بازدید 7647
۵

پردیس افکاری به کما رفت

باخبر شدیم پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که مدتی پیش دچار بیماری شده بود، به کما رفت
کد خبر: ۱۲۲۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 22 February 2024

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری شب یلدا از خارج به ایران آمد و احوال عمومی‌اش هم خوب بود، اما وقتی پزشکان فوق تخصص در حوزه گوارش و اعصاب و روان او را چکاپ کردند، متوجه سرطان کبد شدیم و در بیمارستان بستری شد.

 وی درباره وضعیت فعلی این هنرمند، افزود: در حال حاضر ایشان امکان گفتگو با ما را ندارد و بنابر نظر پزشکان در حالت کما هستند. دکتر‌ها هم می‌گویند متأسفانه وضعیت عمومی‌اش در حال بدتر شدن است. نسبت به دیروز و حتی نسبت به صبح امروز، وضعیتش بدتر شده است.

 

افکاری ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده و شاهد بدتر شدن وضعیت او هستیم.

وی درباره پیگیری مدیران سینمایی از وضعیت این هنرمند هم گفت: در این مدت مدیران پیگیر وضعیت خانم افکاری نبودند و تمام افرادی که در این مدت به بیمارستان مراجعه کردند، از دوستان و همکاران او بودند. از طرف هیچ نهادی شاهد پیگیری نبودیم و شکر خدا نیازی هم به حمایت در فرآیند درمان نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
با این اوصاف باید گفت روحشون شاد. چه دردناک و تاسف انگیزه اینجور مطلع شدن از این بیماری.
ایشون از ایران خارج شد و به شبکه جم تی وی رفت و کشف حجاب کرد ، چند ماه پیش خبر سرطان خودش رو داد ، حالا که بیمار شد و پول درمان نداشت در خارج از کشور بده ، به سیستم پزشکی جمهوری اسلامی پناه اورد.

بگذریم ، خداوند ایشان و بقیه مریضان را شفا دهد
کاش مبلغین کوروش مکپانی به کما می رفتن
خدا شفاش بده ..
چه نهادی الان باید پیگیری کنه جمع کنید بابا شما سلبریتی ها مگه کی هستید یه عمر خارج زندگی کردید الان هم که بیمار میشید نهادها باید صف بکشن؟ چقدر حرف زدنشون وقیحانه است بعضی ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی