بازدید 2498
۲

قهر شهردار تبریز در جلسه شورای شهر

شهردار تبریز در جلسه شورای شهر تبریز قهر کرد و ضمن ترک جلسه به برخی اعضای شورا گفت: مرثیه نخوانید.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 26 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز قرار بود شامگاه پنج شنبه به بررسی مشکلات ناشی از بارش برف و پاسخگویی مدیریت شهری بپردازد که فقط ۶ عضو شامل دهقان‌نژاد، بابایی‌اقدم، رشیدی، اسوتچی، احمدی و صادقی حاضر شدند و جلسه از رسمیت افتاد.

دهقان نژاد به عنوان نایب رئیس شورا از اصحاب رسانه و اعضای حاضر خواست تا جلسه به صورت غیررسمی ادامه یابد.

وی که در حال انتقاد از مدیریت شهرداری نسبت عملکرد آن در برف‌روبی و بازگویی گلایه‌های مردم بود، به یکباره شهردار خطاب به وی گفت: «مرثیه نخوانید» و سپس با قهر جلسه را ترک کرد.

گفتنی است دبیری بدلیل سفر در این جلسه حضور نداشت و خانم غفوری نیز با اطلاع قبلی غیبت داشت.

به گزارش «تابناک»، در پی بارش برف شدید در تبریز وضعیت خیابان‌ها به حالت بحرانی درآمد و جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن بیان این که مقصران وضعیت نابسامان برفی تبریز معرفی می‌شوند گفت: بنده از طرف تمام دستگاه هایی که نتوانستند به وظایف خود عمل کنند، از شهروندان تبریزی به دلیل شرایط نامناسب معابر و خیابان های این شهر عذرخواهی می کنم.

شهروندان مطمئن باشند استاندار آذربایجان شرقی با جدیت تمام مسایل را پیگیری و دستور بررسی کارشناسی حوادث را صادر کرده تا ضمن شناسایی افراد مقصر نتایج این بررسی ها به اطلاع مردم برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
تا زمانی که امور در دست افراد متخصص نباشد وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت به قول شهید چمران، کسی که تخصص ندارد و مسئولیتی را قبول می کند قطعا تعهد نیز نخواهد داشت.
در اهمیت بحران روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تبریز، همین نکته بس که خود اعضای شورای شهر نتوانستند در جلسه حاضر شوند. متاسفانه افرادی با توانایی حداقلی در مدیریت شهر تبریز قراداده شده اند. ترافیک روزانه خوردوها هر روز بیداد می کند. تبریز به یک پارکینگ بزرک تبدیل شده است. حوادث ناگهانی هم مشکلات را چندین برابر می کنند. متاسفانه باند بازی، ارتشا و مواردی از این دست در مدیریت استان و شهر تبریز بیداد می کند. به دروغ، عکسها و ژستهای کمک به مردم در جاهایی از شهر گرفته شده و در رسانه ها در بوغ و کرنا دمیده می شود. دریغ از یک درصد کمک به مردم و مدیریت شهری.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار