بازدید 4903

ارونوف خواهان پیراهن دایی از پرسپولیس شد!

در صورتی‌که ارونوف شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن کند تبدیل به اولین بازیکن خارجی این تیم در تاریخ این باشگاه خواهد شد که با این شماره به میدان می رود.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 15 February 2024

بازیکن خارجی جوان پرسپولیس درخواست خود برای پوشیدن شماره ۱۰ این تیم را به باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوستون ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان پس از درخشش با پیراهن باشگاه نوفباخور و گلزنی مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نظر کادر فنی پرسپولیس را به خود جلب کرد تا با وجود جدایی یحیی گل محمدی همچنان باب میل سرخپوشان برای حضور در این تیم باشد.

ارونوف از نخستین روز حضور در تمرین خواهان پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس شد که با رفتن میلاد سرلک به ملوان برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی بر تن کسی نبود.

کادر فنی پرسپولیس نیز مجوز پوشیدن این شماره پیراهن را در تمرین داده اند اما هنوز مشخص نیست آیا او قرار است پس از دریافت کارت بازی خود در لیگ برتر ایران پیراهنی را بر تن کند که در گذشته بازیکنان بزرگی همچون همایون بهزادی، صفر ایرانپاک و علی دایی بر تن کردند و البته بازیکنان معمولی‌تر مثل میثم بائو، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی، فرشاد احمدزاده و مهدی شریفی هم آن را برای مدتی پوشیدند.

در صورتی‌که ارونوف شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن کند تبدیل به اولین بازیکن خارجی این تیم در تاریخ این باشگاه خواهد شد که با این شماره به میدان می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست