بازدید 2466

جلوگیری از واردات اسباب‌بازی‌های خارجی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به ورود این نهاد فرهنگی به حوزه اسباب‌بازی، اقداماتی که تاکنون برای سر و سامان دادن به این بخش انجام شده است را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 16 February 2024

به گزارش  «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در دیدار با فعالین جبهه مردمی بندرعباس، اظهار کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی فقط به سندنویسی بسنده نمی‌کنیم، سندنویسی را تا ساحت عملیات دنبال می‌کنیم؛ مثلا در حوزه اسباب‌بازی ورود کردیم چرا که اقدامات برخی دستگاه‌ها داشت به تولید اسباب‌بازی ایرانی آسیب می‌زد، ما ورود کردیم و حتی اعلام کردیم که از مسئول مربوطه شکایت می‌کنیم و بلافاصله جلوی واردات گرفته شد.

او تاکید کرد: قرار است سندی در این زمینه با حضور همه ذی‌نفعان نوشته شود تا نقشه‌ی راه واحد در حوزه اسباب‌بازی داشته باشیم.

وی افزود: مرکز رسانه و روابط عمومی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی کردیم که مرتب در حال اطلاع‌رسانی هستند، هیچگاه تا این اندازه اطلاع‌رسانی مدنظر نبوده است، در این زمینه علی‌رغم افزایش فعالیت‌های شورا، روابط عمومی را ذیل حوزه ریاست خارج و آن را تبدیل به مرکزی مستقل کردیم.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی وی همچنین بیان کرد: ارتباط با جبهه مردم یکی از راهبردهای جدید است، ذیل ستادهای چهارگانه میزهایی تعریف کرده‌ایم. باید نخبگان طراح و ایده‌پرداز را شناسایی کنیم، درب شورای عالی انقلاب فرهنگی به سوی جبهه مردمی باز است.

خسروپناه با بیان اینکه شورا را قرارگاهی اداره می‌کنیم در استان‌ها نیز باید چنین شود، تصریح کرد: در ذیل نقشه مهندسی فرهنگی برش‌های استانی تدوین می‌شود، شورا در این زمینه می‌تواند نقش تسهیل‌گر داشته باشد تا نقشه در استان‌ها عملیاتی شود و در مشکلات احتمالی، موضوعات را از وزرا پیگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی