بازدید 12269
۲

مهلت ۴۸ساعته به کنعانی بخاطر کتک‌کاری در اراک

کنعانی‌زادگان تا کنون حوادثی مشابه این درگیری داشته است اما هیچگاه برخورد جدی با او نشد. گفته می‌شود احتمال محرومیت سه جلسه ای و بیشتر برای مدافع مستحکم پرسپولیس وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 16 February 2024

مهلت ۴۸ساعته به کنعانی بخاطر کتک‌کاری در اراک

حمله به یک هوادار در اراک که به مدافع پرسپولیس متلک پرانده بود، برای کنعانی‌زادگان دردسر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته حسین کنعانی زادگان با یکی از هواداران اراکی هنگام پیاده شدن از اتوبوس درگیر شد. گویا این هوادار به مدافع ملی‌پوش و پرحاشیه قرمزها متلکی با عنوان ماجرای اتوبوس تیم ملی پرانده بود.

به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری با هواداران تیم آلومینیوم اراک در دیدار روز پنجشنبه 26 بهمن، به وی ابلاغ می شود دفاعیات کتبی اش را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.

کنعانی‌زادگان در این بازی که با شکست پرسپولیس تمام شد شوت سنگینی سمت دروازه میزبان زد که با دست مدافع آلومینیوم برخورد کرد اما داور پنالتی نگرفت.

او به شدت از نتیجه بازی عصبانی بود. کنعانی‌زادگان تا کنون حوادثی مشابه این درگیری داشته است اما هیچگاه برخورد جدی با او نشد. گفته می‌شود احتمال محرومیت سه جلسه ای و بیشتر برای مدافع مستحکم پرسپولیس وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
این فرد به هیچ وجه هوادار آلومینیوم نبوده چون هوادار اراکی بی تربیت نیست خواهشا این فرد بی تربیت را به تیم آلومینیوم واراکی نچسبانید
بابا ما اینو نخایم باید کیو ببینیم ..بقران رو مخی شده ..پرسپولیس جای این مسخرها نیس که..گفتیم خوب میشه ولی کلا زده اون کانال..بزارید بره والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست