بازدید 3131

رفع پلمب مشروط مجتمع تجاری دنیای نور

در حالیکه برخی رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی امروز، یکشنبه ۲۹ بهمن موضوع پلمب مجتمع تجاری دنیای نور در شرق پایتخت را منتشر کردند، اما خبر‌ها حکایت از این دارد که این پلمب با حکم قضایی و با شرط ایمن سازی، رفع شده و این مرکز تجاری اکنون باز است.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 18 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شهردار منطقه چهار تهران در این راستا گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقای ایمنی ساختمان‌های پرخطر، ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد دنیای نور در بزرگراه شهید سلیمانی حدود یک هفته پیش پلمب شد.

 علی کمالی زاده با بیان اینکه دنیای نور یکی از مجموعه‌های تجاری معروف منطقه چهار است و حدود ۵۰ واحد تجاری در آن مستقر است، افزود: این ساختمان از چند ماه پیش به عنوان ساختمان پرخطر و ناایمن شناسایی شده بود.

وی اضافه کرد: بار‌ها به مالک مجتمع تجاری دنیای نور اخطار‌های مکرر برای رفع خطر داده شد، ولی در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفت و در نهایت دستور قضایی مبنی بر پلمب ساختمان صادر و اجرا شد.

این خبرگزاری دقایقی پیش کسب اطلاع کرد که این مجتمع رفع پلمب شده و یک منبع آگاه در شهرداری منطقه چهار این موضوع را تایید کرد و گفت: با حکم قضایی این مجتمع رفع پلمب شده، اما مالک این مجتمع در زمان تعیین شده باید نسبت به ایمن سازی آن اقدام کند.

مجتمع دنیای نور در شرق تهران و در حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست