بازدید 5248
گاهی از دست آدم کاری برنمی‌آید

عذرخواهی بیرانوند: دردنیا این اتفاق‌ها می‌افتد!

کد خبر: ۱۲۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 15 February 2024

دروازه‌بان و کاپیتان تیم پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم اراک از هواداران این تیم بخاطر گلی که از ۴۵متری خورد، عذرخواهی کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ علیرضا بیرانوند پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مورد اشتباه خود در این بازی اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. شاید من انتظار نداشتم چنین گلی بخورم اما یک اتفاق بود به تیم آلومینیوم و هوادارانش و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. من هم به حدی شهامت دارم که عذرخواهی کنم.

وی افزود: برخی مواقع این اتفاقات می‌افتد و از دست آدم هیچ کاری برنمی‌آید. در کل بازی خوبی انجام دادیم و فقط ناراحتی من به این خاطر است. حیف شد که با این بازی خوب شکست خوردیم. این آخرین مصاحبه من تا پایان فصل است. اگر بخواهم صحبت کنم دشمنان زیادی پیدا خواهم کرد. این روزها هم دشمن شاد شده‌ام. با این وجود از مردم و هواداران به ویژه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: می‌دانم این مردم چقدر پرسپولیس را حمایت می‌کنند. روی یک اتفاق گل خوردم و این اتفاق در هر جای دنیا می‌افتد. بار دیگر از طرفداران عذرخواهی می‌کنم. اطمینان دارم پس از این بازی شاید برای من حواشی درست کنند. اما هرچه سریع‌تر باید از این شرایط سخت بیرون بیایم. 

بیرانوند افزود: تا جایی که توانستم سعی کردم به تیم کمک کنم. امروز هم بهترین فرصت‌ها را داشتیم. بعد از چندین سال می‌بینم یک تیم به اراک می‌آید و تا این اندازه آلومینیوم را اذیت می‌کند. تیمی که مربی بسیار خوبی مثل مجتبی حسینی دارد. نیم‌فصل دوم به تازگی شروع شده و شاید بخواهند پرسپولیس را دچار حاشیه کنند. اما اگر همین روند خوبی که امروز داشتیم ادامه بدهیم اطمینان دارم وضعیت بهتر خواهد شد. 3-4 بازیکن خیلی خوب نیز با باز شدن پنجره به ما اضافه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
فدا سرت. دفعه بعد ۶۵ متری بخور
گل خوردن اتفاق نیست حاصل چه جور بازی کردن است.
حالا درست شد
سرت تو لاک خودت باشه موفقتری
از ۴۵متری ?????????????????????????????????????????????????????????????????

غرور و تکبر و پررویی و .................................... ..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با چه رویی مصاحبه کرده !!!!
با جام اومدی؟؟
اشکال کار در این است که نمی خواهیم بپذیریم بیرانوند تمام شده است !
وقتی هتدوانه فروش دروازیان شود بهتر از این هم نمیشود
مشکل اتفاق نیست.
مشکل غرور و عدم حرفه ای بودن است.
اگر فقط روی دروازه بانی تمرکز کنی و همیشه تمرین کنی و وارد حاشیه نشوی در انتها در خاطر همه بعنوان بهترین خواهی ماند و هواداران اتفاقات را درک میکنند.

روحیه جوانمردی و احترام به حریف، دستکم نگرفتن حریف، از خصوصیات بک ورزشکار برتر است.
اشکال نداره اسنپ برای همین وقتاست دیگه
سلام کوروش کمپانی
سر سوزنی براش مهم نیست. اینا فقط پول هنگفتی که از بیت المال و مالیات کارمند و کارگر میگیرن براشون مهمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست