار کرد: انتخاب یک مجلس قوی یا ضعیف ۲ سرنوشت متفاوت را برای همه رقم خواهد زد از این رو رأی دادن برای سرنوشت کل ملت مهم است.

 

 

هشدارهای متفاوت امام جمعه اردبیل
آیت الله عاملی گفت: در خصوص معیارهای سلبی برای انتخاب نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر کسی را که دیدید خودش را به طور خاص به بنده منتسب می‌کند بدانید دروغگو است و به او رای ندهید اگر کسی با پول سراغ شما آمد حتما به او رای ندهید این اهانت بزرگ به شماست.

 

 

لیست امناء به نهایی‌شدن بسیار نزدیک است
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) با اعلام اینکه به لیست نهایی بسیار نزدیک شدیم، گفت: اکنون در حال تعیین تکلیف افرادی هستیم که در لیست‌های دیگری هم حضور دارند و اگر ظرف امروز و فردا این موضوع هم به نتیجه نهایی برسد لیست ما منتشر خواهد شد.سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات ائتلاف امنا برای اعلام لیست نهایی در تهران، اظهار کرد: برای ما در گزینش و اعلام کاندیداها، شاخص‌محوری به‌جای شخص‌محوری اهمیت دارد. یعنی یک نفر سرلیست نمی‌شود تا دیگران ذیل او تعریف شوند. در چنین روشی ممکن است به وزن اجتماعی‌، دیدگاه‌ها، تجربه‌ها و سابقه‌ افرادی که ذیل سرلیست تعریف می‌شوند، خیلی توجهی نشود.

 

 

لیست اعتدالی صدای ملت در مشهد منتشر شد
لیست ۵ نفره و اعتدالی صدای ملت در حوزه انتخابیه مشهد و کلات منتشر شد.علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به غیر از لیست ۳۰ نفره تهران، ما از جبهه صدای ملت اقدام به انتشار لیست‌هایی در برخی از شهرستان‌ها نیز کردیم.وی افزود: بر اساس نظرات معتمدین ما در مشهد، یک لیست ۵ نفره از نامزدهای انتخابات مجلس در این شهر به تایید جبهه رسید و تحت عنوان لیست صدای ملت در مشهد منتشر شد. این ۵ نامزد افراد معتدل و عقل‌گرایی اند و ملاک‌های ما برای انتخاب نامزد را داشتند.

دبیر جبهه صدای ملت اسامی نامزدهای مورد حمایت این جبهه در مشهد را بدین شرح اعلام کرد:

۱. حسین عباس‌زاده پهلوان  کد ۱۷۹۹
۲. معصومه ابراهیمی (ابراهیمیان)  کد ۱۱۲۴
۳. محمد کریمی  کد ۲۳۸۳
۴. علی علیزاده  کد ۱۸۵۳
۵. محمد افکاری  کد ۱۱۹۲

 

 

لیست ۵ نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات مجلس در مشهد
جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای اسامی نامزدهای مورد حمایت این جبهه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را اعلام کرد.

۱. محمد آصفی
۲. حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر
۳. سمیه سادات ابراهیمی
۴. سید جلیل رضوانی
۵. احسان عظیمی راد

 

 

آغاز به کار پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه خوزستان
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: این سازمان در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات و مقابله در برابر هجمه رسانه‌ای معاندین، پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه را راه‌اندازی کرد.سجاد بهمئی امروز چهارم اسفند ماه در جمع خبرنگاران، ظهار کرد: اهالی رسانه به عنوان سربازان خط مقدم و افسران جنگ روایت ها و تنویر افکار عمومی و در جهت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی نقش مهمی در شکل‌دهی صحیح اذهان مردم دارند.

 

 

مکالمه عجیب تاجگردون و یک دانشجو
ویدیویی از مکالمه عجیب تاجگردون و یک دانشجو که اخیرأ مورد توجه کاربران قرار گرفته را میبینید.

دانشجو: آقای تاجگردون شما به شفافیت آرای نمایندگان رای مثبت دادید یا منفی؟
تاجگردون: به تو چه!
دانشجو: من جدی پرسیدم آقای تاجگردون؛
تاجگردون: منم جدی جوابتو دادم!

 

 

توصیه‌ حاج‌علی‌اکبری به داوطلبان انتخابات
امام جمعه موقت تهران با اشاره به مدت زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات، گفت: کاندیداها مواجهه خردمندانه و اخلاقی را مد نظر قرار دهند و با پرهیز از دوقطبی سازی کاذب و با نمایش یک رقابت اخلاقی از تولید توقعات غیر منطقی، سیاه نمایی و زیر سئوال بردن دستاوردها دوری کنند.

 

 

باهنر: با هیچ نامزدی ائتلاف نمی‌کنم
محمدرضا باهنر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمان و راور ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: من انحصاری با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم و حق مردم کرمان نیز باوجود ثروت های عظیم، وضعیت کنونی نیست.

 

 

فرمانده سپاه: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم
سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

 

 

تحلیل ابطحی از ردصلاحیت روحانی
سیدمحمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با ایلنا، در تحلیل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: طبیعتا من هم مثل خیلی‌های دیگر ردصلاحیت آقای روحانی را ردصلاحیت سیاسی می‌دانم. در حقیقت برای حضور نداشتن آقای روحانی یک مدیریتی شکل گرفت. چون آقای روحانی با برنامه‌ای متفاوت آماده حضور بود.وی گفت: حالا ممکن است با آقای روحانی اختلاف‌نظرهای زیادی داشته باشم، اما آقای روحانی یک مدیر قدیمی در کشور بوده که خدایی ناکرده اگر بحرانی هم در کشور به وجود بیاید می‌توانست در مجلس خبرگان آن بحران را مهار کند.

 

 

وزیر کشور از مانور آمادگی انتخابات بازدید کرد
احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور از سومین مانور آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند بازدید کرد.سومین و آخرین مانور اجرای انتخابات با حضور بیش از سه هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، تمامی مراحل انتخابات مرور شد.این شعب به گونه‌ای انتخاب شده بودند که گویای جغرافیای کشور باشد تا فرایند یک رای‌گیری از احراز هویت تا اخذ رای، شمارش آرا و اعلام نتیجه به ستاد مرکزی انتخابات را عملیاتی سازد.

 

 

انتقادات صریح پورمحمدی به نمایندگان مجلس / یک دوره نیاز نیست هیچ کاری کنید!
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: اصلاً هیچ کدام از نمایندگان برنامه ننوشته‌اند، برای نمونه الان به نماینده‌ها بگویید چه برنامه‌ای دارید؟ اصلاً به گروه‌ها بگویید برنامه‌تان برای مجلس چیست؟ فقط چند شعار می‌دهند.یک گروه سیاسی باید حرف روشن و برنامه داشته باشد، روش رسیدن به هدفش را مشخص کند. مرحله زمانبندی و نیازمندی‌هایش را بگوید. همچنین تعهداتش را مشخص کند که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. در حال حاضر هیچ‌کدام از گروه‌های سیاسی این اقدامات را انجام ندادند و این یک گیر اساسی است. در این گروه‌بندی سیاسی، قبلاً جامعه روحانیت و مجمع روحانیون بودند که یک حرکت رو به جلو بودند. مهم این است که آن اتفاق منطقی در آن فعالیت‌ها و کنش و سامان سیاسی کشور صورت بگیرد. همیشه به نمایندگان می‌گویم وقتی به مجلس می‌روید یک دوره نیاز نیست هیچ کاری کنید، فقط این فضای سیاسی ما را تعریف و منضبط کنید، ضوابط و مقرراتش را تدوین کنید، قواعد مزاحم را حذف کنید و این شاکله‌اش روشن شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۶
محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز گفت: «حداقل هر خانواده باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد چرا که سخت‌ترین جنگ در آینده، مسئله جمعیت است.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
مردم شکم خود و همسرشان را البته اگر توانسته باشند ازدواج کنند !!؟؟؟

را نمیتوانند سیر کنند و گرفتار افزایش ساعتی گرانی و تورم هستند

و متاسفانه مسولان چون خبر ندارند و یا خودشان را به بیخبری عمدی میزنند برای مردم نسخه های شوکه کننده میپیچند !!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
اتفاقا یک طتزپرداز دارای توانائیهایی به مراتب بالاتر از بسیاری از وزرا و نمایندگان فعلی مملکت دارد
مثلا رییسی میتونه یک جمله بگه همه بخندن
اگه تونست ؟؟؟
ادامه واکنش‌ها به کاندیداتوری «ایرج ملکی»
زلنسکی هم یک کمدین بود چطوری داره از اوکراین دفاع میکنه شاید جناب ملکی دروازه ای باز کند بسوی عدالت و قوانین به سود مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
جناب ملکی یک نظریه پرداز اخلاق هستند. کی تاحالا از ایشون کلیپ کمدی دیدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
زلنسکی به کمک اربابانش اوکرائین را نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
چتو بتو گیر ندادن
اگر روزی دو لیست هم ارز و در رقابت غیرصوری از جبهه اصولگرایان خارج شود، به معنای تضعیف رأی تکلیفی در بدنه اجتماعی اصولگرایی و تضعیف معیارهای ولایت مداری حداقل در بخشی از این بدنه اجتماعی خواهد بود.
خروج از ساز و کار پدرخوانده های اصولگرا، به معنی ترک ارزشهای اصولگرایی تفسیر می شود.
می گن شمارش آرا تموم شده ، فقط مونده حضور پرشور همیشه در صحنه مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
دمت گرم ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
من هِی میخوام در انتخابات شرکت کنم ، خودتون بهانه درست می کنید .
!!!؟
اینستاگرام فیلتره ، طنزپرداز اینستاگرام تایید صلاحیت میشه
تضاد و دو گانگی چه می کنه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عالی گفتی
شرکت به انتخابات رای به گرانی و اضمحلال کشور و تایید نابودی بورس و تاکید تعطیلی کسب و کارها و مزاحمت اوباش های وابسته به محافل قدرت سایه به نوامیس مردم وووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
دقیقا ، موافقم
وقتی مجلس و ریس جمهور در این مملکت هیچ کاره اند
مسلم است که برنامه ای هم برای ان ندارند
عقل سلیم مبگه نمایندگان نماینده مردم نیستن پس در انتخابات شرکت نمیکنم
تورم ۳۰۰درصد
حالا این ملکی کی هست که دارید ازش مشهور می سازید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
وقتی امد مجلس باهاش اشنا میشی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
قراره تو مجلس لطیفه تعریف کنه نماینده ها بخندن( به ملت)
در دوره ای که از هر کس هر سوالی میکنیم از فوتبالیست مغرور و از خود راضی تا سیاستمدار خانه نشین جوابش بتوچه است ما عرض میکنیم :برای نمونه الان به نماینده‌ها بگویید چه برنامه‌ای دارید؟ اصلاً به گروه‌ها بگویید برنامه‌تان برای مجلس چیست؟ فقط چند شعار می‌دهند.یک گروه سیاسی باید حرف روشن و برنامه داشته باشد، روش رسیدن به هدفش را مشخص کند. مرحله زمانبندی و نیازمندی‌هایش را بگوید. همچنین تعهداتش را مشخص کند که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. در حال حاضر هیچ‌کدام از گروه‌های سیاسی این اقدامات را انجام ندادند و این یک گیر اساسی است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر رای هم میدهیم فقط به مصلحت ها نگاه میکنیم چون این آقایان و خانمها هم که بیاییند همین مسیر طی خواهد شد !
حداقل اقای ملکی بعنوان فردی طنز پرداز در کار خود حرفه است و از طنزش بهخنده می افتیم اما بسیاری در مجلس انقلابی رفتاطنز گونه شان جز گریه برای مردم حاصلی نداشته
شما با مشارکت ۶۰ درصدی که از حالا اعلام کردید با دشمنان اتمام حجت کردید.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
۶۳ درصد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
مگه ۹۹ درصد نبود؟
مردم همیشه در صحنه پشتیبان مسولان همیشه در پشت صحنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست