بازدید 1791
۱

اعتراف زلنسکی به وجود مشکلات در جبهه‌های جنگ

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به وجود برخی مشکلات در نیروهای مسلح این کشور در جبهه‌های جنگ اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲ 14 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، زلنسکی گفت که الکساندر سیرسکی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین و رستم اومروف وزیر دفاع از یگان‌های نظامی در جبهه جنگ بازدید کردند و از مشکلات عضو گیری و مدیریت در نیروهای مسلح اوکراین خبر دادند.

وی با بیان اینکه سیرسکی و اومروف اکنون تمام روز در جبهه حضور دارند، افزود: آنها امروز از خط مقدم جبهه‌های نبرد بازدید کردند و می‌توان گفت که مشکلات موجود در بخش جذب نیرو، بخش‌های تامین و مدیریت نیروهای مسلح تا حدودی حل شد.

رئیس جمهور اوکراین در ادامه با اشاره به اینکه به نیروهای مسلح این کشور قول افزایش تعداد پهپادها و تجهیزات جنگ الکترونیک را داده است، تاکید کرد که متعاقبا گزارش مفصلی در این باره ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تو حالت عادی همه چی دچار مشکلِ چه برسه به جنگ .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست