بازدید 3900

سه پروژه کلان شهری در تبریز آماده بهره‌برداری است

شهردار تبریز گفت: در آستانه نیمه شعبان سه پروژه کلان شهری در این شهر آماده بهره برداری است که با حضور وزیر کشور به بهره برداری می‌ رسد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 22 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، هوشیار گفت: پروژه های کلان شهری در تبریز شامل لندفیل شماره ۲ پسماند، حفاری فاز یک خط ۲ قطار شهری و ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز هزینه شده است که پنجشنبه با حضور وزیر کشور به بهره برداری می‌رسند.

شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ پسماند بزرگترین پروژه زیست محیطی تبریز است و برای اجرای آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

هوشیار ادامه داد: برای اتمام حفاری فاز یک خط۲ قطارشهری تبریز به طول ۱۰ کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه‌های فاز اول این خط نیز ۱۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: ساختمان اداری شورای اسلامی تبریز نیز با هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت در ۶ طبقه و با یک هزار میلیارد ریال هزینه طراحی و اجرا شده است.

شهردار تبریز گفت: چندین پروژه عمرانی و خدماتی دیگر نیز با اعتبار ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دوره مدیریت شهری جدید تکمیل شده و آماده بهره برداری شده است.

هوشیار افزود: این پروژه‌ها شامل مرکز حمایت و نگهداری از سگ‌های بلاصاحب با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، سیستم تهویه ایستگاه‌های فاز ۱ و ۲ خط یک قطارشهری با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال و چند طرح مسیرگشایی، پیاده راه و زمین ورزشی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست