بازدید 4018

تردد شناورهای صیادی‌ در ‌خلیج فارس ممنوع شد

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان بر خودداری از تردد شناورهای سبک و صیادی در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان در ساعت‌های بعد از ظهر و شب به دلیل وزش باید شدید و ارتفاع بالای امواج دریا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 21 February 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مرضیه سی‌سی‌پور اظهار داشت: بیشینه سرعت باد در بعدازظهر و شب به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک و نیم متر خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید هشدارهای هواشناسی را جدی بگیریم، گفت: ناپایدای جوی در آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز تداوم خواهد داشت، اما از فردا شاهد شرایط جوی آرامتری در استان خواهیم بود.

کارشناسی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا از شدت سرعت باد در دریای عمان و نواحی شمالی و شرقی تنگه هرمز کاسته خواهد شد و در خلیج فارس و فراساحل غرب تنگه هرمز، کماکان وزش باد‌های شمال غربی با شدت کمتر تداوم خواهد داشت.

سی‌سی پور تصریح کرد: صبح جمعه، شرایط برای تردد در محدوده جزایر استان و جزایر کیش و لاوان مساعد پیش بینی می‌شود، اما از بعدازظهر و شب جمعه، افزایش سرعت باد‌های شمال غربی بر روی خلیج فارس و فراساحل غرب تنگه هرمز آغاز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی