بازدید 1914

رسانه صهیونیستی: رئیس موساد به قطر می‌رود

یک رسانه صهیونیستی از سفر برنامه‌ریزی شده هیات رژیم صهیونیستی به دوحه قطر به ریاست رئیس موساد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 18 February 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: اعضای یک هیات اسرائیلی به ریاست «دیوید بارنیا» رئیس موساد و «زاچی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی به دوحه سفر می‌کنند.

این رسانه صهیونیستی هدف از سفر این هیات به دوحه را تلاش برای پیشبردن مذاکرات و توافق تبادل اسرا با جنبش حماس اعلام کرد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای آزادی اعضای خانواده خود در غزه معترض و خشمگین هستند و معتقدند که کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل کارشکنی در زمینه دستیابی به توافق، نسبت به سرنوشت اسرا بی‌توجه است و بر ادامه جنگ تاکید دارد.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده میان نتانیاهو و نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه لغو شده است.

طبق گزارش این شبکه، قرار بود این نشست طی فردا (دوشنبه) برگزار شود.

در همین راستا، رسانه‌های صهییونیستی از درخواست خانواده‌های اسرا برای اعتصاب و فلج کردن اقتصاد در چارچوب تلاش برای تحت فشار قرار دادن نتانیاهو و پذیرش توافق تبادل اسرا خبر دادند.

خانواده‌های اسرا، نتانیاهو را متهم کردند که منافع سیاسی خود را بر منافع اسرا و خانواده‌های ارجح می داند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است و رزمندگان مقاومت فلسطین، با وجود کمبود امکانات و محاصره بودن نوار غزه در حال رویارویی با اشغالگران صهیونیست هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی