بازدید 74193

پای یک زن به پرونده کوروش کمپانی باز شد

مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اداره کل ثبت شرکت‌ها یک مرجع اعلامی است و اجازه نظارت مستقیم ندارد، اما آماده ارائه هرگونه اطلاعات از شرکا و پرونده شرکت طی این ۳ سال به مراجع ذی‌صلاح است.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 19 February 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به مطالب منتشر شده در مورد شرکت «کوروش کمپانی» اظهار کرد: مهم‌ترین نکته این است که شرکتی با نام «کوروش کمپانی» در اداره کل ثبت شرکت‌ها تاکنون به ثبت نرسیده و این نام توسط خود فرد جعل شده است.

وی افزود: باید از نهادهای مربوطه مانند صنف مربوطه و پلیس اماکن سؤال کرد که چرا با این تابلو و نام جعلی برخورد نکرده است؟

  
ثبت شرکت با نامی متفاوت همراه با یک زن


نصیری تصریح کرد: با استناد به مدارک موجود در سامانه‌های ثبت شرکت‌ها، شرکتی به نام «کوروش پردازان آی‌سا» با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۵۷۲۲۱۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۷۶۳۲۶۹ در تاریخ ۸/۱۱/۱۳۹۹ با مدیرعاملی امیرحسین شریفیان و خاطره قره‌داغی به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: تا فروردین امسال حدود ۷، ۸ نفر به مجموعه مدیریتی شرکت کوروش پردازان آی‌سا ورود و خروج داشتند که در نهایت در آخرین تغییرات، آقای گودرزی به عنوان مدیرعامل و آقای شریفیان به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند.

فردی که کارت پایان خدمت ندارد می‌تواند ثبت شرکت کند!
نصیری در پاسخ به این سوال که آیا برای ثبت شرکت نیاز به داشتن کارت پایان خدمت است یا خیر گفت: با استناد به ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی و قانون تجارت، مقررات و نظامنامه‌ها، هیچ تکلیفی برای اخذ کارت پایان خدمت اشخاص حقوقی برای تأسیس شرکتها و موسسات وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه یک سرباز فراری که از نظر قانونی نباید خدماتی به او ارائه شود توانسته شرکت ثبت کند، گفت: ما برای ثبت شرکت فقط از فرد متقاضی درخواست گواهی سوءپیشینه می‌کنیم و این فرد (امیرحسین شریفیان) گواهی سوء‌پیشینه خود را ارائه کرده و ما مجبور به ارائه خدمات هستیم چراکه نقض مدارک نداشته است.

شرکت‌های ثبت‌شده باید توسط اصناف نظارت شوند
مدیرکل ثبت شرکت‌ها سازمان ثبت اسناد و املاک کشور متذکر شد: بسیاری از شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری که از اداره کل ثبت شرکت‌ها شماره ثبت می‌گیرند زیرمجموعه اصناف و مراجع صدور مجوز هستند که باید بر روند کاری آنها نظارت کنند، اما متاسفانه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات پس از ثبت، نظارتی از سوی اصناف و مراجع مربوطه بر فعالیتشان انجام نمی‌شود.

نصیری با اشاره به پرونده تخلف کوروش کمپانی گفت: شرکت کوروش کمپانی (کوروش پردازان آی‌سا) نیز علی‌رغم سوء‌استفاده از نام و استفاده از نام جعلی با تبلیغات سلبریتی‌ها در بازار نسبت به فریب مردم اقدام کرده که دستگاه‌های نظارتی باید بر این موارد مشکوک هر روزه نظارت داشته باشند.

آماده ارائه هرگونه اطلاعات از شرکا و پرونده هستیم
وی با بیان اینکه اداره کل ثبت شرکت‌ها یک مرجع اعلامی است و اجازه نظارت مستقیم ندارد، یادآور شد: اداره کل ثبت شرکت‌ها آماده ارائه هرگونه اطلاعات از شرکا و پرونده شرکت طی این ۳ سال به مراجع ذی‌صلاح است.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۲ میلیون شرکت و موسسه در کشور به ثبت رسیده است و بر اساس همکاری این اداره کل بیش از ۸۰۰ هزار شرکت بر اساس تبصره ۳ و ۴ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم، غیرفعال شده‌اند.

نصیری در پایان گفت: ایجاد یک مرکز راهبردی با حضور دستگاه‌های نظارتی و استفاده از قوانین لازم برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی ضروریست چون ممکن است این اتفاقات تلخ تکرار شود.

 منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵۴
جدی می فرمائید
شما اسم کلاهبرداری «کوروش کمپانی» می برید من یاد «کوروش کبیر» می افتم.
انگا هم قافیه اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
جمله ات بی ربط بودباید میگفتی سو استفاده از اسم کوروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
قافیه اش تو سرت بخوره کجاش هم قافیه ست؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کوروش کبیرمردبزرگ تاریخ هست چطوربخودت جرات میدی به این شخص چیزی بچسبونید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
دقت کن با ۵۷ و چپی ها هم قافیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
باستان گرایان طرفدار کوروش بهتر از این نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
جانم فدای کوروش کبیر
ای کاش ای کاش با اونایی هم که اختلاس میکنن وکردن مثل این مورد برخورد می‌کردن.تمام دنیاروخبرکردن که چه اتفاقی افتاده. اما اونایی که حق کل مردم ایران میخورن خیلی راحت برای خودشون زندگی می کنن بدون اینکه بهشون بگن بالای چشمت ابرو
همیشه پای یک زن در میان است
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
باید می نوشتی همیشه پای یک رشوه گیر و مامور متخلف
زحمتکش و پاک دست)درمیان است.(البته با احترام به همه مامورین
مگه امکان داره ی تابلو ۱۰ سانتی در ۱۰ سانتی متری بزارید تو خیابان از در و دیوار میریزن جریان تابلو چی هست ایا مجوز فعالیت دارید و ... بعد چطور امکان داره طرف تابلو زده اندازه ساختمون نوشته کوروش کمپانی و هیچ کسی نرفته سراغش بپرسه چخبره پس اون ماجرای رشوه هایی که میگفت سندیت داره همین ی مورد کافیه تا تهش معاوم باشه این شخصم محال به کشور برگردونده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
سوال نداره که داریم میبینیم که میشه و شده و خواهد شد.
الان که دیه دزدید و رفت بشینه حالشو ببره شما متوجه شدید و میخواهید اطلاعات لازم را ارائه دهید. خسته نباشید
یک سرباز فراری چگونه پاسپورت گرفته و رفته دبی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
مجوز خلاف چرا مجوز قانونی بنگاه املاک بهت قبض رسید وجه کاملا قانونی هم بهت میدن پولو به امانت بگیر و پس نده هیچ اتفاقی ف
نمیفته
آخرش به ضرر مردم شد ! شرکت‌های ثبت‌شده باید توسط اصناف نظارت شوند !!!!!!! یعنی رانت جدید و ایجاد دست و پاگیری جدید برای کسب و کارها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
دلت خوشه ها .بنگاه املاک رسید اخذ وجه قانونی داره پول میگیره به امانت و پس نمیده اتحادیه هم میگه خلاف کرده ۶ماه طول میکشه دو اخطار میده و تمام پول کجاست تو جیب بنگاه .تمام .شماخوبی.منم خوبم.
هردم از این باغ بری می‌رسد. تازه تر از تازه تری می‌رسد.
سلام سازمان نظام وظیفه واداره گذرنامه لطفا پاسخ دهید این شخص بدون کارت پایان خدمت چطوری ازگشورقانونی خارج شده است
خود مردم هم مقصرند ، مغزَان را به کار نمی اندازند و هر هد حرفی را قبول می کنند ، خوشبینی خوبه اما خوش خیالی نه.
ماشاالله بفکرت. اقازاده نبود فرش سعداباد ببره نفت بفروش. براستی روراستی پول ها روبرد
مقصر اصلی خود مالباختگان هستند که چقدر ساده لوح تشریف دارند .آخه کدوم آدم عاقلی باور میکنه که گوشی زیر قیمت کارخونه بخره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
حللا نقش سیستم پلیس وددلت چیه؟ببم
همون جوری که سرباز فراری مورد نظر الان در دبی به سر می بره!
فکر نمی کنم ثبت شرکت بدون کارت پایان خدمت از خروج از کشور بدون پایان خدمت و سرباز فراری بودن سخت تر باشه
باز کی بود کی بود شروع شد.دقیقا مثل چای دبش
پای من وسط نیاد ،با بقیه کاری ندارم
یکم کتاب بخونید از ساده لوحی دربیاییننن نژاددپرستهای همیشه درصحنه ???
این نشان دهنده این است که مجوز ، علامت استاندارد و ... هیچ کدام قابل استناد نیستند پس جمع کنید این همه سازمان بیخود را تا مردم بدونن خودشون تحقیق کنن
وقتی میکه فساد تو مملکت زیاده اونم تو دستگاهای دولتی رگ گردنتون باد نکنه دو سوپر انقلابیها
هواپیما سقوط کنه یا اتوبوسی تصادف کنه معمولا اشکال از خلبان یا راننده است که مردن حالا این شد حرفی ندارند میگویند مجوز نداشته رسمی نبوده بابا امروز گفتن تو اداره صمت بوده من یک تابلو 25 سانتی زدم دم خونه نوشتم خیاطی 1 هفته نشد مامور شهرداری در زد گفت جواز داری گفتم گغت بیار پایین گفتم شغل خانگی گفت جواز نداری اجازه تابلو نداری بعد این تابلو 10 متری زد دهها مثلا هنرپیشه نبلیغ کردن کسی نپرسید تو چکاره هستی اینم جوک پایان سال 1402
آخه چرامن که 18ماه فقط توی جنگ بودم میخواهند2هزاربدنمان باید3سال منتظربایدبمانم وهروقت میرم ازبنیادجانبازان چه شد کارم میگن باید ازهفت خان رستم ردبشه ولی یک شرکت می‌خواهند با کنن یک روزه صادرمیکنن ولی امثال من خیلی هستن که منتظر2هزارپولن ماباید کجاباید مراجعه کنیم آهای مسولین محترم چراجلوی اینهارانمیگیرید
همیشه دو پای یک زن در میان است ای خداااااااا
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود ، والا منم رفتم برای ثبت یه شرکت مهندسی و چون کارت پایان خدمت نداشتم ندادن ، البته چون پول زیر میزی رو نداشتم پایان خدمت شد بهانه آقایون ثبت ، آمدیم یجای پرت هم دفتر زدیم و به هفته نکشید آمدن سراغمون ، حالا تابلو و تبلیغات به این فاحشی رو ندیدن جای کلی سوال داره !!!!!
سه نفر با یک اساسنامه کپی برداری شده و پرداخت حق الثبت میشوند یه شرکت اینکه کار شاق ومهمی نیست .....الان نقاشی های ساختمانی و محل کار در یک شرکت بسیار بزرگ و کشوری به دست یک شرکت است که اعضای آن آقا و خانم و خواهر خانمها هستند ....نه دفتری دارند و نه تشکیلاتی .........از آنطرف همیشه این شرکت برنده مناقصه ها میشود .....
الان هم زیاد دیر نشده دستگاه های قضایی و انتظامی خیلی راحت میتوانند از طریق اینترپل برش گردوند
به نظر من بعد از مدتی باز هم مقصر اصلی مردم میشن
به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
آقای نصیری دروغ می گوید، کلاهبرداری با نام شرکت بیشتر از شرکت جعلی است و شرکت داشتن هیچ امنیت و اعتباری را ایجاد نمی کند.
ضمناً شما یک دیوار به خانه خود اضافه می کنید بلافاصله ماموران شهرداری ورود می کنند، مگر می شود کلاهبرداری در سطح گسترده باشد و مسئولان امر بی خبر از آن باشند.
در مواردی هم دیده شده که دلسوزان نسبت به کلاهبرداری به قوه قضائیه گزارش داده اند ولی هیچ اقدامی از سوی آن به عمل نیامده است.
حکومت باید جبران ضرر کند و خاطیان را مجازات نماید.
حالا اگر کسی میخواد کاری بکنه باید بگرده اون کسی که رشوه گرفته وشرکت ثبت کرده را با ید پیدا کنه
کشور گل و بلبل
فقط یه سوال
چطور رفته سوء پیشینه گرفته ولی ب عنوان سرباز فراری نگرقتنش؟!
خدا میدونه چقد ب اینو اون گوشی داده تا کارشو راستو ریس کنن
اعتماد تو مملکت موج میزنه اصن
بازهم یکی ازگنده های مسول شریک قافله میباشد
کجای کارید قاچاق فروش مواد مخدر سابقه دار دارای حبس زندان شرکت زده داره میره گمرک با کارت جعلی کالا میبره و میاره مملکت و پلیس و غیره در خوابند
نوش جونش.از فکرش استفاده کرد تونست از آدمای حریص پول بکنه.کسی که ۲۵ تومن پول به گوشی به طلب گیرون تر فروختن و سود کردن میکنه ادم ندار و ناچاری نیس..دمشم گرم
وقتی فرش را از کاخ می‌برند با رشوه دادن وقتیکه تابلو بدون مجوز می‌زنی با رشوه وقتی بدون پاس میری خارج از کشور فقط با رشوه و فساد میسر است وتمام.
امروز فقط پول ملاک است ودرآمدزایی و
وقتی دولت گوشی را ازاد نکند رانت بوجود میاد و دزدی بیشتر میشود
وقتی حقوق مردم اولویت اول نیست ...... تبلیغات کار پیش میره آیا کارشناس در ادارات نیست که قیمت پایین ادعا کننده را استعلام و یا کارشناسی کند ...... برای حجاب پلمپ بشه و کلاهبرداری از مردم اولویت..........
چرا تبلیغ کنندگان نگفتن آقای شریفیان مدارک ثبت شرکت ببار مقصر اونها هستن
با سلام خسته نباشید به عوامل تابناک
موضوع کلاهبردار ها سریالی است سیستم های اطلاعاتی و رسانه‌ای مکلف هستن به صورت اختصاصی موضوع تبیین کنند.
و ضمن برخورد با مدیر عامل این شرکت برای افراد سلبریتی که برای این کمپانی تبلیغات اختصاصی انجام دادن برایشان اعلام جرم شود
مسئله اصلی اینه، اعتماد باشه، ،،؟یا اعتماد نباشه؟؟،یعنی مملکت درو پیکر داره؟؟،یا دروپیکر نداره، پس چرا ما دوسال خودمونو تو بیابونها اسیر کردیم وجنگیدیم۲،،آین کارت خدمت اینقدر بی ارزشه؟؟؟یعنی خدمت به کشور بی ارزشه؟؟،،
فقط کوروش کمپانی رو تابلوش ننوشته،از واژه هلدینگ هم استفاده کرده میدونید هلدینگ یعنی چی؟!!!! یعنی وا وی لا از این همه دروغ بزرگ وعدم نظارت وتبلیغات همه مقصرند مجرم اصلی+ مبلغین حمایت کننده ازمجرم+واحدهای نظارتی+بقیه تشکیلات مسول
همیشه پای یک زن در میان است!؟!؟!؟!؟!؟!¡!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی