بازدید 1716
۲

نظارت کافی بر ساختمان سازی وجود ندارد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آسیب‌های جدی در حوزه ساختمان به دلیل عدم استفاده از تجهیزات و مصالح نامناسب یا نظارت‌های ناکافی بر روند ساختمان سازی است.
کد خبر: ۱۲۲۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 15 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فیروز ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در همایش «الزام اجرای تست‌های الکتریکال» که در دانشگاه خیام مشهد برگزار شد اظهار کرد: تولید کیفی یک الزام برای جامعه است‌.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در برخی از حوزه‌های کالایی با وجود استراتژیک بودن آن کالا، تولیدات زیرپله ای و فاقد کیفیت لازم وجود دارد که این نوع تولیدات در بخش ساختمان بیشتر از بخش‌های دیگر است.

آسیب‌های جدی در ساختمان به دلیل عدم استفاده از مصالح نامناسب

وی به ضرورت توجه به مصالح مناسب برای ساختمان‌های ایمن اشاره کرد و گفت: آسیب‌های جدی در حوزه ساختمان به دلیل عدم استفاده از تجهیزات و مصالح نامناسب یا نظارت‌های ناکافی بر روند ساختمان سازی است.

تجهیزات برقی؛ کلیدی ترین بخش در حوزه ساختمان

ابراهیمی با اشاره به اینکه تجهیزات برقی، یکی از کلیدی ترین بخش‌ها در حوزه ساختمان است، گفت: با وجود اینکه نظارت‌ها بر این بخش جایگاه قانونی نیز دارد اما دقت و همت لازم برای اجرای آن نیست، اخیراً شاهد آتش سوزی بیمارستان گاندی در تهران بودیم که علت آن از اشکالات در برق ساختمان نشأت گرفته بود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه واحدهای تولید توانمندی در حوزه سیم و کابل و تجهیزات برق در استان وجود دارد اما به همان نسبت واحدهای زیرپله ای نیز کالاهای تقلبی با جعل برندهای نام آشنا، نیز فعالیت می‌کنند، افزود: واحدهای نظارتی نیز به سبب کمبود نیرو یا گستردگی حجم تخلفات نمی‌توانند نظارت کافی را بر تولیدات تقلبی و واحدهای زیرپله ای در حوزه صنعت برق داشته باشند.

وی اظهار کرد: دست‌اندرکاران باید در کیفیت تولید و حفظ سرمایه کشور مراقبت کنند تا مردم با اطمینان کامل سیم و کابل و سایر تجهیزات برق را مصرف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
منفی در متفی= مثبت

عدم استفاده از تجهیزات و مصالح نامناسب

یا

عدم استفاده از تجهیزات و مصالح مناسب
مگه بر چه کاری نظارت وجود دارد؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست