بازدید 38710

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «بنر پرحاشیه شهرداری کرمان برای انتخابات مجلس»

13 روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مانده است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات دنبال فراهم نمودن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم در فضای مجازی به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب هستند . در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 16 February 2024

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «بنر شهرداری کرمان برای انتخابات مجلس پرحاشیه شد»

13 روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مانده است. در این روز‌ها، برگزارکنندگان انتخابات دنبال فراهم نمودن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم در فضای مجازی به دنبال تبیین مواضع و گا‌ه کنایه به جناح رقیب هستند . در مطالب زیر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

 

 

توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا
جلیل محبی، عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به حاشیه رخ داده درباره مهاجرت پسر قالیباف به کانادا در گفتگویی گفت: پسر قالیباف تهران است و تهران زندگی می‌کند. ویزای اقامت برای کاهش هزینهٔ تحصیل بود.وی افزود: اسحاق قصد داشت برای تحصیل دکترا به خارج کشور برود، نه برای زندگی. ویزای اقامت نیز برای کاهش هزینهٔ تحصیل بود.این فعال سیاسی نزدیک به قالیباف با اشاره به اینکه نقشه کشیده‌اند رسایی را جایگزین قالیباف کنند، می گوید: زدن قالیباف ناظر به انتخابات ریاست جمهوری بعدی است.

تعداد بازدید : 1109

 

 

رسولی: لیست نهایی شورای ائتلاف تا هفته آینده کامل می‌شود
امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: فرآیند رسیدن به لیست تهران هنوز تمام نشده و ادامه دارد.رسولی گفت: بررسی و مصاحبه شورای انتخاب درباره 20 درصدمنتخب کانون‌های تخصصی شورای ائتلاف ادامه داشته و هم اکنون در حال برگزاریست و تارسیدن به لیست نهایی زمان وجود دارد و اخبار مطرح شده درباره قطعیت حضور برخی درلیست "ایران سربلند" صرفا شایعه و گمانه زنی است .سخنگوی شورای ائتلاف در پایان تاکید کرد: امیدواریم فرآیند رسیدن به لیست نهایی تا هفته آینده کامل شود.

 

 

لیست نامزدهای جامعه روحانیت مبارز در انتخابات مجلس خبرگان اعلام شد 
فهرست سراسری نامزدهای جامعه روحانیت مبارز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «

 

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «

 

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «

 

از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «

استفاده از تریبون هیأت‌های مذهبی به نفع نامزدهای مجلس ممنوع است
رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: استفاده از نام و تریبون هیأت‌ها به نفع نامزدهای مجلس ممنوع است و این ظرفیت نباید وارد جناح بندی‌های سیاسی شود.نوشاد نوشادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: ورود هیأت‌های مذهبی به نفع نامزد انتخابات مجلس یک آسیب جدی تلقی می‌شود و باید از این جایگاه مقدس حفظ و حراست شود.وی افزود: حضور حداکثری و زمینه سازی برای آوردن مردم پای صندوق‌های رأی مطالبه و دغدغه جدی رهبری است و هیأت‌های مذهبی از تریبون هیأت‌ها، مساجد و منبرها مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

 

 

حضور یک میلیون نفر در شعب اخذ رأی برای برگزاری انتخابات
وزیر کشور از حضور یک میلیون نفر در شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.احمد وحیدی در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات اظهار داشت: امروز امانتدار انتخابات هستیم و این امانت بزرگ در دستان شما مجریان و عزیزانی است که در سر شعبه‌ها حضور دارند.وی با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در کشور اعم از مجریان - که در شعب هستند- و هیات‌های ناظر و عزیزان انتظامی در شعب اخذ رای حضور دارند و این حماسه بزرگ توسط مردم عزیز ما رقم خواهد خورد، گفت: ما در شرایط بسیار حساسی - از اتفاقاتی که در جهان رخ می‌هد- هستیم و  امروز همه توجهات به ملت ایران و حرکت بزرگ ملت ما دوخته شده است. ملت بزرگی که حماسه ها آفریده است.

 

 

ابراهیم فیاض: امیدوار شدن جامعه به آینده عامل افزایش مشارکت می‌شود
تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: امیدوار کردن جامعه به آینده کشور از طریق شانتاژ و شلوغ بازی سیاسی و ارائه تصویر خیالی و رنگی از آینده امکان پذیر نیست.ابراهیم فیاض در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: انتخابات بدون شرط نمی شود چون در آن صورت به آنارشیسم منتهی خواهد شد. چند هفته دیگر انتخابات است اما هیچ بحث جدی درباره آینده کشور و راهبردهای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مطرح نمی شود.وی افزود: همه تبلیغات امروز متمرکز بر این شده است که مردم بیایند در انتخابات شرکت کنند. مردم هم اگر این وضعیت را ببینند که هیچ کس ایده و برنامه ای برای حل مشکلات آنها ندارد، نمی آیند. این دقیقا برعکس آن چیزی است که جبهه اصلاحات و خاتمی می گویند «چون امکان رقابت نیست، مردم تمایلی به مشارکت ندارند».این استاد دانشگاه ادامه داد: اگر مردم بحث های جدی و واقعی را درباره بهبود اوضاع کشور در آینده از زبان مجموعه های انتخاباتی بشنوند قطعا ترغیب به مشارکت و حضور در پای صندوق های رأی می شوند. البته این نکته هم باید مورد توجه قرار گیرد که امیدوار کردن جامعه به آینده کشور از طریق شانتاژ و شلوغ بازی سیاسی و ارائه تصویر خیالی و رنگی از آینده امکان پذیر نیست.

 

 

تقاضای ۵۲۱ نامزد انتخابات برای تغییر حوزه انتخابیه
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور از آمار ثبت شده نامزدهای انتخابات برای تغییر حوزه انتخابیه در مهلت مقرر خبر داد. محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: ۲۵ بهمن، فرصت نامزدهای انتخابات مجلس برای تغییر حوزه انتخابیه به پایان رسید و ۵۲۱ نفر درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را ثبت کردند.به گفته وی این درخواست ها در فرآیندی ۵ روزه باید در هیات های اجرایی ، نظارت و شورای نگهبان بررسی شود.انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

اصولگرایان ابربدهکار انتخاباتی هستند!
فرهیختگان نوشت: اصولگرایان عادت دارند از سبد ارزش‌ها وام انتخاباتی می‌گیرند و تا الان ابربدهکار انتخاباتی به ارزش‌های انقلابی محسوب می‌شوند.آن سوی سیاست در جمع نیروهایی از فعالان سیاسی ایران که به اصولگرایی معروف هستند، چه خبر است؟ اصولگرایان که اکثریت مطلق مجلس فعلی را در اختیار دارند گویا امیدوار به انتخاباتی بدون رقیب اصلاح‌طلب بودند و در شهری مثل تهران که ارزش نمادین فوق‌العاده‌ای دارد، چندشعبه‌ای هستند.

اصولگرایان برخلاف تجربه انتخابات شورای دوم و مجلس هفتم معمولا از اسامی عجیبی برای حضور در انتخابات استفاده می‌کنند. اسامی‌ای که نه بار معنایی سیاسی خاصی دارند نه فضای اجتماعی می‌سازند. در همین انتخابات فعلی حفظ کردن اسم گروه‌‌های شب انتخاباتی که برای امتیازگیری خلق می‌شوند، انصافا کار سختی است.

ضرباتی که هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای به جامعه درباره آنها داده نشده و انباشت ناامیدی را بیشتر می‌کند. اصولگرایان عادت دارند از سبد ارزش‌ها وام انتخاباتی می‌گیرند و تا الان ابربدهکار انتخاباتی به ارزش‌های انقلابی محسوب می‌شوند. آن سوی سیاست در میان اصلاح‌طلبان عادت بالا رفتن از دیوار «آزادی‌های اجتماعی و سیاسی» مد است، این سو وام از ارزش‌ها بدون ضمانت بازپس دادن!

 

 

جریان تمامیت خواه توقع حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای ناکارآمد خود را دارد
محمد سالاری رئیس کمیته برنامه ریزی و راهبردهای جبهه اصلاحات ایران در نشست خبری هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران گفت: جریان اصلاح طلبی در مقابل ۲ جریان برانداز و ناجمهوریت، یکی از جریان های سیاسی ریشه دار است که مبتنی بر مبانی نظری خود به توسعه و پیشرفت کشور می اندیشد و با هر دو جریان مذکور مرزبندی جدی دارد و راهکار نجات ایران را در احیای اعتماد عمومی به نظامات تصمیم گیری و قانع کردن و وادار ساختن حاکمیت به بازگشت به مردم می داند و برای رسیدن به این هدف نهاد انتخابات را تنها مسیر و تنها دریچه امید می داند و جالب است که جریان مقابل و رسانه های آنان یکی از محورهای راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات که لزوم برگزاری انتخابات رقابتی، منصفانه، عادلانه و موثر است را به مفهوم عبور اصلاح طلبان از صندوق رای ترجمه می کند.آنگونه که ایلنا روایت کرده، دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی افزود: جریان تمامیت خواه آن قدر در استراتژی یکدست سازی درگیر شده است که مضامینی از این جنس را نفی انتخابات می فهمد و توقع حمایت جریان اصلاح طلبی از کاندیداهای غالبا ناکارآمد خود را دارد.

 

 

پورمحمدی: رفتار امروز مجلس خبرگان را ضعیف و معیوب می دانم
به نوشته جماران دبیر کل جامعه روحانیت مبارز می گوید: اینگونه نیست که شما بفرمایید الان کسی آمد و نسبت به برجام فلان گونه صحبت کرد، پس او را بزنیم کنار، او نباید رهبر انتخاب کند! خب پس رهبر را همان دوستانی انتخاب کنند که یک روز در سیاست، مدیریت، انقلاب و مبارزه نبودند و سرد و گرم دنیا را نچشیدند!یکی از حاضران در این نشست در خصوص برخی نابسامانی ها و ناکارآمدی ها در نهادهای زیر مجموعه رهبری پرسید.پورمحمدی در پاسخ به این سوال، گفت: من فراتر از آنچه که شما گفتید انتقاد دارم. در مصاحبه های مختلف، از جمله در تلویزیون هم گفته ام. رفتار امروز خبرگان را ضعیف و معیوب می دانم و معتقدم متاسفانه خبرگان آن طور که باید به وظایف خود عمل نکردند.

 

 

پیامدهایِ انتشار «نظرسنجی» وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات از نگاه ناظمی اردکانی
محمد ناظمی اردکانی، چهره سیاسی اصولگرا و وزیر دولت محمود احمدی‌نژاد (دولت نهم) که در این دور از انتخابات از اردکان کاندیدا شده؛ بر این باور است که بحث سلامت انتخابات با وزارت کشور به عنوان مجری و برگزارکننده انتخابات گره خورده است.وی به خبرآنلاین می گوید:بنده بر این باورم اگر وزارت کشور بخواهد نتایج نظرسنجی‌اش را منتشر کند نوعی تلقی جانبدارانه محسوب می‌شود و به نوعی اذهان را تا حدودی تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد در نتیجه این گونه نظرسنجی به مصلحت نیست.ممکن است نظرسنجی توسط وزارت کشور، جهت بهره برداریِ داخلیِ آن وزارتخانه مورد استفاده قرار گیرد اما در گذشته تجربه نشان داده که صداوسیما، دانشگاه تهران ، جهاد دانشگاهی و بسیج به ویژه در هفته‌های منتهی به اخذ رأی، نظرسنجی دقیقی انجام می‌دهند که بسیار قابل تأمل و بهره‌برداری است.

 

 

اظهارات انتخاباتی سردار حاجی‌زاده
سردار امیرعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای مردم است؛ لذا مردم باید در انتخابات، راهپیمایی و هرجا که لازم باشد حضور پرشور داشته باشند.وی اضافه کرد: انتخابات یک نقطه عطفی است که همواره حضور در آن اهمیت دارد و قطعا انتخابات این دوره هم مهم به شمار می‌آید.فرمانده هوافضای سپاه انقلاب اسلامی مجددا تاکید کرد که حیات انقلاب به حضور مردم بستگی دارد و وقتی مردم در انتخابات و راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند دشمن ناامید می‌شود

 

 

برخی از نادانان، جاهلان یا مغرضان و معاندان می‌خواهند به انتخابات لگد بزنند
وزیر کشور گفت: انتخاب توسط مردم منحصرا در انقلاب اسلامی است. در جاهای دیگر یا دست احزاب است یا دست افراد اقتصادی و سیستم لابی‌گری است.احمد وحیدی،وزیر کشور صبح امروز (جمعه، ۲۷ بهمن ماه) در نشست با نمایندگان اقشار استان اصفهان در محل استانداری اصفهان، اظهار کرد: مجلس یعنی تبلور قدرت ملت در تعیین سرنوشت و یکی از مسائل مهم انقلاب عظیم ما تشکیل مجلسی با رای مردم در راس امور بود. امام به عنوان یک مرجع کامل گفتند میزان رای ملت است که برگرفته از عمق دین ما است. رای مردم نمایشی نه، بلکه حقیقی است.وحیدی خاطرنشان کرد: چگونه برخی از نادانان، جاهلان یا مغرضان و یا برخی معاندان تصور می کنند می توانند به این نعمت بزرگ لگد بزنند و مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود دور کنند. این بزرگترین خیانت است.

 

 

واکنش فرزند کروبی به ردصلاحیت حسن روحانی
فرزند کروبی گفت: در حال حاضر  که حتی حسن روحانی و علی لاریجانی را هم نمی‌توانند تحمل کنند کروبی موضعی درباره انتخابات ندارند و سکوت کرده‌اند.حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدر گفت: آقای کروبی در حال حاضر از لحاظ جسمی و روحی مشکل خاصی ندارند و شکر خدا خوب هستند. ایشان زمانی که در خانه‌ای در جماران سکونت داشتند به دلیل هم سطح نبودن منزل چندین بار زمین خوردند که باعث شکستگی در ستون فقرات و دست و پا شد و به همین خاطر مجبور شدند به آپارتمانی که اختلاف سطح ندارد منتقل شوند و خوشبختانه تا الان برای پدرم دیگر حادثه ‌ای رخ نداده است.

 

 

تبلیغات حاشیه ساز کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان
به تازگی فیلم تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله اشکوری که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی استان گیلان داوطلب شده از تلویزیون گیلان پخش شد.به نوشته خبرآنلاین وی در فیلم مذکور می‌گوید: این منطقه توریستی است، ایام تعطیل می‌آیند و هجوم می‌آورند، می‌آیند اینجا و از فضای منطقه، دریا و صفای مردم گیلان استفاده می‌کنند و خیلی خوش آمدند. اما این منطقه نیازمند نانوایی است یعنی مسافران و مردم از نظر نان در مضیقه هستند و همچنین از نظر دارو بالاخره هوا سرد است و گاهی وقت‌ها اتفاقاتی پیش می‌آید.

 

 

زیدآبادی: با حضور یا عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، قرار نیست هیچ اتفاق تعیین‌کننده‌ای رخ دهد
احمد زیدآبادی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:اختلافی که بین اصلاح‌طلبان بر سر حضور یا عدم حضور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند بروز کرده است، برای جامعه بی‌معنا و بی‌اثر، برای اصولگرایان مایۀ تفریح و سرگرمی و برای خودشان اسباب نقاری تازه و بی‌دلیل است.

با حضور یا عدم حضور آنها در انتخابات، قرار نیست هیچ اتفاق تعیین‌کننده‌ای رخ دهد. بخشی از سرمایۀ اجتماعی اصلاح‌طلبان به دلایل مختلف سوخته و بخشی دیگر به محاق رفته است. سرمایۀ سوخته را با مواضع رادیکال نمی‌توان احیاء کرد و سرمایۀ به محاق رفته نیز از طریق جنجال بر سر انتخابات بسیج نمی‌شود.

وقتی زمان، زمان شما نباشد، هرگونه تقلا و بی‌تابی فقط کار را خراب‌تر می‌کند. برخی گمان می‌کنند در هر زمین و زمانی مسئولیتی تاریخی برای انجام عملی خاص بر دوش دارند، بنابراین بی‌موقع و بی‌جهت و بی‌پروا خود را به وسط بازی پرتاب می‌کنند و هر نتیجه‌ای هم که به بار آید، آن را به پای دستاوردها و افتخارات خود می نویسند، حتی اگر عواقب کار برای مملکت خراب‌تر شده باشد. نیمی از گرفتاری‌های جامعۀ ما در این ۱۵۰ سالۀ اخیر نتیجۀ همین رفتارهاست اما به جای آسیب‌شناسی و نقد آنها، یکریز به آنها می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

به نظر من، زمانِ اکنون، زمان بازی اصلاح‌طلبان نیست همانطور که در سال ۹۶ نبود، اما با مقداری صبر و شکیبایی و طمأنینه زمان نقش آفرینی آنها در آینده‌ای نزدیک فرا می‌رسد البته اگر تا آن موقع باقیماندۀ سرمایۀ به محاق رفتۀ خود را نیز نسوخته باشند!

 

 

انشقاق در شورای وحدت؟/ زیر مجموعه شورا لیست می‌دهد
جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در تهران از قطعی شدن فهرست این جبهه برای انتخابات مجلس خبر داد.محمد جواد محمدی نوری با اعلام خبر بررسی سوابق بیش از ۱۰۰ داوطلب انتخابات حوزه تهران در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رویکرد سیاسی این دوره از انتخابات مبنی بر استفاده از متخصصین و جوانان و نیروهای کارآمدی که تحول ساز و تاثیر گذار باشند ضمن اعلام فراخوان به ۲۲ حزب رسمی پروانه دار این جبهه در معرفی نامزدهای مورد نظرشان در انتخابات بحمدالله مورد استقبال احزاب واقع شده و در روزهای گذشته سوابق بیش از ۱۰۰ داوطلب در ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت بررسی و نهایتا فهرست ۳۰ نفره این جریان انتخاب و به شورای وحدت نیز معرفی شدند.این تشکیلات به دبیرکلی سید شهاب الدین صدر نایب رئیس مجلس هشتم و معاون اسبق قوه قضائیه بوده و ریاست ستاد انتخابات آن هم برعهده حسن بیادی نایب رئیس دو دوره شورای اسلامی شهر تهران است.

 

 

آیت‌الله امامی کاشانی از انتخابات مجلس خبرگان کناره‌گیری کرد
روز گذشته فهرست جامعه روحانیت مبارز و همچنین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان منتشر شد؛ نکته قابل توجه در این دو فهرست، عدم ذکر نام آیت‌الله امامی کاشانی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس خبرگان و تولیت مدرسه علمیه شهید مطهری بود. یکی از نزدیکان آیت‌الله امامی کاشانی در گفت‌وگو با تسنیم، با تأیید انصراف ایشان از حضور در رقابت‌های انتخابات خبرگان، گفت: انصراف ایشان به‌دلیل کهولت سن بوده و همانطور که برخی دیگر از بزرگان همچون آیت‌الله جنتی هم ثبت‌نام نکردند، ایشان صلاح دانستند در انتخابات حضور نداشته باشند. 

 

 

رقصنده برنامه تلویزیونی کاندیدای انتخابات مجلس شد!
به نوشته خبرآنلاین احد بیوته یکی از این کاندیدا‌های مجلس دوازدهم از حوزه اردبیل که در انتخابات مجلس یازدهم نیز کاندیدا شده بود، در حوزه تهیه گزارش، طنز و تصویربرداری در شبکه استانی سبلان اردبیل در حال فعالیت است. بیوته شخصیت کمدی است که با نام هنری «مشه سعداله عمی» در اذهان مردم استان اردبیل ماندگار و با اجرای رقص در برنامه‌های تلویزیونی معروف شده است.در ادامه تصویر او در حالی که در یک برنامه صداوسیما می‌رقصد را ببینید:

تعداد بازدید : 1108

 

 

هجده ساله‌هایی که از امسال حق انتخاب دارند
رای اولی‌ها امسال، همپای نسل‌های قبلی انقلاب برای حضور در بزرگترین رقابت سیاسی کشور آماده‌اند. 

تعداد بازدید : 1110
 
 
فضای انتخابات به روایت استانداران؛ هر کرسی چند رقیب دارد؟
.استانداران با تشریح زمینه‌سازی و تسهیل‌گری برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور در سطح استان‌ها با حضور همه سلایق، به مردم گزارش ارائه کردند.

 
تعداد بازدید : 1108
 
بنر شهرداری کرمان برای انتخابات مجلس پرحاشیه شد
.شهرداری کرمان بنری را در شهر نصب کرده که جمله جالبی روی آن نوشته شده است.
بر روی این بنر نوشته شده که رای ندادن = رای دادن به وضع موجود است.
از «توضیح محبی درباره حواشی مهاجرت پسر قالیباف به کانادا» تا «
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۹
جلیل محبی وکیل خانواده سردار قالیباف است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
نه اقا إسحاق وكيل كانادايي داشته و هزينه يك وكيل كانادايي از كل مخارج تحصيل دكترا در كانادا بيشتر است بالاخره هر كس يك اشنا در كانادا داشته باشد مي تواند از او سئوال كند هزينه وكيل چقدر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
گرفتن وکیل و ....جهت کاهش هزینه ها خودش هزینه ندارد؟ و چرا کانادا؟
برای مردم چه فرقی ببین قالیباف و رسایی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
احسسسسسسسسسسسنت دقیقا
بخدا سر سوزنی برای من فرقی نداره کدوم یکی رئیس مجلس باشه
دوره تیرکمون شاه که نیست که یک نفر در کشور خارج رفته باشه بقیه ندیده باشند الان تو هر خونه و فامیلی چند نفر یا رفتند یا هستند یا دارند میرند اونطرف و هیچ عقل سالمی نمیپذیرد توجیه ویزای اقامت را. پی آر چه ربطی به کاهش هزینه تحصیل دارد؟ شما کانادا پذیرش دکتری و اسکالر بگیری پول اضافه هم میاری و نیازی به هزینه هنگفت نیست اون کسی که حداقل ده هزار دلار میده وکیل قصدش صرفه جویی تو هزینه است؟ تازه ده هزار دلار فقط برای یه دوره پی آر گرفتنه دادگاه هیجانی و طولانی بشه که هزینه بیشتره! دکتری چی میخواد بگیره ایشون که بیزینس های فراوانی دارند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
دیوار حاشا بلند است . منتها برای خانواده قالیباف تا ثریا رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
ترکیه سیسونی ارزون تره؟
ویزای اقامت برای کاهش هزینهٔ تحصیل بود
باور کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
یعنی فرزند یک ادم انقلابی داره سر دولت کانادا کلاه میذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
اگر پذیرش گرفته بود ویزا توسط دانشگاه اوکی میشد. مشخصه با همون حساب بانکی 1 میلیون تومنی میخواد بره کانادا با پول ملت تحصیل کنه
محبی از پرسنل مجلس گفته دلیل تقاضای اقامت پسر قالیباف دادن شهریه کمتر به عنوان شهروند کاناداست. یعنی فقط یک قلم حداقل ۲۰ هزار دلار از حساب باکی یک میلیون تومنی اش برای استخدام وکیل کانادایی داده که چرا جواب من را نمی دهید چون میخوام شهریه دکتری کمتری بدم!. دانشجویان دکتری در کانادا حتی اگر شهروند و مقیم نباشند باز حقوق کافی برای پرداخت شهریه و هزینه زندگی از دانشگاه می گیرند. پس کاش فقط بهمش نزنید. همینجوری هم شفافیت و احترام به شعور مخاطبتون حال به هم زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
دقيقا. اينها فكر مي كنند بقيه از پشت كوه آمده اند
آقازاده ها خوب مهاجرت میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کوخ نشینان کاخ نشین
مگه غرب بد نیست مگه دشمن نیست؟مگه خودمون دانشگاه برای دکترا نداریم؟مگه روسیه دوستمون نیست یا چین چرا پسر قالیباف به چین یا روسیه نمیره برای دکترا؟
پاسخ ها
عصبانی
| Japan |
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
شما یک کیلو رطب بخور و بگو اه اه رطب نخورید ضرر داره
این رفتار شیفتگان قدرته برادر
شورای وحدت، شورای ائتلاف و شورای ..... متشکل از چند فرد و بدون پشتوانه حزبی!!!!!!!!
پای ماهی 200-250 میلیون تومن در میونه من اگر میتونستم حتما یک شورا یا ائتلاف با اسم شیک راه مینداختم!
جالب تر اینه که سر سرلیستی با هم اختلاف دارند!!! ....من از بهر حسین در اضطرابم تو از عباس میگویی جوابم!
با همه اینها قانع نشدم که در انتخابات شرکت کنم.
اگر رای بدیم وضع موجود چه تغییری میکند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
اگر رای ندیم چه چیزی عوض میشه؟
بالاخره یه کاندیدای درست وسط بقیه پیدا میشه که با رای ما بره بالا و شاید که نه قطعا اثر داره هرچند کم
نباید بذاریم احزاب برامون تصمیم بپگیرند باید خودمون نفرات خوب رو انتخاب کنیم
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
این مجلس انقلابیست و بزرگان نظام هم بارها بر انقلابی بودن این مجلس تاکید کرده اند . دیگه تهش اینه دنبال تغییر نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
ممکنه کسانی که معتقد هستند در زیسته‌ای اعلام شده افراد متین و موجهی برای انتخاب شدن هستند معرفی کنند که اقلا با رای دادن به آن آدمی که واقعا انسان درستی است رای بدهیم
واکر نیست رای ندهیم
میدانید که کسانی که در مورد کاندیدایی حرف نامربوط بزنند چرم متکب شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
لطفا معرفی کنینید آنهم مستدل که آن آدم درست را ما هم بشناسیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
۰۱:۱۰
بهت قول میدم همون یک نفر هم پیدا نشه.
الکی تبلیغات نکنید ملت همه واقعیت رو فهمیدن
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سوالت شیطنت امیزه بر تفرقه ایجاد نکن
وضع موجود در این دوره قبلی مجلس خبرگان و مجلس شورا چه تغییراتی داشته؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
انصافا قانون های حمایت اجتماعی خوبی تو این دوره تصویب شد و قانون شفافیت بانکها و ابر بدهکاران خوب بود
نظارت بر دولتشون هم خوب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
۰۱:۱۲
حق با شماست همه چیر در این مجلس و دولت خوب بود اینکه ما داریم زیر بار تورم و تحریم و فشار زندگی و فقر له میشیم مشکل از خودمونه که بدنمون مقاوم نیست

لطفا ساندیست رو بنوش
ماشالا خيل عظيمي از مسئولين ارشد مملكت هم مشكل مالي دارن و به فكر كاهش هزينه ها هستن، هم رتبه ي علمي لازم رو ندارن كه توي دانشگاه هاي مملكت بتونن تحصيل كنن و هم خاندانشون از دور و نزديك توي كل دنيا پخش شدن و بهانه مي كنن كه رفتن درس بخونن چون اين رشته نبوده تو ايران.

آخه چقدر رياكاري مي كنين؟
برای کاهش هزینه تحصیل قصد اخذ اقامت داشته و در این راه یکی از وکلای خبره و گران کانادا رو استخدام کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
مرغ بريان هم خنده اش مي گيره! سكوت مي كردين و به همش نمي زدين سنگين تر بود
اقای محبی اگر موقعیت قالیباف اینقدر خطیره که بخوان بزننش پس خیلی باید خودش و خانواده اش دست به عصا راه برن تا گزگ دست کسی ندن اما این چیزی که داریم میبینیم این اقا و خانواده اش مرتب دارن کارهایی میکنن که تو چشم باشن!!!!!
ما که از وضع موجود رضایت کامل داریم پس برای آن تلاش میکنیم.......خخخخخخ
مگه تو ایران نمیشه دکترا گرفت؟ از سال ۲۰۱۹ صبر کرده بهش اقامت بدن بره کانادا دکترا بگیره؟ اینا دو تا کلمه انگلیسی بلد نیستن حرف بزنن اونوقت می خوان تو کانادا درس بخونن دکترا بگیرن؟؟؟؟؟ برو عمو
امروز چشممون به جمال جناب نادری معا‌ون قالیباف در بلاد کفر کانادا و جلوی ویلای ۶/۵ میلیون دلاری شان روشن شد. ببین پول نفت سر از کجا ها در میاره. یحتمل رفتن کانادایی ها رو به دین مبین اسلام دعوت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
از طرف ما هم نايب زياره باشيد
من هم مخالف نماینده شدن یک بازیگر یا سلبریتی فقط به صرف سلبریتی بودن و معروف بودن هستم جز اینکه شخصیتی باسواد و با تجربه و.. باشد
چرا ؟ چون خدایی نکرده به سرنوشت اوکرائین دچار نشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
یعنی یک وقت روسیه بهمون حمله نکنه؟ چون اوکراینیا که داشتن زندگیشونو میکردن و برای کشورشون نصمیم میگرفتن
محبی پاسخ دهد که‌ چرا فرزند قالیباف در ایران درس نمی خواند؟ چقدر مظلوم نمایی می کند. گفته های محبی به زعم خودش تحمیق مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
یحتمل ایشان خواهند گفت این یکی را از پدر بزرگوارشان سئوال کنید فقط مواظب باشید عصبانی نشود وگرنه زیر میز می زنند
دیگه این رو همه می دونند که برای تحصیل باید ویزای دانشجویی گرفت نه اقامت. مردم رو چی فرض کردید؟
مرگ خوبه برای همسایه !!!
با آقای زیدآبادی کاملا موافق هستم.
با سلام
چه جالب ! مهاجرت جهت کاهش هزینه تحصیل ؟؟؟؟
این خودش یک قدم به جلو است ! مثل سفر خانوادگی در ماه رمضان و خرید سیسمونی مختصر ، اینبار نگفتند سردار خودش خبر نداشت ، یا راضی نبود !!!!
یعنی اینبار هم خبر داشت و هم راضی بود .
خودش پیشرفتیه !!!
خوبه .
این که به گفته پدرش در متاظره تلویزیونی از مال دنیا فقط یک موتورگازی داشت. یعنی با همان رفته کانادا و پیک پیتزا شده تا هزینه تحصیلش را تآمین کند؟
کشور ایران را به جهنمی تبدیل کرده اند که حتی خانواده خودشان حاضر به زندگی در آن نیست
یارانه من رو بدید به این زبون بسته....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
مال من را هم. اصلا گلريزون راه بندازين بنده خدا از تحصيل علم و خدمت به وطن باز نماند
آقای قالیباف اعتباری که داشتی پیش مردم از دست رفت مگر کانادا دشمن ما نیست چطوری به خودتان اجازه می‌دهید در راس حکومت باشی دم از انقلاب انقلابی بزنی بعد آقا پسر ت را بفرستی خارج درس بخواند این دو رویی مسئولین است که مردم را زده کرده خدا به دادتان برسد
پس اگر لاریجانی بخاطر سکونت دخترش در خارج برای تحصیل رد صلاحیت شد قالیباف هم باید رد صلاحیت میشد
دوره دكتري و فوق ليسانس هزينه تحصيل برابر هست براي دانشجويان مقيم و خارجي در كانادا. دروغ محض بود اين دليل ايشون.
موضوع مورد اشاره در بنر کرمان را افراد بلندپایه تری هم اعلام کرده اند . اینکه بین جناب رسایی و قالیباف ارجحیت به فرد معتدلتر باشد محل شبهه است چونکه شاکله تندروتر تسریع در وداع خواهدبود
سنگین تر بود چیزی نمی گفت، این حرفها جایگاهی نداره.راستی تمام علم در ایران تمام شد و ایشون به تهش رسید حالا میخواد بره اونور؟! اینو برای یه بیسواد هم بگی قبول نمیکنه، دکترای کانادا هان؟ اقامت و کاهش هزینه؟ حداقل وقتی رسوا میشی حرف نزن برادر.
الان دیکه سیسمونی از کانادا می گیرند
تا کور شود هر ان که نتواند ببیند
بنده خدا گفته یک پی آر میگیره تو پول شهریه صرفه جویی میکنه بعد از سه سال هم سیتیزن میشه که بتونه ننه باباش رو بیاره برای استفاده از سیستم درمان رایگان کانادا....انصافا بچه های مسئولین اینقدر هم کم هوش نیستند که ندونن آخر و عاقبت زندگی تو کشوری که فامیلاشون اداره میکنن چیه
هزینه میلیون دلاری کردن که برای هزینه تحصیلشون تخفیف بگیرن
چرا جلیل محبی از آن ادبیات حقوقی همیشگیِ خود فاصله گرفته و بر خلاف مناظرات داغ او در دو موضوع حجاب و محاربه و ترویج تفسیر مضیق از قانون در این دو موضوع اما الان در موضوع اسحاق قالیباف حتی از تفسیر موسع قانون هم عبور کرده و به وادیِ توصیه به دور زدن قانون می افتد؟
کانادا رفتن چه برای تحصیل چه اقامت بخودی خود اشکالی نداره و نیاز به ماله کشی نیست اما اگر بخرج ملت باشه اونوقت ماله کش نیاز میشه
مگه دانشگاههای ایران چشه که میخواد بره کانادا؟سفر به خارج و تحصیل به حارج رو از مردم گرفتند که خودشون برند
فردا یکی هم میگه پسر قالیباف قرار بود ویزای کانادا اخذ کنه و بعد خاوری رو بگیره بیاره ایران
آقای محبی این جمله شما رو توی مهدکودک هم بگی کسی قبول نمی کنه . شما چرا با شعور مردم بازی می کنید.خجالت بکشید.
تا کی دروغ تا کی نیرنگ ؟؟؟ راستش را بگو دوست ندارم ایران زندگی کنم چرا مسئولین برای یک بار هم که شده تصمیم نمی گیرند در برابر مردم راستگویی را پیش بگیرند بخدا قسم بیشتر در دل مردم جا میگیرند !!!!!
آقاي محبي
بنده را ياد وكيل الدوله ها انداختيد

از مردم عادي هم به همين صورت دفاع مي كنيد
يا فقط براي مسيولين سينه چاك هستيد و دست به ماستمالي مي زنيد ؟

مگر كشور خودمان براي تحصيل دكترا دانشگاه ندارد ؟ عجب روزگاري شده اين ناروزگار
ببخشید مگه وضع موجود چه ایرادی داره؟
پیشرفت که در حد اعلا
سرعت قطار پیشرفت که در حد نور
تورم که در حد صفر بلکه زیر صفر
مجلس که انقلابی
بازم بگم؟
فکر کنم این بنر کار شبکه های معاند بوده
مگر مطالبی که در مورد لاریجانی گفتند دروغ بود که حالا در مورد قالیباف قابل تعمیم نباشد؟
دیوار حاشا بلند است . منتها برای خانواده قالیباف تا ثریا رفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار