بازدید 12641

واکنش چمران در مورد قتل یک پاکبان

چمران رئیس شورای شهر تهران در مورد مرگ یک پاکبان اظهار کرد: در مورد مرگ این پاکبان را اطلاع دقیق ندارم، اما حوادثی که عمدتا شبانه رخ می‌دهد مسئله تصادفات است و لباس و رنگ‌هایی پیش بینی می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 20 February 2024

 به گزارش تابناک، رئیس شورای شهر تهران از بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد و در مورد سرانجام ساخت قطار ملی گفت: وعده ورود به خط تا پایان سال آینده را دادند.

مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی بودجه آغاز می‌شود و همه دستور‌ها و تذکرات را حذف کرده‌ایم تا در پایان امروز بررسی بودجه به پایان برسد، گفت: در نظر داریم که تا همین اول اسفندماه بودجه تصویب شود.

وی در مورد حادثه روز گذشته خروج واگن از خط مترو با بیان اینکه قطاری در حال آزمایش بود و متأسفانه درحال آزمایش با موانع برخورد می‌کند، گفت: خوشبختانه حتی راهبر قطار آسیب جدی ندیده است؛ اما این حادثه ارتباطی با مسائل و دغدغه‌های تأمین واگن ندارد و حادثه‌ای بوده که پیش آمده و هنوز گزارش دقیق ارائه نکردند.

ورود قطار‌های ملی به خط مترو تا پایان سال آینده
رئیس شورای شهر تهران در مورد سرانجام ساخت قطار ملی اعلام کرد: اعتبار قطارملی تأمین شده و شروع به کار کردند و وعده ورود به خط تا پایان سال آینده را دادند.

بررسی خبر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶ 
چمران در مورد انتشار تصاویری در فضای مجازی در منتسب به قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶ گفت: در حال پیگیری هستیم، اما گفتند درختی هم قطع نکردند؛ البته اگر بخواهند زمین را تحویل دهند درخت‌ها می‌ماند و لزومی به قطع نیست؛ چرا که در یک بخشی که ساخت و ساز می‌شود، فضای سبز باید همانگونه بماند.

وی در مورد مرگ یک پاکبان نیز اظهار کرد: در مورد مرگ این پاکبان را اطلاع دقیق ندارم، اما حوادثی که عمدتا شبانه رخ می‌دهد مسئله تصادفات است و لباس و رنگ‌هایی پیش بینی می‌کنند.

ال آرتی که با ریل کار می‌کند با شرایط تهران همخوانی ندارد
چمران در مورد دلیل اختلاف و نگاه متفاوت شورا و شهرداری در مورد احداث ال. آر. تی اظهار کرد: نگاه متفاوتی نیست و ما معتقدیم ال آرتی که با ریل کار می‌کند با شرایط تهران همخوانی ندارد و این سبب شده که به سمت تراموا به سمت چرخ پلاستیکی برویم که شبیه اتوبوس دو کابین می‌شود. ضمن اینکه باید ابعاد این پروژه بررسی دقیق شود که هنوز نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۲
اقای چمران چرا علت مرگ یک پاکبان را نمیدانی متاسف شدم این قشر شریف جامعه هستن وحق است اطلاع داشته باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
قضیه تصادف نبوده و قتل عمد بوده که اون هم ماست مالی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اگر این پاکبان که ظاهرا اسم هم ندارد (!!) در غزه کشته شده بود الان همه اقایان از نوع مرگش و دلیلش خبر داشتند
بعله . وقتی پای جان یک انسان مستمند و ضعیف در میان باشه اطلاع دقیق ندارن
گیرم‌راست بگی . خود شهردار تو‌الان متهمی که چرا امکانات ایمنی را برای نیرویت آماده نکردی . چقدر راحت می گی‌در این ساعت ها تصادف بدیهی است . اینجا انسان‌فرق حضرت علی و این آدمها را می فهمد . خضرت برای یک‌انسان گریه می کند و تو ککتدهم‌نمی گزد .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
چرا قضاوت بدون اطلاع میکنید ، پارکبانها نیروی شهرداری نیستند ، نیروهای پیمانکارانی هستند که برای شهرداری ها کار میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دوست عزیز در جریان نیستی ظاهرا یک نیروی آتش به اختیار وقتی پاکبان مشغول تمیز کردن بوده فکر کرده داره بنر دولتی رو پاره میکنه بهش حمله کرده و کشتش
وقتی رئیس شورای شهر تهران از حوادث مهمی که در شهر اتفاق میفتد بی خبر است معنی آن اینست که خبر نمیخواند اهل روزنامه خوانی نیست .
چه دنیای عجیبی شده
خونش پامال شد. رفت. گناه ازاین بالاتر.؟ خدا عالم محضر است
اقای چمرا وقتی از مرگ این پارکبان شریف وکه مظلومانه بقتل رسیده خبر نداری غذر بدتر از گناه است پس تو شورای کدام شهری و از کجا خبر داری .
در هردو صورت اطلاع و عدم اطلاع مقصر هستید !
من نفهمیدم رسالت شورای شهر چه هست. تا جایی که ما فهمیدیم انتصاب شهردار وقتی میبینیم شهردار در جایی دیگر منصوب میشود و شما فقط تماشاگر هستید. سعی کنید هم سکوت کنید وهم پنهان
اگر فرزند خودت یا هم قطاران ات بود باز هم می گفتی اطلاع ندارم تصادف است ؟؟ اگر واقعا اطلاع نداری پس چرا می گویی تصادف بوده ؟؟ در ضمن تو مسئول هستی چرا اطلاع نداری ؟؟
مهم نیس واسشون حالا اگه خان زاده بود یا آقازاده بود یا بالاخره ی کسی بود ک مهم بود همه دنبال این بودن ک و اتفاقی افتاده و سریع طرف دستگیرش میکردن.ی طوری میگه اطلاع دقیقی ندارم انگاری ی گربه کشته شده ..ای داد بیداد چی بودیم چی شدیم ..
حالا اگه بر عکس بود ، قیامتی به پا می کردید که یک آمر معروف به شهادت رسیده و چه و چه .....
حاجی دیر نشده
براتون اگر مهم بود اطلاع داشتید ،شما فقط از حساب بانکی خودتونخبر دارید
طرف قتل عمد ناگوار انجام وبه پشتوانه چه کسی کارگر ضعیف را بکشی مملکت قانون ودادگاه دارد
اگر قتل یک مدیر یا خود شهردار بود حتما در مجلس ختم شرکت می‌کرد وبا ارسال تاج گل باقیمت گزاف
سلام جناب چمران لطفا امسال مبالغ مربوط به جواز ساخت و تراکم را زیاد نکنید مسکن دیگر گنجایش افزایش قیمت ندارد ملت نمی توانند مسکن بسازند یا خریداری کنند
گنجشک بوده مرده !خدایا......
چون یک پاکبان است خبر ندارید؟ شما چه رئیس شورای شهری هستید؟ همه دنیا خبر دارند ،شما خبر ندارید؟؟؟؟!!!!
چرا و تاکی شما باید رئیس شورای شهر تهران باشید؟
یعنی اینقدر مهم نبود که حتی خبر بدن بهش مرگ این قشر زحمت کش رو واقعا براتون متاسفم آقای چمران کاش قدری خصلت برادر شهیدتون رو داشتین
کی بود کی بود ما نبودیم و این فصه ادامه دارد
تصادفات
کلی دوربین آنجا بوده و هست و براحتی همه چیز مشخص هست (از چهره آن فرد و شماره پلاک تا نحوه انداختن به پایین) در ضمن تابناک ممنون که شما حداقل یک اشاره کردید ولی چرا به روزنامه ها گفته شده که حرفی در این مورد نباشه ؟
پاکبان را یک فرد آتش به اختیار از بالای پل به پایین پرت کرده
این از نظر شما تصادفه؟
تابناک واقعا این جنایت نباید در تیترهات می بود؟
اینهمه ظلم به ملت ایران می کنید؟
انا لله و انا الیه راجعون
سوگواری برای جوان پاکبان در گذشته واجب است.
اما سوگواری برای مردم تهران با وجود چنین رییس شورای شهر، واجب تر است.
توقعی هم نیست که بدانی. با این سن و سال الان باید توخونه باشی و جوانان در راس کار.
آقای چمران یک انسان کشته شده!!!!چقدر جان مردم برای شما بی اهمیت شده؟قاتل باید به اشد مجازات برسد.تا درس عبرتی باشد برای سایرین.
بیچاره چه بکنه. از اینطرف قاتل میگه آتش به اختیار بودم و نمیشه بهش چیزی گفت . از اون طرف با قتل یه بیگناه مواجهیم. بهترین تصمیم انکار موضوعه. جامعه هم که فراموشکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی